Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ermer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Buigen van stang (bij buddyseat)

    Hoi allen, Vanwege een niet zo mooie schuiver is mijn fireblade uit 2000 redelijk beschadigd geraakt. Nu heb ik er gelijk een mooi hobby projectje van gemaakt en hij rijdt weer… nu nog mooi maken en dan kunnen we weer kilometers maken. Over het algemeen heb ik allemaal mooie tips op deze...
  2. E

    doorrijden met schade?

    Hoi, Ik ben een tijd terug onderuit gegaan met mijn gixxer. Op zich relatief weinig schade, kappen beschadigd en rempedaaltje verbogen. Sinds die tijd ben ik verwoedde pogingen aan het doen om goedkoop de kappen te repareren of ergens goedkoop een nieuwe kap te kopen. Wat tot nu toe niet...
  3. E

    Garagebox in Den Haag te koop

    Hoi, Ik woon zelf in Den Haag en al een tijdje zie ik een garagebox te koop staan vlakbij mijn huis. Voor de mensen die een beetje bekend zijn: het ligt direct naast zuiderpark op de hengelolaan; exacte adres is hengelolaan 11A. Als het niet zo belachelijk duur was (in mijn ogen) zou ik...
  4. E

    Suzuki (GSXR) zijkappen niet te lassen????

    Hoi allen, De volgende situatie... ik heb 2 zijkuipen gevonden waarvan ik er maar 1 wil kopen. Allebei hebben schade op een andere plek maar ze hebben beide dezelfde prijs. (1 heeft een gat/schaafplek en de ander een scheur in de kuip). Nu weet ik niet welke van de twee het meeste werk is en...
  5. E

    rechter zijkuip GSXR-750

    Hoi, Ik ben op zoek naar een geel zwarte rechterzijkuip voor een GSX-R 750 bouwjaar 2000. Als dit niet te vinden is dan zit ik eraan te denken om gewoon een zo goedkoop mogelijk rechterzijkuip aan te schaffen..over laten spuiten stickers aanschaffen en klaar is Ermer! Ik heb alleen geen...
  6. E

    lager van linkerspiegel niet strak genoeg

    Allen, Ik heb laatst tweedehands spiegels gekocht en ik kom erachter dat wanneer ik op de snelweg rij de linkerspiegel langzaam maar zeker naar binnen waait. Ik denk dan ook dat de lager van de spiegel versleten is. Ik merk ook dat het verstellen van de spiegels iets te gemakkelijk gaat. Is...
  7. E

    Witte rook uit blok bij stilstaan

    Hoi, Ik heb 4 weken mijn gsxr-750 niet gereden en vandaag besloten ermee naar mijn werk te gaan. Is een tochtje van bijna 60 km (den haag - utrecht). Alles gaat goed tot aan het laatste stoplicht voor mijn werk. Zodra ik stilstond kwam er witte rook uit het blok. Eerst weinig en daarna steeds...
  8. E

    stangetje om te schakelen voor gsxr 750 bj 2000

    Mensen, Ik heb echt geen idee hoe het heet dus ik zal het proberen te omschrijven. Voor een gsxr 750 bj 2000 ben ik bezig met koppelingspedaaltje te vervangen. Nu krijg ik het stangetje dat aan de oude pedaal zit niet meer los en ik ben dan ook op zoek naar dat stangetje. Het heeft ongeveer een...
  9. E

    Spiegels voor gsxr 750 bj 2000

    Mensen, Wie o wie kan mij helpen aan een setje sportieve spiegels voor mijn gsxr 750 bj 2000. Mocht het uitmaken, de kleur is zwart-geel. Alvast bedankt!
  10. E

    Stilstaand gevallen, hoe stom kun je zijn!

    Ja hoor ik heb het weer voor elkaar, NOG een beginnersfout. Zojuist voor de deur gevallen. Ik moest een straatje keren, "natuurlijk" te smal met mijn gsxr-750. ik kom half op de aflopende stoep (afrit) terecht en bedenk me dat ik mijn voet moet neerzetten om dan even een paar passen naar...
  11. E

    Garage in Den Haag

    Ik ben op zoek naar een garage in Den Haag, ik heb topic 141500 als gezien maar de betreffende persoon had al een garage gevonden. Echter ik zag dat er ook andere mensen waren die op zoek waren naar een garage. Ik hoop dat zij er al een gevonden hebben en dat ik die van mij erbij kan zetten. Ik...
  12. E

    Originele demper gsx-r 750 bj 2000

    Ik ben op zoek naar een originele demper voor mijn gsx-r 750 bj 2000 voor een zacht prijsje, ik heb hem eigenlijk eenmalig nodig voor de RDW keuring maar in mijn voorgaande topic heeft niemand gereageerd om het te lenen. Dus bij deze weer een poging van deze 'wanhopige bijna-rijder'!! '(
  13. E

    RDW keuring te ondergaan

    Ik ga over ong 2 weken mijn RDW keuring aanvragen voor mijn geimporteerde motor. Een vriend van mij vertelde mij dat mijn uitlaat teveel geluid maakt (zo op het losse gehoor af dus ik heb geen idee wat precies TEveel is). Is het mogelijk om het gewoon te proberen of zijn ze te streng daarvoor...
  14. E

    geel-zwart monoseat voor gsx-r 750 bj 2000

    Ik ben op zoek naar een monoseat voor een gsx-r 750, bouwjaar 2000. Wie heeft er een liggen of kent iemand die het voor een redelijke prijs weg doet? Alvast bedankt
  15. E

    Wie kent Garage Lauwers?

    Ik belde Garage lauwers op in Belgie/Antwerpen en vroeg of ik een testrit kon maken. Maar vanwege de verzekering en slechte ervaringen (valpartijen) laat hij het niet meer toe. Ik ga het sowieso daar niet meer halen maar ik ben gewoon nieuwsgierig of iemand deze onzin vaker heeft gehoord? Of bij...
  16. E

    Goedkope motor in Duitsland kopen?

    Ik heb onlangs een supersport motor gezien in duitsland. In prijs scheelt het me ongeveer 2000 euro vergeleken met de prijzen hier in nederland. De motor heeft relatief veel gereden (>50.000 km en bj = 2000). Ik besef dat er een reden moet zijn dat hij zo goedkoop is maar ik twijfel wel...
Terug
Bovenaan Onderaan