Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Monstro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Monstro

    Distinguished Gentleman’s Ride Zuid-Limburg

    Beste MFers, Wederom is dit jaar de Distinguished Gentleman’s Ride 2017 , een mooi initiatief voor een goed doel. Met de Distinguished Gentleman’s Ride (DGR) proberen wij geld in te zamelen en aandacht te vragen voor prostaatkanker en de mentale gezondheid van de man. Vorig jaar reden...
  2. Monstro

    Open koppelingsdeksel Ducati

    Open koppelingsdeksel voor alle Ducati's met een droge koppeling. Deksel is van geeloxeerd alluminium. Geschikt voor Ducati types: 748 | 916 | 996 | 998 | 749 | 999 | Monster 900 |Monster S2R | Monster 1000 | Monster 1100 | Monster S4 | Monster S4R | Monster S4RS | 888 | ST2 | ST4 | ST4S |...
  3. Monstro

    HJC CL-14 Apex integraal helm

    Te koop: HJC CL-14 APEX INTEGRAAL HELM. Helm is dik 1 jaar oud en heel weinig gedragen, mag weg voor een MF prijs van 50 euro. Maat L Beschrijving Materiaal : Thermo composiet buitenschaal Vizier : helder, krasvast . Kliksysteem. Ventilatie : boven op het hoofd, kinventilatie...
  4. Monstro

    Zwarte waterdichte 5-pocket spijkerbroek Medium

    Te koop: Nette nieuwe zwarte waterdichte 5-pocket spijkerbroek van het merk MOTOMOD, met binnenmembraan en softprotectie. Meer dan 35 jaar terug opgericht, was MOTOMOD het eerste merk dat waterdichte stoffen ontwikkelde met toepassing in motorjassen en regenpakken. We waren ook de eerste...
  5. Monstro

    verschil tussen E-uitlaat en raceuitlaat

    Wie kan mij precies uitleggen wat de verschillen zijn tussen een gewone E-gekeurde uitlaat en raceuitlaat. Compressie verschil en het aantal decibels maken het verschil maar wat nog meer, is de opbouw van een raceuitlaat heel veel anders?
  6. Monstro

    Gezocht: kawasaki zxr 1100 kuipje

    Ik zoek voor mijn broer een kawasaki zxr 1100 kuipje. Doordat hij op zijn snufferd is gegaan is de zijne flink beschadigd.
  7. Monstro

    Schijfremslot abus varit quick

    Te koop: Abus Varit ART 4 gekeurd schijfremslot van gehard speciaalstaal met 2 sleutels en hoesje. Voor 3 tientjes kan het opgehaald worden, verzenden is natuurlijk ook mogelijk.
  8. Monstro

    Caberg systeemhelm maat M

    Heb een leuke Caberg systeemhelm te koop, helm is in prima staat, voor 40 euro kan de helm opgehaald worden. Binnenvoering is oke, helm is weinig gedragen. Was ooit in een opwelling gekocht ;) Maat M
  9. Monstro

    Shark RSF-2 maat L

    Heb een leuke Shark RSF2 INK helm te koop, voor 40 euro kan de helm opgehaald worden. Binnenvoering is oke, helm is altijd gedragen met helmmuts. Helmschaal: Multi fiberglas Krasvast push one quick release vizier Kin en Neusstuk
  10. Monstro

    Krasje in carbon

    In mijn carbon voorspatbord zit een diepe kras, bestaat er iets voor om de kras weg te werken?
  11. Monstro

    Pedaal afgesleten

    Wie weet de juiste benaming voor dat steuntje/slijtding onder je voetpedaal en is deze los te verkrijgen?
  12. Monstro

    Gratis knippers Thunderace

    Gratis af te halen, originele achter knipperlichten voor een Yamaha Thunderace, zijn in prima staat, misschien leuk als kerstsuprise.
  13. Monstro

    Onderhoudsboekje R1 '99

    Wie kan mij helpen aan een originele onderhoudsboekje van een R1 '99
  14. Monstro

    84 motoren GESTOLEN

    LET OP, een dagje Maastricht of Limburg met de motor kan een flinke domper worden. Uit de stadskrant van Maastricht Er zijn in de eerste maanden van dit jaar opmerkelijk veel motoren gestolen in Maastricht. Uit politiecijfers blijkt er tussen 1 januari en 31 augustus liefst 84 motoren zijn...
  15. Monstro

    Braincaps

    De laatste tijd zie ik steeds meer motorrijders rijden met een braincap, ze worden gedragen op streetfighters, racers tot en met choppers, is het nou toegestaan of niet en wordt er op gecontroleerd? Lijkt me wel leuk om met zo’n ding in de buurt rond te rijden, vooral met het warme weer. In...
  16. Monstro

    Verbruik vloeistof hydraulische handhendel

    Mijn koppeling vloeistof (voor de hydraulische handhendel, DOT3 /5) verbruikt snel, denk dat ergens een klein lekje is, maar ik kan het niet vinden. Wie kan mij vertellen waar ik moet zoeken en waar op moet letten , van vloeistofpotje tot ???
  17. Monstro

    Drukplaat Ducati Monster

    Ik wil mijn drukplaat van mijn koppeling een ander kleurtje geven, als dat gedaan is zal ik hem terug moeten monteren, de veren zullen met een moment aangedraaid moeten worden. Wie weet met wat voor een moment ik de veren moet aandraaien?
  18. Monstro

    dof carbon

    Hallo, mijn carbon zijkapjes zijn behoorlijk dof, hoe haal ik die glans weer terug?
  19. Monstro

    Vastzittende remschijven

    Help, mijn voorrem schijven zitten moervast (moeten wat speling hebben), nu doe ik de busjes met regelmaat inspuiten met kruipolie om de schijven wat losser te krijgen van de schijfdragers. Helaas werkt het niet optimaal, moet ik nu gewoon geduld hebben en doorspuiten met kruipolie of hebben...
  20. Monstro

    RDW commercieel bekeken

    Zag dit op marktplaats.nl Zelf een monster keuren voor kenteken? Verhuur van RDW keuringset voor Ducati monsters 900(sommige delen ook voor 600/750cc)bj 93-99.De set bestaat uit originele uitlaatdempers,komplete kunstof kentekenplaathouder incl.verlichting,achterspatbordje(verplicht),originele...
  21. Monstro

    Trillende voorkant

    Ik heb gisteren een nieuwe voorband laten plaatsen en nu heb ik het probleem dat de voorkant trilt bij het aanremmen, ik ga er volgende week mee terug. Op het eerste oog kan ik niets aan de remschijven zien en de remblokjes zijn nog oke. Kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak kan zijn :?
  22. Monstro

    Polletje motor bezit 2

    Ik zie dat er nog geen poll is aangemaakt van welk merk het meest is vertegenwoordigt bij M-F, ben benieuwd :) Voor nog meer keuzes: Polletje motor bezit. :)
  23. Monstro

    Polletje motor bezit

    Ik zie dat er nog geen poll is aangemaakt van welk merk het meest is vertegenwoordigt bij M-F, ben benieuwd :) Voor nog meer keuzes: Polletje motor bezit 2. :)
  24. Monstro

    Kolenschep monster

    Aangezien ik in het bezit ben van een Monster met een kolenschep aan het kontje heb ik deze vraag. Zijn er mensen die de orginele kolenschep hebben verwijderd en er hier een of ander beugeltje voor hebben gemaakt? Zoja, graag reactie met plaatjes en uitleg :9
  25. Monstro

    MIjn keuze is gemaakt!

    Ik heb mijn keuze gemaakt en het is een M900 Monster geworden }) Dit is hem!!
Terug
Bovenaan Onderaan