Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arend
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arend

    Project: KawaSuki

    Hoi! Na lange tijd van afwezigheid op het forum, bij deze ingelogd om m'n eerste motor aan te bieden. Ben ooit (paar jaar terug!) begonnen er het blok van een GSX1200F in te bouwen, met het beroemde 1127cc oliekoeler-blok. Maar echt ver ben ik niet gekomen, en hij staat al jaren te verstoffen...
  2. Arend

    Project: Kawa retronaked met Suzuki 1127 blok

    Voor de handige harry, aangeboden ter overname. Op motorblok na complete Kawasaki Zephyr 750 uit 1991 Motorblok plus complete kabelboom en tellers van een 1990 GSX1100F Let op: dit is hét oldskool Suzuki-blok. 1127 cc en koppelrijk. Hetzelfde blok als wat in de Bandit 1200 zat, en in de...
  3. Arend

    '84 GPZ 750 Turbo

    Hallo, Na jaren van twijfelen en vol goede voornemens heb ik nu definitief besloten dat mijn '84 GPz de deur uit mag. Ik heb hem meer dan 10 jaar in bezit, maar doe er al lange tijd niets mee en hoop dat hij bij een ander meer tot zijn recht komt. Zoals gezegd is het een '84-er, voorzien van...
  4. Arend

    Achterbrug R6 + rempomp, klauw en shock

    is verkocht
  5. Arend

    Garageopruiming! Diverse merken/types

    Ik zal e.e.a nog gaan voorzien van foto's, maar begin nu met een lijstje. Mocht er iets weggaan, dan werk ik deze post bij, dus: wat hier staat is nog niet verkocht. Ik wil zaken versturen en afhalen kan natuurlijk ook, in Rijswijk (ZH). - Achterschokbreker ZZR600. - Dogbones ZZR1100 -...
  6. Arend

    GSX 750 met 3-delige Krauserset, 400 euro

    Bij deze bied ik mijn GSX te koop aan :) Bouwjaar: '87 KM-stand: 96.000 4-in-1 RVS set van Laser 3-delige kofferset van Krauser. Niet mooi, wel erg ruim en heel smal op de motor (geen problemen met file-rijden!). Idioot groot zelfgemaakt windscherm voor in de winter krijg je er los bij...
  7. Arend

    '87 - Suzuki GSX 750 ES - 250 euro!

    MOTOR IS VERKOCHT Hierbij bied ik mijn trouwe GSX750ES aan. Hij heeft deze zomer nog soepel door de Ardennen, Luxemburg en de Eifel gereden en heeft me nog niet één keer in de steek gelaten. Waarom doe ik hem dan weg :? Hij gebruikt olie, hij schakelt soms zwaar terug en heel simpel...
  8. Arend

    Honda CBF250 2004 1.500KM

    Ik bied deze motor aan namens mijn grootvader (82 jaar, ja echt!) :) Omdat hij erg weinig rijdt en oma niet achterop wil/durft gaat de motor in de verkoop. De motor is in absolute nieuwstaat *D Kan ook moeilijk anders met maar 1.500km (geen 15.000!) op de teller! Motor is 5-5-2006 voor...
  9. Arend

    Shoei XR1000 - Helder vizier

    Dit vizier heb ik over omdat ik mijn Shoei met donker vizier in de trein heb laten liggen |( Ik heb zelf nu een Arai gekocht, dus heb het originele XR1000 vizier over (helder dus). Met pinlock-pinnen, zonder pinlock-insert zelf (zat in die donkere...). Staat: goed. Paar kleine...
  10. Arend

    Motorstudenten Delft - XI

    Motorstudenten Delft - XI Daar gaan we weer :P [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Deel IX Deel X Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008 Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting...
  11. Arend

    Motorstudenten Delft Part IX - as Cool as Cold

    Motorstudenten Delft Part IX [hr] Vorige delen Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel VI Deel VII Deel VIII Oude Activiteiten Einde seizoensfeest Motorstudenten Delft op vakantie 2008 Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting '08 Motorstudenten Delft VRO-1...
  12. Arend

    [Turbo] T2, T25 of GT2052, GT2056 of vergelijkbaar

    Omdat mijn GPz750Turbo olie pompt naar mijn linkerlaars en het plenum ben ik op zoek naar een vers exemplaar. Mag natuurlijk gebruikt zijn, maar wel in goede staat. Mijn 750 is opgeboord naar 810cc (Wiseco) dus de standaard HT-10B is sowieso iets te klein nu. Mijn voorkeur gaat uit naar een...
  13. Arend

    GPZ 750 Turbo - ZX750E

    Hallo allemaal, Ik heb sinds november 2007 een leuk sleutelexemplaar kunnen bemachtigen (geruild voor een '81 GPZ1100 !) en vroeg me af of er hier meer mensen zijn met deze legendarische motor :} Mijn ZX750E1 komt uit '84, heeft circa 35.000 op de teller en is sindsdien in...
  14. Arend

    Motorstudenten Delft deel V

    Motorstudenten Delft Part V Aanstaande ritjes worden vetgedrukt vermeld in het topic :] vorige delen: Deel IV Deel III Deel II Deel I 33vres Naam: Evelien Motor: Honda CB1 '89 [hr] 3MinuteHero Studie: ooit student in delft Motor: XJR1200 '95 [hr] aergrimm...
  15. Arend

    Kleine reut onderin carterpan?

    Ik post dit in de hoop dat iemand me kan vertellen wat ik in mn blok heb zitten :? Ik ben bezig mn tweede motor op te knappen (GPz750Turbo uit '84) en haal het oliepan er onderuit en wat vind ik erin? Allemaal kleine harde stukjes :/ Ik schrok me de tandjes en dacht meteen aan vermalen...
  16. Arend

    Motorstudenten Delft deel IV

    Motorstudenten Delft Part IV vorige delen: Deel III Deel II Deel I 33vres Naam: Evelien Motor: Honda CB1 '89 [hr] 3MinuteHero Studie: ooit student in delft Motor: XJR1200 '95 [hr] aergrimm Naam: Dennis Studie: Technische Informatica (Rijswijk) Woonplaats...
  17. Arend

    Tank voor op Zephyr 750

    Hoi allen, Ben op zoek naar een tank voor op mn kawasaki Zephyr 750. Hij hoeft niet per se van een zephyr te komen, als hij maar past en een beetje bol model is. De staat van de lak en de kleur maken me niet uit, als er maar geen deuken op of roest in zit.
  18. Arend

    Zephyr 750; diverse dingen gezocht!

    Aangezien ik mn Zephyr in de berm heb geparkeerd, zoek ik een aantal zaken. Ter inspiratie: Dus: Toerenteller KMteller Koplamp (ook de oren) Daarnaast ook nog: Ontstekingsdeksel (ronde aluminium 'kawasaki' kapje aan rechterzijde van het blok) Wie helpt mij om deze (normaal...
  19. Arend

    Kawa Z750 Zephyr loopt onregelmatig bij >110km/

    Goeiendag allemaal! Ik ben pas net geregistreerd en een kersverse motorrijder. Heb circa 5 weken geleden mijn rijbewijs gehaald en nu vandaag mijn eerste motor gekocht. :] Het is een Kawasaki Z750 Zephyr geworden uit 1991 met 45000 op de teller, heb 1200,- betaald. Het 'probleem': Het...
Terug
Bovenaan Onderaan