Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BarrySV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Two Brothers slipon demper carbon R6 08/09

    zoals de titel al zegt verkoop ik me Two brothers demper die ik van me R6 heb afgehaald wil er 260,- voor hebben ik kan er een DB killer bij doen dan komt ie op 280,- incl. verzending bij ophalen 10 euro van de prijs ;) alle montage spullen zitten erbij het is Amerikaans dus er...
  2. B

    Te Koop: R1 2008

    Motor: Yamaha R1 Bouwjaar: 2008 KM-stand: +/- 6500 km. maar word nog mee gereden ;) word steeds bijgewerkt Kleur : blauw / wit / goud prijs : € 9500.- Update 16-11-10 Redenverkoop: toch iets te veel pktjes voor lieve barry :+ en we willen gaan racen *O* bij interesse /...
  3. B

    Te Koop R6 2008

    In verband met plannen voor volgend jaar staat de R6 te koop nieuw gekocht in oktober 2008 Km stand 17000 motor is dealer onderhouden bij Motorcentrum West in naaldwijk dus alles is aanwezig en in orde :) er zitten een aantal extra's op en onder : Duo Xenon 8K Two Brothers...
  4. B

    R6 2007 Duo cover + afdek kapjes duo stepjes blauw

    zoals de titel al vermeld heb ik een duocover (gebruikt) + afdek kapjes ( nieuw) voor de duo steps over Prijs : 70,- krijg je er gratis een origineel ruitje bij :+ ik hou nie van dat gemier met opsturen dus gelieve op komen halen O-) zal morgen ff een plaatje posten
  5. B

    Te Koop: Kawa ZX9R uit '98 Topstaat! (Blauw)

    Te Koop ZX9R '98 motor moet weg ! Motor ziet er heel erg goed uit en aleen met de mooie dagen mee gereden (zomerrijder) Heeft pas een Grote beurt gehad met alles erop en eraan dus onderhoud is voorlopig niet nodig :) banden zijn ook in goede staat verder geen opties motor is in...
  6. B

    Originele uitlaat Sv 650s ( 99-02 )

    kheb me Sv ingeruilt voor een nieuwe R6 en hou dus het een en andere aan onderdelen over :+ - standaard uitlaat €80,- €40,- €30,- €20,-ligt in de weg dus moet weg ! :) uitlaat heb ik later los gekocht heeft 10.000 km meegemaakt Gelieve ophalen! :W
  7. B

    Gezocht: standaart Demper sv650s '98-'02

    zoals topic naam ben ik opzoek naar een standaart demper voor me Sv van '99 kras of deuk maakt niet uit het is voor circuit gebruik graag ff meelen als je er 1 te koop heb :W geen afgezaagte dempers! :+
  8. B

    bugspoiler suzuki sv 650s

    ben op zoek naar info hoe die spoiler er op gemonteerd moet worden :) heb namelijk geen setje erbij (spoiler gekregen) valt er zelf iets te maken ? of moet ik de dealer een gokje geven? alvast bedankt *O* barry
  9. B

    2 vraagjes sv 650s

    hey mensen heb 2 kleine vraagjes waar ik maar niet uitkom :X 1. hoe krijg ik in hemelsnaam men buddyseat eraf ( waar de rijder op zit )want ik zoek me kleurnummer en maybe zit ie daaronder ? 2. heeft iemand info voor de bevesteging van een bugpoilertje heb er 1 gekregen maar zonder...
  10. B

    Vers vlees stelt ff voor

    Gegroet fellow motor-addicts :W De naam is Barry bijna 21 jaar *O* kom uit den haag en is de trotse eigenaar van een Suzuki SV 650s :Y *D hiers mijn schatje: en nu sparen voor die mooie extras die je hier op kan plakke :]
Terug
Bovenaan Onderaan