Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MrOi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Fazer 1000 rijwielgedeelte / frame

    Wegens een nieuw project ben ik op zoek naar een fazer 1000 frame of het liefst het complete rijwielgedeelte. Met kenteken uiteraard.
  2. M

    Bedrading R1 '03

    Hey allemaal, Ik was dus bezig met het verwijderen van een datatool s3 alarm op een R1 maar nu loop ik tegen wat dingen aan. Natuurlijk zijn alle onderbroken draadjes dezelfde kleur maar na wat meten en doen had ik zowel de startknop als ontsteking onderbreking gevonden en weer aangesloten...
  3. M

    DB killer micron demper

    Aangezien de originele demper niet op deze voorbocht past zoek ik een goed stille db killer voor mijn micron demper. Type ervan weet ik niet, het is een carbon versie.
  4. M

    KLX 650 remschijf Voor + boutjes

    Hey, Om mijn 2e set wielen compleet te maken zoek ik nog een voorremschijf inclusief de boutjes voor+achter, 10 stuks dus.
  5. M

    Lange standaard voor crossmotor

    Ben op zoek naar een standaard voor een cr250 uit 88. Mag origineel zijn, mag ok totaal niet passen, als het maar een lange is.
  6. M

    Krukas Honda CR250 '88

    Zoals de titel omschrijft. Die van mij is gebroken. Type is een CR250RJ
  7. M

    Honda CR250 '88 zonder kenteken. Evt in onderdelen

    Heb vandaag een extra CR binnen gekregen maar hier ga ik weinig mee doen. Hij ligt nu nog uit mekaar maar ik ga hem binnenkort in mekaar zetten en als geheel verkopen. Dus wil je een leuke crossert, of zoek je onderdelen stuur dan ff een pm of bel naar nul zes 12595194 Was vandaag weer de...
  8. M

    Honda CR 250 zonder kenteken model 93

    Complete CR 250 zonder kenteken te koop. Ik heb de motor vandaag binnen gekregen en hij ligt compleet uit mekaar. Als je snel bent kan je nog kleine onderdeeltjes zoeken maar ik ga hem binnenkort in elkaar zetten en dan gaat die in zijn geheel weg. Was vandaag weer de camera vergeten dus...
  9. M

    17 inch velgen voor een CR250

    Heb je al iets passends of cbr velgen, let me know. De optische staat maakt niet uit.
  10. M

    Fzr 1000 carburateur probleem

    Hey luitjes, Na een dik half jaar niet technisch naar de motor omgekeken te hebben had ik wat tijd over en dacht laat ik er eens wat aandacht aan schenken. Hij liep niet mooi synchroon dus ik de meters erop aansluiten, en toen kwam ik erachter waarom hij niet mooi synchroon liep ondanks dat...
  11. M

    Vierkante spiegel fzr of iets wat past

    Fijn, gister brak mijn linkerspiegel af bij het verstellen. Heeft iemand een fzr spiegel liggen, vierkant model?
  12. M

    tellerunit FZR 1000 Exup

    Aangezien mijn kmteller kapot blijft gaan zoek ik een andere unit.
  13. M

    Yamaha XT supermotard 1500,-

    Te koop aangeboden: Yamah XT 550 in SM trim. Ik heb de motor volledig zelf opgebouwd, dit is er aan veranderd: Motorblok: XT550 onderblok XT600 topset Stage 1 nokkenas Dynojetkit stage 3 + fine tuning Twin air filter Devil voorbochten TT600 enduro demper Rijwielgedeelte...
  14. M

    Schuur opruiming

    Bij deze houd ik een uitverkoop. Ik heb binnenkort geen plek meer voor de onderdelen dus gaan ze voor weggeef prijzen weg. Aangeboden: Honda MT5, op blok en wielerij na compleet. Tank heeft een deuk erin. Suzuki TSX: frame, voorpoten, achterbrug, cockpit en nog veel meer. Honda...
  15. M

    Div. onderdelen Honda/Yamaha

    Ben een beetje een schuuropruiming aan het houden en kwam het volgende tegen: Honda XL250r cilinderkop Honda VF750f voorbochten tot aan collector Honda CB900FI/II kroonplaat voor normaal stuur, rechter passagierssteptje, achtervelg met schijf en tandwiel (velg zelf is lelijk) Yamaha...
  16. M

    CB900F2 Bol D'or cheapass: € 500

    Aangezien ik een andere motor op het oog heb open ik alvast een peilings topic voor de bol. Ik heb hem voor de winter gekocht om als pekelfiets te gebruiken en gebruik hem nu voor wwv. Ik heb hem gekocht toen die half uit elkaar lag. Er was net een ander blok in gezet maar nooit...
  17. M

    CB 900 F2 Bol D'or pekel/project

    Omdat ik er ff genoeg van heb mag degene die de gemaakte kosten dekt hem meteen meenemen. Ik heb hem een paar weken terug gekocht als opknapper, maar door gezeik van buren over het sleutelen en dergelijke overweeg ik om hem weg te doen. Wat ik er inmiddels aan heb gedaan: Carburateurs...
  18. M

    Vacuum synchronisatie meters

    Een setje van 4 om de carb's mee te synchroniseren. Liefst inclusief nippels e.d.
  19. M

    synchronisatie meters omg. Arnhem te leen gevraagd

    Hey, is er toevallig iemand in de buurt van Arnhem die deze meters heeft die ik even mag gebruiken om mijn motor te synchroniseren? bvd!
  20. M

    Motor op de stoep toch echt verboden

    Hoewel het zowat overal gedoogd word heb ik vandaag een briefje van de opsporings ambtenaar van de gemeente Arnhem dat mijn motoren niet meer op de stoep mogen staan maar in het parkeervak moeten. Fijn, want er is al niet zoveel parkeerruimte in de straat maargoed, ik zet ze er wel neer. Ik...
  21. M

    CB 900 Bol D'or onderdelen

    Lijstje van onderdelen: Kroonplaat voor normaal stuur SBK stuur, aluminium Achtervelg 18' Goud/alu inc. remschijf en tandwiel. Slechte staat, slechte band Offset achterrem Offset voorrem rechts Remklauw rechts voor Remklauw achter Blok binnenkant: Cilinders + zuigers goede...
  22. M

    Div Onderdelen CB900 Bol D'or

    Koplamp + houder Ingekort achterspatbord Kleine knippertjes bvd
  23. M

    Yamaha XT Supermotard

    XT in een notendop: Ideaal voor de beginnende SM-er: Veel fiets voor weinig geld, weinig onderhoud en toch flink de beest uithangen. Hij is ook wegenbelasting vrij dus het kost je alleen een paar euro verzekering in de maand!! Laat de leeftijd u niet voor de gek houden, deze fiets is tot op...
  24. M

    Motor (hoes) Gestolen

    Kom vanmorgen uit het huis gewandeld en denk: hmm mooie motor staat daar. Huh? Mooie motor? Verrek waar is mijn zeil gebleven?!? Heeft iemand dus mijn zeil gejat. De motor zelf zag er niet bewogen uit, en stond ook stevig op slot maar zou dit nou een poging tot diefstal zijn geweest...
  25. M

    Stukje in het carter XT 550

    Even een vraagje aan de echte kenners: Gister haalde ik mijn XT550 open om wat aan de koppeling te doen, vind ik opeens dit vlak naast het oliepomptandwiel: Nu heb ik rondgekeken maar kan niks zien waar het vandaan kan komen. Ben nu een WPHB aan het downloaden om daar in te kijken...
Terug
Bovenaan Onderaan