Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: micha99
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. micha99

    Te koop Honda CBR 600f 1999 PC35

    Bij deze te koop: honda cbr 600f uit 1999 Kilometers: +/- 47500 Banden: vanaf half Mei nieuwe set Michelin pilot power Kettingset: 12-05-2009 vernieuwd (DID), motor liep als een zonnetje volgens de monteur Remblokken: voor nieuw, achter ruim voldoende Heb de motor zelf 4 jaar geleden...
  2. micha99

    Vrienden op de A29 bedankt!!

    Lekker vroeg vertrokken vanochtend om weer op tijd terug te zijn voor de formule1. Heerlijk rondje ouddorp, renesse, zierikzee, hoekse waard, vooral bij het strand was het lekker koel, werd door een vriendelijke voetganger nog gewezen op de flitser die een stukje verderstond bij Ooltgensplaat...
  3. micha99

    gezocht!! radiator cbr600f pc35 99

    Ik ben op zoek naar een radiator voor mijn cbr, omdat de huidige niet meer helemaal in orde is door een schuiver van een vorige eigenaar, mocht er iemand zijn die mij kan helpen aqlvast bedankt.
  4. micha99

    Waar op te letten bij aanschaf motor??

    Ben bezig met mijn rijbewijs, als alles volgens plan gaat is dit over 3 weken binnen, heeft er iemand nog goeie tips in het algemeen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een motor. wil graag een racer kopen waar ik de eerste paar jaar mee vooruit kan. alvast bedankt :}
Terug
Bovenaan Onderaan