Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: benjo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. benjo

    geimporteerde auto of motor fiets

    geimporteerde auto of motorfiets kopen Dit maal gaat mijn vraag over een auto maar ik neem aan dat het dan ook voor een motorfiets geld Een dealer heeft een auto te koop waar wij wel interesse in hebben . De beste man heeft hem zelf geimporteerd van Duitsland en er zit net een nieuwe...
  2. benjo

    Momentsleutel Armstrong type 64-041

    Te Koop Momentsleutel. Merk Armstrong type 64-041 Opname aansluiting 3/8"inch berijk 6 Nm tot 29 Nm (50 in/lb tot 250 in/lb) Gekocht voor als reserve sleutel maar nooit gebruikt (altijd in de kast gelegen dus). Van het bekende merk Armstong (industrial Hand Tools) Made in USA...
  3. benjo

    Momentsleutel Stanley PROTO Type 6062c

    Te koop Momentsleutel. Merk Stanley PROTO Type 6062c Made in USA Opname aansluiting 1/4"inch berijk 5 Nm tot 25 Nm (40 in/lb tot 200 in/lb) Gekocht voor als reserve sleutel maar nooit gebruikt (altijd in de kast gelegen dus). Van het bekende merk stanley Proto usa...
  4. benjo

    VT1100 bj1987

    Een kennis van mij heeft een vt1100c bj 1987. Nu het volgende rijden gaat goed zo als het hoort Maar als de motor even wil optrekken (doortrekken) in de 3de versnelling schiet hij uit de versneling. Dus ik denk (eigenlijk zeker) schakel vork en schakerwals kapot versleten. Heeft iemand...
  5. benjo

    bevestiging beugels

    Ik zoek bevestiging beugels om een zijspan die ik al heb aan een gl 1000 te hangen weet iemand waar ik die kan halen ben al aan het zoeken geweest hier op het forum en internet maar ben ze nog niet tegengekomen heb er even een foto bijgezet kun je zien wat ik bedoel
  6. benjo

    Zijn er ook zijspanrijders met een GOLDWING er aan

    Ook ik wil mijn gl 1500 voorzien van lpg maar hij heeft nu een km stand van 83000km (hoeveel km kan gaat (kan) een gl 1500 blok mee) dus mijn vraag zijn er meerdere mensen die probleem loos op lpg rijden en wat is je km stand van je motor en probleem loos of niet en later er gas in monteeren kan...
  7. benjo

    hefbrug heftafel

    hefbrug heftafel Zijn dese ook voor een zijspan te koop
  8. benjo

    Zijspan (heftafel )brug

    wie heeft een zijspan heftafel (brug) te koop,gemaakt of weet een te koop ik zoe er een Hoe tillen julie de motor met zijspan van de grond? :]
  9. benjo

    Zijspan brug

    wie heeft een zijspan heftafel (brug) te koop,gemaakt of weet een te koop ik zoe er een Hoe tillen julie de motor met zijspan van de grond? :]
Terug
Bovenaan Onderaan