Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chakotay
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chakotay

    Yuasa YTX12-BS accu te koop

    Ik heb een zo goed als nieuwe Yuasa YTX12-BS accu te koop. Hij is afgevuld en maar 2 weken (zo'n 200 km) gebruikt. De reden dat ik hem over heb is dat ik hem verkeerd besteld heb, ik bleek een plattere YT12B-BS te moeten hebben waar ik pas na het afvullen achter kwam. Voor €30 of een goed kan...
  2. Chakotay

    Uitlaat en schokbrekers Zephyr 550 gezocht

    Heeft iemand toevallig nog een uitlaat en/of schokbrekers voor een Kawasaki Zephyr 550 liggen?
  3. Chakotay

    Loskrijgen vastgerotte uitlaat-ring

    Samen met mijn stiefpa ben ik bezig met een '92 Kawa Zephyr 550 rijdend maken. Een van de problemen is een uitlaat die compleet vergaan is, deze hebben we er gisteren dus grotendeels afgehaald. De draadeinden aan het blok waar de bochtenset aan vast zit zijn echter nogal verweerd, een 1 van...
  4. Chakotay

    Stelschroef koppelingshendel Aprilia RSV Mille 2001

    Ik ben op zoek naar een stelschroef voor in de koppelingshendel van een 2001 RSV Mille. De hendel zelf is nog prima, heeft iemand er eentje liggen, bijvoorbeel na montage van aftermarket hendels, of uit een schade-hendel? Schroefje uit de remhendel past denk ik ook wel :) De mijne ligt ergens...
  5. Chakotay

    Aparte bandenslijtage

    Ik heb sinds een tijdje aparte bandenslijtage die ik nog niet eerder gezien heb: Het bandje is een Michelin Pilot Pure met nu zo'n 8 tot 10k erop, onder een GSX-R 600 K1. Deze slijtage is ongeveer een maand geleden tijdens een circuitdag ontstaan, maar ook met ruim duizend...
  6. Chakotay

    Hoevelaken ---> KBH deel 30

    :] Deeltje 30 :] KBH goes Assen 25 mei 2009 deelnemers: -Doorn /gevorderd -Onderkruipsel /beginner -Crazy Soes /gevorderd -1000 CeeCee /gevorderd -SPutnick /gevorderd -unknown_road /beginner -Appie pappie /Snel -Chakotay /beginner Huis fotografen: *the_bladerunner...
  7. Chakotay

    Hoevelaken ---> KBH deel 26

    :] Deeltje 26 :] [/URL] KBH - GOES OVER THE BORDER, SECOND EDITION [/URL] Wanneer: 15 16 17 en 18 mei 2009 Waarheen: Eifel (D) Hotel Restaurant Maas, Lutzerath Hier zijn in ieder geval 10 2 persoonskamers (halfpension) vastgelegd, met wat speelruimte naar boven en...
  8. Chakotay

    Hoevelaken ---> KBH deel 25 Jubileumeditie

    :] Deeltje 25 :] *O* Jubileumeditie *O* [/URL] KBH - GOES OVER THE BORDER, SECOND EDITION [/URL] Wanneer: 15 16 17 en 18 mei 2009 Waarheen: Eifel (D) Hotel Restaurant Maas, Lutzerath Hier zijn in ieder geval 10 2 persoonskamers (halfpension) vastgelegd, met wat...
  9. Chakotay

    Hoevelaken ---> KBH deel 24

    :] Deeltje 24 :] KBH - GOES OVER THE BORDER, SECOND EDITION Wanneer: Pinksteren 2009 (29 mei tot en met 01 juni) Waarheen: Eifel (D) http://www.motorhotel-moezel.eu/index.html(ovb) Deelnemers: FeRRdi (voorrijder sportploeg) Motormouse robertobadjo (ovb)...
  10. Chakotay

    Hoevelaken ---> KBH deel 23

    :] Deeltje 23 :] KBH Goes Zandvoort 22 september 2008 1000ceecee, Yamaha YZF-R1 Groep 3 One-Oh-Four, Suzuki GSX-R 1000 Groep 2 Chakotay, Suzuki GSX650F Groep 1 Michiel85, Kawasaki ZZR600 Groep 1 AppiePappie, Yamaha R1 Groep 4 Ingrid (vrouw AppiePappie), Honda 600RR...
  11. Chakotay

    Welke banden voor in de winter

    De komende maanden ben ik van plan om mijn eerste winter door te gaan rijden, en aangezien ik toch binnenkort voor nieuwe banden (ook voor het eerst) moet gaan kijken, lijkt het me handig om iets uit te zoeken dat het goed doet in koud en nat weer. Aangezien ik echter nog niet eerder voor...
  12. Chakotay

    Signaallampje voor telefoon op motor

    Weet er iemand toevallig waar je iets van signaallampjes kan krijgen voor op je tellers, die gaan knipperen als je telefoon overgaat? Sinds kort draai ik namelijk standby-dienst op mijn werkt, daarvoor is het erg handig om te weten dat ik gepaged word onderweg. Daadwerkelijk bellen hoeft...
  13. Chakotay

    En nog een newbie

    Na hier al een aardig tijdje gelurkt te hebben toch maar eens een eigen accountje gemaakt, hoi :W Ik ben Marco, 23, wonende te Amersfoort. Op dit moment ben ik nog koekblikker, maar binnenkort ga ik maar eens beginnen met lessen :] Waar ik precies op wil gaan rijden weet ik nog niet, weet...
Terug
Bovenaan Onderaan