Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjooldermen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjooldermen

    Gezocht | Blok Yamaha R1 RN12 (2004-2006)

    Mijn (motor-forum loze) circuitmaatje is op zoek naar een blok voor een Yamaha R1 uit 2004-2006. Toevallig iemand nog iets liggen? Mobu, Ahnendorp, Ott, Boonstra heeft die al benaderd zonder succes. Gr. Arnoud
  2. Sjooldermen

    Gezocht | Racekuip Yamaha R1 RN12 (2004-2006)

    Hallo, Ik ben nog op zoek naar een racekuip voor een R1 uit 2004-2006. Of evt. alleen bovendeel. Kleur onbelangrijk. Mag evt. iets werk aan zitten. Gr. Arnoud
  3. Sjooldermen

    Gezocht: Velgen R1 (2004-2006)

    Hoi, Ik ben op zoek naar een setje velgen (met schijven) voor een Yamaha R1 uit 2004. Kleur maakt niet uit. Iemand iets liggen nog? Gr. Arnoud
  4. Sjooldermen

    Gezocht: Powercommander en/of QS (R1 2004)

    Hallo, Heeft iemand toevallig nog een powercommander (3 usb of 5) liggen liefst met QS sensor voor een Yamaha R1 uit 2004. Mag ook ander merk QS standalone. Alvast bedankt. Gr. Arnoud
  5. Sjooldermen

    MJK Race overall

    Te koop wegens beindiging circuitrijden. MJK raceoverall (voor personen +/- 1.80-1.95 | 85-100kg) Niet nieuw. Er is meerdere keren met het pak gevallen. (In mijn bezit 2 keer). Hierdoor diverse schaafplekken, belettering op linker arm en schouder laat wat los. Op linker arm klein gaatje tussen...
  6. Sjooldermen

    Alpinestars Supertech R (mt 45 | zwart)

    Wegens stoppen met rijden te koop aangeboden. Alpinestars Supertech R maat 45 (met losse binnenschoenen) Super fijne en super veilige laarzen. 2 seizoen gebruikt op circuitbike. Dus niet nieuw. Gebruikerssporen aanwezig. Alles werkt naar behoren (sluitingen, klittenband, ritsen). Passen en...
  7. Sjooldermen

    Mityvac Remontluchter

    Wegens overcompleet Mityvat remontluchter incl grote spuit Ophalen in apeldoorn Prijs 20 euro
  8. Sjooldermen

    Ketting Uitlijn Tool

    Wegens overcompleet. Super handig laser tooltje om makkelijk je ketting uit te lijnen Prijs 40 euro Ophalen in apeldoorn Gr. Arnoud
  9. Sjooldermen

    Acebikes Tyrefix met stuurharnas

    Wegens overcompleet. Welbekende acebikes tyrefix met los stuurharnas om je motor vast te zetten Afhalen in Apeldoorn. Evt. Vezendkosten (7 euro) voor kosten koper Prijs 50 euro Gr. Arnoud
  10. Sjooldermen

    Vizier HJC RPHA10 Plus

    Nooit gebruikt i.v.m. donker vizier Afhalen in Apeldoorn of verzenden kosten koper Prijs €20
  11. Sjooldermen

    Paddockstand Voor + Achter

    Aangezien de motor verkocht is, heb ik de paddockstands ook niet meer nodig. Zijn fijne en stevige bokken. De metaalkleurige is van Kern Stabi en heb ik gebruikt voor de voorkant. Met rollers die vallen onder de voorpoot en de radiale remklauw. Echter heb ik er een set haken bij, zodat je hem...
  12. Sjooldermen

    Te koop: Yamaha RN19

    Wegens het beëindigen van deze hobby bied ik mijn Yamaha R1 te koop aan. Ik heb de motor in 2014 gekocht van een mede forum-lid en heb daarna 5-6x per jaar vrij rijden gedaan. Specs: · Yamaha R1 RN19 (2007-2008). · Blok geblueprint (lineaire kromme en op top 187 [pk/ahw]) · YEC Software (dus...
  13. Sjooldermen

    TK: Metzeler Racetec Slicks

    Ik heb hier nog een set gebruikte slicks liggen: Metzeler Racetec 190/60 K2 (2x) Dotcodes 2814 en 3714 Metzeler Racetec 120/70 K1 Dotcode 5014 Achterbanden 1,5 dag en voorband 3 dagen oud. Banden liggen in Apeldoorn (zelf bekijken en meenemen) Vraagprijs 80 euro voor de 3 samen...
  14. Sjooldermen

    Gezocht: Kuipruit R1 (RN19)

    Hello, is er misschien iemand die mij kan helpen. Mijn kuipruitje en een stukje topkuip is gesneuveld, dus nu ben ik op zoek naar een nieuw ruitje. Stukje kuipwerk plakken we wel weer aan elkaar. :P De vorige keer dat ik op zoek was naar een ruitje was het ook al zo'n drama. Uiteindelijk...
  15. Sjooldermen

    pirelli supercorsa

    voor sc1 (120) - 2,5 dag gebruikt achter sc2 (190) - slechts 2 sessie's gebruikt ! dotcode 2015 prijs €160 afhalen in apeldoorn
  16. Sjooldermen

    metzeler racetec regenbanden

    Zeer weinig slijtage Dotcode 2012 Voor k1 (120) Achter k2 (190) vaste prijs €75 afhalen in Apeldoorn
  17. Sjooldermen

    Starlane Quickshifter

    Zat op mijn motor toen ik hem kocht maar was niet aangesloten Eerst netjes ingesteld (lampjes branden en reageren op druk van het pedaal) Echter bij een proefrondje deed die het niet. Daarna is die eraf gehaald en is er een dynojet opgekomen. Waarom die het niet deed weet ik niet...
  18. Sjooldermen

    Regenjack (romper model)

    Aangezien ik hem niet meer over mijn huidige overall krijg mag mijn regenjack weg. Is met van die drukknopjes op je kruis. Is van het merk Respro. Maat XXL (1.80-1.85m en +_ 85kg. Ging over een maat 54 overall) Kleur is zwart. Prijs 50euro Te bezichtigen in Apeldoorn. Gr. Arnoud
  19. Sjooldermen

    Racetec's + Supercorsa

    Ik heb hier nog een set Metzeler Racetec's liggen Voor: 120/70 R17 - Dotcode 0314 - K2 - 9 sessies oud Achter: 190/55 R17 - Dotcode 2814 - K2 - 9 sessies oud (Rechts een spoortje) Prijs 50 euro--> verkocht En ik heb hier nog een Pirelli Supercorsa V1 achterband liggen Achter...
  20. Sjooldermen

    TK: Kuip R1

    Foto 2
  21. Sjooldermen

    TK: Bandenwarmers

    Ik heb hier nog een setje Verheul bandenwarmers liggen. Zien er nog netjes uit en werken naar behoren. Temperatuur niet instelbaar. Vraagprijs 100 euro
  22. Sjooldermen

    Gezocht: Kuipwerk R1

    Wegens een schuivertje |( ben ik op zoek naar een topkuip (incl. ruitje) + kontdeel. Complete kuip mag ook. Hoeft uiteraard niet nieuw, wel goed bruikbaar. Kleur onbelangrijk. Is voor een R1 2008 (RN19). Bvd. Arnoud
  23. Sjooldermen

    TK: RSV Mille (race)kuipset compleet (zwart)

    Te koop: Complete (race)kuipenset voor een oer-RSV in de kleur zwart (zelf gespoten). Zijn allemaal standaard* aprilia kuipen, dus zeer gemakkelijk om snel je RSV om te bouwen voor een trackday en je eigen kuipen veilig te stellen. Set bestaat uit: • Topkuip inclusief doorzichtig...
  24. Sjooldermen

    TK: Stuuruitslagbegrenzers

    Set stuuruitslag begrenzers incl. ty-raps. Vraagprijs €20
  25. Sjooldermen

    Diverse gebruikte banden

    Ik heb hier ook nog een aantal gebruikte circuitbanden liggen. Voorbanden: (120/70) Pirelli Supercorsa SC2 (slick) dotcode 0411 Dunlop KR106 (slick) dotcode 0812 (typenummer 8813) Metzeler Racetec K2 (profiel) dotcode 1812 --> Verkocht Achterbanden: Pirelli Supercorsa SC1...
Terug
Bovenaan Onderaan