Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. T

    Triumph daytona/tiger detent wheel, plate, spring

    Hierbij bied ik een setje onderdelen aan van Triumph. Dit betreft een verbeterd setje van de detent wheel, plate en spring. Als je motor wel eens uit zijn versnelling springt, slecht schakelt of je pookje doods aanvoelt en niet altijd automatisch terugspringt naar zijn middenpositie, is het heel...
  2. T

    Daytona 675 2006 versnellingen blijven hangen

    Dag allemaal, Ik heb een probleem met mijn 2006 daytona 675. Allereerst wil ik erbij vermelden dat sinds aanschaf hij al heeft dat hij heel soms, alleen onder maximaal optrekken en doorschakelen uit zijn 2 naar neutraal schiet. Is overigens al lang geleden dat dat gebeurd is. Hier moet ik naar...
  3. T

    waterafatotende sportieve laars

    Hoi allemaal, Na heel veel km’s en jaren zijn mijn Sidi motorlaarzen echt helemaal op. Ik ben dus op zoek naar nieuwe motorlaarzen. Nu waren dat echte sportieve laarzen, die natuurlijk niet het label waterdicht hebben. Desalniettemin heb ik er nooit natte voeten in gekregen, alleen lees je...
  4. T

    Welke accu

    Ik heb een Triumph daytona 675 uit 2006. Deze staan erom bekend dat ze wat onderbemeten accu’s hebben. Ik mag dan ook elk jaar weer mijn accu vervangen. Nu vroeg ik me af of ik een ander soort accu kan plaatsen die meer capaciteit heeft. Het is wel belangrijk dat het een accu is die ook in de...
  5. T

    Einddemper origineel cbr600rr pc37

    Te koop aangeboden. Einddemper van een cbr600rr pc37 2003/2004. Compleet met alle hitteschildjes/kapjes, ook al staan ze niet allemaal op de foto. Heeft 25.000 km op de motor gezeten. In prima staat, al is hij wel gebruikt natuurlijk. Mag voor 30 euro weg. Mvg Thijs Schetters
  6. T

    Sportieve helm ca 500 euro

    Hoi allemaal, Ik wil op de motorbeurs me oriënteren op een helm, aangezien ik dit seizoen een helm wil kopen. Passen in een winkel en online bestellen doe ik niet, maar op een beurs vanalles op mijn hoofd zetten heb ik wat minder moeite mee. Nu rij ik op een racer, dus de helm moet daar...
  7. T

    Gratis: TomTom rider 2nd edition met urban rider software

    Het gaat hier om uitsluitend het toestel zelf, met autokabeltje en thuislader (230v) erbij. De motor met dock was gestolen, autodock brak het asje af, en toen heb ik een zumo 340lm gekocht. Kaart is redelijk oud, maar heeft wel de kronkelwegen optie door urban rider software. Alleen ophalen, ga...
  8. T

    daytona 675 schakelt koud zeer slecht

    Hoi allemaal, Ik vroeg me af of iemand dit probleem (her)kent voor de Triumph daytona 675. Mijn motor is uit 2006 en heeft 40.000 km gelopen. Ik heb hem sinds eergisteren. Bij de proefrit schakelde hij prima, maar kwam dan ook uit een garage die netjes op kamertemperatuur was. Toen hij...
  9. T

    Meest uitgebreide fysieke motorkledingwinkel

    Na 10 jaar motorrijden is mijn evolution leren motorpak aan vervanging toe. Ik wil het liefst in 1 winkel zoveel mogelijk verschillende pakken bekijken en passen, en meteen 1 kopen. Maar nu is mijn vraag, wat zijn naar jullie ervaring nou de beste fysieke winkels(dus geen webshops) met veel...
  10. T

    Cbr600rr 2004 gestolen En terug

    Hoi iedereen, Zal vanavond als de kinderen op bed liggen foto's plaatsen. Afgelopen nacht is mijn Honda cbr600rr uit 2004 gestolen. Rood met (mat) zwarte kleurstelling. Rode velgstriping, g&g big oval demper in titanium met matzwarte spitse endcap, tkr kentekenplaathouder en tomtom houder bij...
  11. T

    garageopruiming: universeel, vf700, vf1100, srad, rc36-1

    Ik ga mijn garage eens opruimen. Er liggen onderdelen afkomstig van verschillende motoren. Van een VF700c magna, een VF1100 Sabre, een gsx-r 750 srad, en een VFR70 RC36-1. Met name van de magna onderdelen weet ik niet wat origineel en aftermarket is, en er zitten ook universele dingen tussen...
  12. T

    ardennen of luxemburg?

    Hoi allemaal, Dit najaar gaan mij vader, broer en ik een weekendje motorrijden in de ardennen. Wij hebben een huisje gehuurd in saint-hubert. Op zich is het goed te rijden om naar luxemburg te rijden. De wegen zijn daar over het algemeen wel wat beter toch? Zouden jullie adviseren daar heen...
  13. T

    Lader cardo scala rider q2

    Ooit bij opruimen van een lade een hoop oude kabeltjes, laders van telefoons die al 10 jaar weg waren etc weg gegooid. Helaas heb ik nu ontdekt dat daar waarschijnlijk de lader van mijn cardo ook tussen zat. Ik weet dat ze nieuw ook nog te krijgen zijn, maar hier toevallig iemand nog een...
  14. T

    Informatie forum ge-/misbruiken

    Ik vroeg zojuist eens af. Hoeveel zou politie/justitie meelezen op openbare fora. Ik ken de verhalen van mensen die een bekeuring zouden hebben gehad op basis van een gepost filmpje, maar hoeveel zijn er mensen die dit uit eerste hand kunnen vertellen hier? En om het nog iets verder door te...
  15. T

    spacer tussen kroonplaatbouten

    Hoi allemaal, Allereerst de korte vraag voor wie het achterliggende verhaal niets interesseert: Ik zou graag een kunststof plaatje, van bijvoorbeeld 5mm dik, tussen mijn kroonplaat en de bouten die mijn kroonplaat om mijn vorkpoten klemmen plaatsen. Uiteraard zou ik dan ook 5mm langere...
  16. T

    gratis frame met kenteken en papieren vf700c magna

    Zoals de topic titel al zegt, ik heb een frame met kenteken en papieren liggen van een honda vf700c magna. Dit frame mag gratis opgehaald worden (behalve tenaamstellingskosten uiteraard). Frame is gewoon recht, geen deuken of scheuren. Ligt in omgeving bergen op zoom.
  17. T

    2de keer kapotte SR

    Hoi allemaal, Even het hele verhaal; Ik heb een verbouwde gsx-r srad. Op een bepaald moment groot onderhoud e.d. uit laten voeren om hem weer helemaal klaar voor de weg te maken. Een nieuwe accu erin, even gereden (alleen overdag, dimlichtje kapot), maar begon tegen te stribbelen. Na meten...
  18. T

    koplamp gsx-r srad trilt kapot?

    Hoi allemaal, Ik heb mijn gsx-r srad uit '97 verbouwd. Hierbij is er een ronde heldere koplamp opgezet. Sinds kort rijdt hij weer. Nu gaat elke keer mijn dimlicht kapot. Hij heeft net een verse accu, spanningsregelaar bleek stuk te zijn (lassen met accu aangesloten, stom). Ik hoopte dat...
  19. T

    bougiedoppen en kabels zelf vervangen

    Hoi allemaal, Mijn 750 srad uit 97 loopt af en toe op 3 cilinders. Hij heeft na een tijd stil staan onderhoud gehad, en reed eerst prima. Zit nieuwe benzine in, verder de vloeistoffen vernieuwd, nieuwe accu, carburateurs ultrasoon gereinigd. Ik zou echter niet weten wanneer de bougies voor...
  20. T

    bout M10 1,25

    Wie o wie weet waar ik een bout M10 met fijne draad (1,25) kan kopen? Het moet voldraad zijn, dus zonder borst. Het liefst niet te lang, 20 of korter zou ideaal zijn, maar eventueel zaag ik hem zelf af. We hebben hier in bergen op zoom Akkermans, die normaal al dit soort dingen los verkocht...
  21. T

    Ervaringen met the2wheels.com

    Laatst een tankdop besteld bij the2wheels.com. Bij de tankdop stond een lijstje met motoren waar hij op past, en hier staat ook de gsx-r 750 van 1996 t/m 2003. Ik heb hem dus besteld, omdat ik er op rekende dat hij ook op mijn srad past. Het plaatje geeft netjes een 3-bouts tankdop aan. Toen ik...
  22. T

    warme of koude douche

    Is het misschien een idee om centraal een topic of iets dergelijks te maken met een warme of koude douche voor ondernemers. Zo noemen ze het geloof ik bij TROS radar of kassa of zoiets. Als ik echt een positieve of negatieve ervaring met een webshop of zaak heb wil ik dit best graag delen...
  23. T

    tankdop goud 3 bouts

    Bij deze bied ik een gouden tankdop aan. Besteld uit Amerika, en zou op mijn srad passen. Dit past echter niet, want mijn motor heeft een 4-bouts aansluiting, en geen 3-bouts. Ik heb er 25 voor betaald en moest er weken op wachten, voor 15 bij ophalen, of 20 incl. verzendkosten mag hij weg...
  24. T

    tankdop suzuki

    Hoi allemaal, Ik snap het even niet meer. Had voor mijn Suzuki gsx-r 750 srad uit 97 een tankdop besteld uit Amerika, lees China. In het lijstjes waar hij op past staat gsx-r 750 van 1996 t/m 2003. Op het plaatje staat een tankdop met 3 boutjes in een driehoek. Nu haal ik de tankdop van...
  25. T

    wie wil alu plaatje maken?

    Ik wil voor mijn motor een tellerophanging maken. Het moet dus redelijk stevig zijn, er mag weinig beweging in zitten. Daarom zal het denk ik een 3of 4 mm dik aluminium moeten zijn. De gaten voor de rubbers en de doorvoer voor de kabel wil ik er zelf in maken, en ik wil hem ook zelf verder op...
Terug
Bovenaan Onderaan