Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: supeR6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. supeR6

    Prachtige R6 blauw-wit uit 2000 te koop!

    Door lichamelijke problemen nu definitief te koop :( : Ik vind het zonde om zo'n superfiets helemaal alleen in een garage te laten staan -O- Het gaat om deze Yamaha R6: De motor was helemaal standaard toen ik hem kocht! Wat zit er nu op: -carbon tankbeschermer van Yamaha...
  2. supeR6

    De heetste R6 rijders op 1 plek aan te raken...

    .. en dat allemaal tijdens de grote R6 meeting van 2010!!!!!! *O* *O* *O* Komt dat zien, komt dat zien. Ben je een leuke meid, komt dat dan zien!!! Ben je een kerel. neem dan al je vrijgezellie vriendinnen, buurvrouw, zusjes, exen mee zodat wij ook een keer leuke dag hebben met elkaar...
  3. supeR6

    Bos Superbike demper + linkpijp + ophangbeugel voor oa R6'99

    Zoals de titel al zegt heb ik nog een Bos Superbike demper liggen met linkpijp en de beugel om deze op te hangen. Het is een zeer beschaafd pijpje die op bepaalde toeren wel wat geluid kan maken. Er zit geen e-keur op en geen killer... op zich geen probleem want het trekt totaal geen aandacht...
  4. supeR6

    Yamaha R6 '99 - '02 model te koop

    '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( '( ;( De kans is groot dat ik door lichamelijke problemen een langere tijd niet kan rijden. Daarom wil ik mijn prachtige R6 verkopen, want ik vind het zonde om zo'n superfiets alleen in een garage...
  5. supeR6

    R6-posers,poetsers en binkies meeting met mooie mannen..

    ... dus (mooie) vrouwen komt dat zien!!!!!! *O* *O* *O* . Hier zitten DE Posers, Poetsers, Binkies, Krijgers en de 2 Tijgers van de DE ENIGE ECHTE NAZOMER-MEETING WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR: & *O* *O* *O*...
  6. supeR6

    Het enige echte Yamaha R6 topic deeltje nummero 13

    voorlopig even zo... straks wordt het mooier gemaakt :) En dan is dit alweer deel 12 van het enige echte R6 topic! Dit topic is een vervolg op Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 12 Het enige echte Yamaha R6 topic !! Deel 11 Het enige echte Yamaha R6 topic...
  7. supeR6

    Yamaha R6 te koop (zeer goede staat)

    aangezien ik volgend seizoen wat nieuwer wil gaan rijden en ik in september geopereerd wordt zit mijn motorseizoen er al op :( ik wil wel eens weten wat "de liefhebber" er voor wil geven, misschien dat iemand dan dit jaar nog een paar maanden kan genieten van deze mooie fiets :Y ik heb...
  8. supeR6

    Megameeting sept 2007 vanuit Den Haag en omg

    en ja hoor... er is weer een megameeting. Net als afgelopen mei een leuk idee om met zijn allen te gaan??? *O* *O* *O* geef je gelijk hier ff op PLEK: PANNENKOEKENHUISJE BJ HET MALIEVELD!!! TIJDSTIP: 9.45 VERZAMELEN.... VERTREK OM 10.00 uur wie gaan er mee: supeR6...
  9. supeR6

    Dringend op zoek naar een DB-killer voor Leo SBK demper

    zoals de titel het al zegt, ben ik op zoek naar een db-killer voor een Leo SBK demper. wie kan me hiermee helpen :} zie foto voode demper waar het om gaat.... als je er een heb liggen of te koop weet, laat het dan s.v.p. weten (mag ook via mail) groeten supeR6
  10. supeR6

    standaard demper gezocht R6 '99-'02

    ik zoek een standaard demper voor op het circuit, er mag best een krasje op zitten (moet dus niet in puin liggen ;) ) gr. supeR6 :W
  11. supeR6

    Leovince SBK titanium demper (evt. met linkpijp R6)

    de demper is in hele goede staat want er is niet zo veel mee gereden. *O* het geluid is heerlijk, komt een hele mooie sound uit. :9~ alleen het stickertje wat er op zit is een beetje losgelaten (door de schoonmaakborstel, maar een nieuwe sticker zit er zo weer op) dit is de demper, een...
  12. supeR6

    DE R6 superzomermeeting

    MEETING VOOR DE YAMAHA: ..............DE DATUM IS BEKEND.............. 19 AUGUSTUS GAAT HET GEBEUREN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* ..............OOK DE PLAATS IS BEKEND.............. APELDOORN ...... HOU JE VAST *O* *O*...
  13. supeR6

    linkpijp bos voor R6

    ik heb een bos superbike demper en ben op zoek naar een passende linkpijp. heeft iemand er nog een liggen die past die hij/zij kwijt wil??? het gaat om een R6 '99 - '01 model gr. supeR6
  14. supeR6

    Bos superbike blerpijp

    Ik ben op zoek naar een tweedehands Bos superbike demper (liefst met linkpijp voor R6). heb je er toevallig nog een liggen in de hoek van de garage of iets dergelijks laat het me dan weten :Y groet supeR6 edit: ik heb er nu een zgan Leo SBK oval demper op zitten, ruil is ook...
  15. supeR6

    nieuwe spanningsregelaar R6

    ik heb een spanningsregelaar te koop voor een R6. hij is nieuw!! vraagprijs: € 65,-
  16. supeR6

    wat zijn nou ideale plekken/omgevingen om te rijden..

    beste medemotorfreaks, het mooie seizoen gaat er weer aankomen komende maand en ik ben nou wel eens benieuwd wat echt heerlijke wegen of routes zijn om te rijden volgens jullie. Aangezien hier de echte kenners zitten ;) hoop ik dat ik hier wat nuttige tips krijg zodat ik mijn vrije...
  17. supeR6

    noob wil demper vervangen

    momenteel heb ik een leo SBK demper op mijn r6 en wil daar een andere demper op hebben. Nou ben ik totaal niet handig (nog) en vroeg me het volgende af: kan ik zomaar elke demper vervangen die geschikt is voor een r6 (sluit het dan goed aan op mijn huidige linkpijp e.d.?) stel dat ik een demper...
  18. supeR6

    Rimstriping op mijn velgen, eerst schoonmaken?

    Ik wil rimstriping op mijn velgen, maar vroeg me af of ik de velg eerst nog moet schoonmaken met speciaal spul??? ik hoor diverse berichten en wil het nu wel eens zeker weten... alvast bedankt! :W
  19. supeR6

    r6 undertail 2000 ombouwen naar 2001

    hallo allemaal, ik weet dat de vraag vast al een paar keer aan de orde is geweest maar kan zo snel geen bevestiging krijgen op mijn vraag! weet iemand of het waar is dat ik alleen een andere undertail, accubox en achterlichten nodig heb om mijn r6 2000 achterkant om te bouwen naar een 2001...
  20. supeR6

    suzuki gsx 600F

    Hallo allemaal ik heb een suzuki gsx 600F uit 1994 die niet meer rijdt (paars-zwarte). Deze schadevrije motor heeft 2 jaar buiten gestaan en rijdt daardoor niet meer. De motor is van een familielid die erg ziek is geweest en daardoor is er al die tijd niet naar om gekeken. Iemand die handig is...
Terug
Bovenaan Onderaan