Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sanya
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sanya

    Burgman 400 bouwjaar 2007

    Ik zag een gebruikte Suzuki Burgman 400 met 80dKm op de teller. Is dit nog de moeite waard, mits goed onderhouden. Hoeveel hebben jullie gereden met dezelfde motorscooter? Zwakke punten? Waar moet ik op letten? Heb zelf wel een motor dus graag echt specifieke punten en/of problemen noemen. Bij...
  2. sanya

    Najaars klusdag Kawasaki ZZRclub

    https://m.facebook.com/events/978794142473501?view=permalink&id=978794149140167
  3. sanya

    Zuidelijke klusdag Kawasaki ZZRclub zaterdag 5 mei

    De lente probeert door te breken en menig motorrijder begint nerveus te worden en wil rijden, maar er moet eigenlijk nog dit dit en dat aan gebeuren en dat gaat vast veel geld kosten. Zelf doen durf ik niet of ik weet niet hoe.... Kom dan op zaterdag 5 mei naar de Zuidelijke klusdag van de...
  4. sanya

    Klusdag ZZRclub 6 mei Gemert

    Komende zaterdag 6 mei zijn we weer te gast bij Bertus van Motorcare-Brabant (www.motorcare-brabant.nl) voor de gezellige, inmiddels traditie geworden Zuidelijke klusdag van de Kawasaki ZZRclub (www.zzrclub.com). Voor de catering wordt wederom gebruik gemaakt van de service van 't Hofke in...
  5. sanya

    Zuidelijke klusdag Kawasaki ZZRclub 6 mei 2017

    De datum is gekozen zaterdag 6 mei zijn we weer te gast bij Bertus van Motorcare-Brabant (www.motorcare-brabant.nl) voor de gezellige, inmiddels traditie geworden Zuidelijke klusdag van de Kawasaki ZZRclub (www.zzrclub.com). Voor de catering wordt wederom gebruik gemaakt van de service van 't...
  6. sanya

    Klusdag Kawasaki ZZR-club

    De klusdag wordt gehouden op zaterdag 2 mei vanaf 9 uur. Het adres is: Motorcare Brabant Wijnboomlaan 23 5421ZS Gemert Tel.nr: 0492-39 02 44 Mob.nr: 06-83 71 81 42 Website: Motorcare Brabant Email: info@motorcare-brabant.nl Wil je als Kawasaki ZZR-rijder :] kennismaken met de club of...
  7. sanya

    Castrol Power RS 4T 10W40 (can van 4 liter)

    Castrol Power RS 4T 10W40 motorolie voor 4-takt motorfietsen. Nieuwe can van 4 liter voor maar € 37,95!! Specificaties: SAE 10W40;JASO MA2 (JASO T903:2006); API SJ Verzendkosten (na vooruitbetaling) tot 10Kg € 6,75 en vanaf 10Kg tot maximaal 30Kg € 12,20.
  8. sanya

    Werkplaatshandboek ZZR600 Bucheli Verlag

    Wie kan mij helpen aan een werkplaatshandboek voor een Kawasaki ZZR600 van Bucheli Verlag geschreven in het Duits.
  9. sanya

    Classic motorraces Boekel

    Op de Burgt - Bovenstehuis in Boekel wordt op zondag 8 juni tussen 10.00 en 20.00 uur de Classic Demo Race gehouden. Gratis toegang.
  10. sanya

    HJC SY-MAX systeemhelm maat L (60) wijnrood nieuw in de doos

    HJC SY-MAX systeemhelm in absolute nieuwstaat. Ik heb deze helm twee tot drie jaar geleden nieuw gekocht (€ 275,00) en maar 1 keer gebruikt. De kleur van de helm is wijnrood en er zit nog geen enkel krasje op Omdat mijn eerste motor blauw van kleur was, heb ik een andere (blauwe) helm...
  11. sanya

    Voorwiel voor Kawasaki ZZR600 type D

    Voorwiel in goede staat voor Kawasaki ZZ-R600 van bouwjaar 1990 tot 1993 (D-model) ZONDER REMSCHIJVEN!! Compleet met aansluiting voor snelheidsmeter/kilometerteller, bevestigingsmoeren.
  12. sanya

    Sanya 125cc 4takt motorfiets in absolute nieuwstaat

    Wegens aanschaf zwaardere motorfiets te koop: Sanya 125cc 4 takt motorfiets van eerste eigenaar in nieuwstaat, in september 2006 op Nederlands kenteken gezet. Zeer zuinig 3liter/100Km, compleet tellerset met toerenteller, snelheidsmeter en kilometerteller met dagteller en benzinemeter en...
  13. sanya

    fijne beginnersmotor voor weinig

    Ik heb onlangs via ebay een nieuwe naked bike van het merk Sanya type SY125-11 gekocht, afgelopen vrijdag heb ik hem ter keuring aangeboden bij de RDW en mede door de bijgeleverde papieren was dit een fluitje van een cent. Alleen nog het noodzakelijk kwaad; BPM en de BTW betalen en ik verwacht...
Terug
Bovenaan Onderaan