Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Tip: Gereedschap!

    Hi! Vandaag kreeg ik een mailtje in m'n inbox van 1 Day Fly. Ze bieden een Kraftwelle Gereedschapstrolley aan van 399,- euro voor 109.95,- euro. Zelf heb ik hier geen belang bij, maar misschien dat mede-MF'rs het wel goed kunnen gebruiken! 1DayFly.com | Al 11 jaar elke dag super...
  2. S

    Show Off in Hooghalen, anyone?

    Gaat er hier iemand naar Show Off in Hooghalen?
  3. S

    Pilot Power 2CT voor- en achterband

    1x nieuwe achterband Michelin pilot power 2CT 190-55-17 (los 155 euro) (dot 08) 1x gebruikte voorband (75%) Michelin pilot power 2CT 120-70-17 (los 60 euro) (dot 07) In een set mogen ze weg voor €200,- Ophalen kan in Amersfoort, verzenden kan ook maar de kosten (13,- euro) zijn voor de...
  4. S

    2 Laser X-Treme uitlaatjes incl. stukken

    TE KOOP 2 Laser X-Treme uitlaten inclusief de koppelstukken. Er zitten ook dB-killers bij, met die dB-killers klinken de dempers een stuk minder hard. Zelf heb ik nu ook zo'n setje onder m'n motor zitten en het geluid vind ik persoonlijk super! Hier wat fotootjes om te laten zien op...
  5. S

    Koplamp dicht op de voorvork, bijv. Monster 696/MT-03

    Hallo allen :W Voor m'n project ben ik op zoek naar een koplamp die zo dicht mogelijk op de voorvork geplaatst kan worden. De koplamp van een MT-03 bijvoorbeeld of die van een Ducati Monster 696: Heb je iets of weet je waar ik bovenstaande lampen (goedkoop) kan krijgen, let me...
  6. S

    -- mooie Honda CBR F Sport (FS) voor 4500,- euro

    Honda CBR 600 F Sport (FS) kmstand: 48471 bouwjaar: 2001 extra’s: Stalen remleidingen Kleinere knipperlichten Sportuitlaat Leovinci SBK Getint Bubble ruitje De huidige banden zijn nog in prima staat. Er is altijd zuinig met deze motor omgegaan. De motor is in onderhoud geweest...
  7. S

    Shark S650 Esprit, maat L (59-60)

    TE KOOP Shark S650 Esprit, maat L (59-60) De helm is mij net iets te groot en daardoor maar enkele keren gedragen. Afgezien van de normale gebruikerskrasjes is de helm is prima staat! Vraagprijs: Bieden maar! *O* De helm kan gepast worden in Amersfoort, maar kan...
  8. S

    15,- euro inzamelen voor zuinigerd!

    De economische crisis is een feit, dat weten we allemaal. Laten we de medemens helpen! Helaas kan those_who_ride_decide de 15,- euro voor het goede doel niet missen (waarom niet? lees hier) dus moeten we hem helpen! Het is natuurlijk vreselijk sneu voor hem dat hij het financieel gezien zo...
  9. S

    BMW 1200 GS Adventure 2007 (incl. veel extra's)

    BMW 1200 GS Adventure. Bouwjaar: maart 2007 Kmstand: 17800 In uitstekende staat verkerende BMW 1200 GS Adventure. De motor is alleen gebruikt op de weg en heeft dus geen terrein gezien. Er zijn heerlijke tochten mee gemaakt naar de Eiffel, Ardennen en Sauerland. Ondanks de imposante...
  10. S

    Duozitje Honda Shadow

    TE KOOP Een duozitje voor een Honda Shadow. In goede staat, zoals te zien is op de foto's: 50,- euro Het zitje kan bekeken/opgehaald worden in Amersfoort, maar versturen is ook een mogelijkheid.
  11. S

    Yamaha Virago spiegeltje

    TE KOOP Spiegeltje voor een Yamaha Virago. Tegen elk aannemelijk bod. Spiegeltje kan verstuurd worden!
  12. S

    Leren zadeltassen voor een chopper/cruiser

    TE KOOP Leren zadeltassen voor een chopper/cruiser. Ze waren gemonteerd op een Honda Shadow 750 maar er meteen afgehaald omdat er een duozadeltje gemonteerd werd. Afmetingen: 45x30x20. De tassen zijn een jaar geleden gekocht voor 150,- euro, maar mogen nu weg voor...
  13. S

    Demm (M, 58) (bijrijders) helm voor 50,- euro

    Demm helm in de maat Medium (58 cm hoofdomtrek). Het is een helm die we gebruikt hebben als reserve helm, of als helm voor bijrijders. Het paarse op de foto is in het echt blauw. Prijs: 30,- euro. De helm is te passen in Amersfoort (Kattenbroek). Opsturen is geen probleem.
  14. S

    Shark RSX mt M

    TE KOOP! Shark RSX (M) met 'terras-schade'. De helm is bij het terrassen op een stoel gezet en helaas er weer vanaf geknalt. Na de val is de helm gewoon nog gedragen omdat we het idee hadden dat het nog prima ging, maar een paar maanden later is een rode Shark helm gekocht waardoor deze Shark...
  15. S

    MaC adam waterproof motorjas (dames) 80,- euro

    MaC adam waterproof motorjas (dames). Je jas is in de maat 42 en gedragen door een vrouw van 175 cm. met een gewicht van 63 kilo. Er zitten harde beschermstukken in de schouders en ellebogen en een zacht beschermstuk in de rug. In de jas zit een binnenjasje wat te verwijderen is als het te warm...
  16. S

    BF Motorcycle motorjas (dames) 69,95 euro + 1 bitterbal

    BF Motorcycle motorjas voor dames. De maat is 40 en is gedragen door een vrouw van 63 kilo en 175 cm lang (niet het meisje op de foto!). Er zit een binnenjasje in dat eruit geritst kan worden als het te warm is. Verder zitten er harde beschermstukken in de schouders en ellebogen en een zacht...
  17. S

    Caberg Rhyno (Medium, 57-58)

    VERKOCHT
  18. S

    Buskruit in m'n benzine!? (uitlaat-vraag)

    Hallo allen, Vorige week ben ik met m'n ingekorte uitlaat gaan rijden. Heerlijk gereden maar er was teveel geluid. Nieuw dempingsmateriaal de demper in stoppen dus, dacht ik. Kom ik thuis, zie ik ineens dat heel m'n uitlaat blauw gekleurd is en het logo van Laser helemaal verkleurd is...
  19. S

    Schijwerper / Stuurkuip / Lampjes / Spots (?)

    Hallo allen, Voor mijn projectje ben ik op zoek naar 2 spotjes/lampen, zoals op deze foto: met dank aan Maikel84 Op Ebay zijn ze genoeg te vinden, maar misschien heeft iemand hier ze nog liggen dus: Als je deze lampjes hebt, of een stuurkuipje hebt waar deze lampjes inzitten...
  20. S

    Moto GP fiets laten vallen, hoe voelt dat?

    Gisterenavond liep ik over de motorbeurs met wat vrienden. Gewoon een beetje rondlopen zonder een echt doel, maar 't blijft natuurlijk prachtig om een beetje om je heen te kijken. Bij de Honda stand stond zo'n vreselijk dure Moto GP motor, die verzekerd zou zijn voor een miljoen euro...
  21. S

    2 dagtickets voor de Motorbeurs

    Omdat ik toch liever in de avond naar de motorbeurs ga, heb ik 2 dagkaarten over. Wie heeft interesse?
  22. S

    Kabelboom kapot, ineens!?

    Hee allen! Een aantal weken geleden is mijn motor gestolen, gelukkig kreeg ik dezelfde dag de politie op bezoek om me te vertellen dat m'n motor weer terecht was! Helaas was er wat schade, zo was ook mijn contactslot van de motor afgetrokken en hingen de kabels er los bij. Ik ben er toen zelf...
  23. S

    Contactslot vervangen voor een schakelaar!

    Kan deze schakelaar gebruikt worden in plaats van een normaal contactslot?? http://www.scootparts.nl/epages/Scootparts.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Scootparts/Products/208251A
Terug
Bovenaan Onderaan