Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. ramontjesrad

    brembo semi radiale rempomp

    Tekoop, Semi radiale rempomp van brembo,leuke upgrade voor bv een motor waar deze niet opzit. Zelf heb ik hem gebruikt als zijnde upgrade voor mijn shiver wat een hele verbetering was. mag weg tegen aannemelijk bod. Is compleet met reservoir en reservoir houder. hier is een link...
  2. ramontjesrad

    motorscooter honda vision 110cc gestolen in nijmegen

    Bij deze wil ik me aanmelden bij het club je van de eigenaren wiens voertuigen zijn gestolen. Vanavond tussen 11:00 en 11:30 is mijn honda vision 110cc gestolen. Het betreft dus een lichte motorscooter. Optisch werkelijk als nieuw,en volledig standaard. Het enige wat opvalt is dat de...
  3. ramontjesrad

    onderkuipen ducati 848/1098/1198

    Tekoop, originele onderkuipen ducati. Past op de 848/1098/1198. Zijn in nette staat zonder erge beschadigingen,alleen lichte schuurplek op de bekende plek bij het schakelpookje. enige minpuntje zie je op de 2e foto daar zit een plekje maar zit uit het zicht betreft het...
  4. ramontjesrad

    arrow competition systeem ducati 1198

    tekoop, arrow competition full systeem,bochten zijn van rvs. Dit systeem past ook op de 1098,en op de 848 omdat de flensen sleufgaten hebben. Mensen met de 1098/848 moeten er wel rekening mee houden omdat de uitlaat kanalen van de 1198 toch een grotere diameter hebben dat ze onderin wat...
  5. ramontjesrad

    koppeling ducati rizoma,tamburini,evr

    te koop aangeboden, een complete set voor de ducati's met droge koppelingen set is circa 500km oud. -rizoma drukplaat rood. (129,00) -tamburini veren chroom. (35,00) -eve rode veerschotels. (39.00) alles is in goede staat en ziet er als nieuw uit,spacers voor de drukplaat zitten er...
  6. ramontjesrad

    hm quichshifter ducati 848/1098/1198

    Tekoop, Hm quickshifter,het is een push&pull dus onderbreking bij zowel op als terugschakelen. De quickshifter is in goede staat met natuurlijk wel de normale gebruikssporen. Hij wordt geleverd compleet met schakelstang (deze moet normaal apart besteld worden) en je blijft het normale...
  7. ramontjesrad

    Diverse koppelings delen ducati

    Ik heb hier nog diverse originele koppelingsdelen liggen van ducati. het betreft hier het originele dichte koppelingsdeksel,de originele drukplaat met veren en veerschotels. (veren staan niet op de foto) De rubbere afdichting van de deksel zit er ook gewoon bij,liefst alles in 1 koop...
  8. ramontjesrad

    Ducati performance druplaat

    Tekoop, ducati performance drukplaat. Het lager wat erin zit is nog gewoon goed geen speling of iets dergelijks. Mag weg tegen elk aannemelijk bod,hij is een beetje verkleurd maar wel in goede staat verder.
  9. ramontjesrad

    ducati 1198

    Tekoop. Ducati 1198 in de kleur rood,motor is afgelopen juli (2011) aan geschaft als ex demo fiets met 130 km op de teller. Motor staat op banden van circa 500km oud en kunnen dus nog een tijdje mee. motor en kenteken zijn van juni 2010 en de resterende fabrieks garantie loopt tot juni...
  10. ramontjesrad

    yoshimura tri-oval dual tip shorty. *rsv4*

    Te koop. Yoshimura demper type tri-oval dual tip shorty. Materiaal van de demper is rvs. Demper is heeft 50 km onder mijn motor gezeten. Om een lang verhaal kort temaken,origineel is dit natuurlijk een demper die niet voor de rsv4 geproduceerd is. Echter vind ik dit zelf toch wel 1...
  11. ramontjesrad

    voorspatbord gsx-r1000 2005/2006

    Hoi, Heb hier nog een voor spatbord liggen van een gsx-r1000 uit 2005/2006. Spatbord is helemaal heel heeft alleen behoorlijke last van steenslag. Bieden!
  12. ramontjesrad

    duozit cbr1000rr 2007

    Heb hier nog een duo zitje liggen van een cbr1000rr uit 2007. Zitje heeft een kleine beschadiging links achter (gevallen) foto's volgen. Vaste prijs 20 euro. verzenden tegen kosten koper.
  13. ramontjesrad

    Radiateur gsx-r 600 srad

    Heb hier nog een radiateur liggen voor srad 600 komt van een '99 srad. hij is 100% goed niet lek! Is gedemonteerd omdat de motor is voorzien van een grotere radiateur ivm circuit rijden. bieden alstublieft verzenden kan tegen kosten koper.
  14. ramontjesrad

    koplamp yzf r1 '98/99 linker glas defect

    Misschien leuk voor iemand die zijn rechter glas defect heeft. of in een project of iets degelijks. Mag weg voor wat de gek er voor over heeft.
  15. ramontjesrad

    krukas positie sensor yzf r1 1999

    Krukas positie sensor van een r1 uit 1999 past niet op een 1998 model die heeft een andere stekker aansluiting. bied maar wat
  16. ramontjesrad

    rechtermotor deksel yzf r1 '98/99

    Tekoop rechtercarter deksel van een r1 uit 98/99. is beschadigt met verder wel in orde. bied maar wat.... kosten verzenden koper.
  17. ramontjesrad

    Koplingsdeksel yzf r1 '98/99

    Tekoop Koplingsdeksel van een yamaha r1 uit 98/99. Deksel heeft wat plekjes maar is niet lek of iets dergelijks. Compleet met hevel bediening en drukstift.
  18. ramontjesrad

    Koplingshuis yzf r1 '98/99

    Tekoop. Compleet koplingshuis van een yamaha r1 van 98/99. Compleet met afstandsbussen en alle naaldlagers die erin horen. Stalen platen zitten erin alleen de platen met frictie materiaal niet. bieden naar waarde. Verzenden kan tegen kosten koper.
  19. ramontjesrad

    complete ontsteking stator+vliegwiel yzf r1 '98/99

    Tekoop complete set stator en vliegwiel. 100%werkend de stekker ziet er wat rot uit,maar dit heb ik al bij meerdere van dit type gezien maar hij doet het er wel gewoon mee. maar stekker is natuurlijk gewoon om tesolderen. Vliegwiel is verwijderd met een goede poulietrekker dus het...
  20. ramontjesrad

    ontstekings/dynamo deksel yzf r1 '98/99

    Te koop ontstekings deksel van een r1 uit '98/99. zoals op de foto's tezien is heeft de deksel wel wat plekjes maar is niet gescheurd of wat dan ook (zie foto binnenzijde deksel). bieden.
  21. ramontjesrad

    startmotor yzf r1 1998/1999

    Ik heb hier nog een startmotor van een yamaha r1 uit '98/99 liggen. startmotor is 100% werkend. Heb hem over na dat mijn nokkenas ketting spanner het begeven had en het blok dus kapot liep. zoals op de foto's tezien is zijn ook de spiebanen nog goed. Verzenden kan tegen kosten koper.
  22. ramontjesrad

    Korte remhevels cbr1000rr 2004/2007

    hey, heb hier een setje hevels liggen voor een cbr1000rr van 2004tm2007. Het zijn korte zwarte hevels van het merk v-trec met gouden stellers. Passen gewoon goed maar omdat de motor weg is liggen ze hier te verstoffen. Uiteinde van de koplingshevel is bij gewerkt (langs schuur gegaan...
  23. ramontjesrad

    arrow titanium demper cbr1000rr 2004/2007

    Tekoop, Een demper van het merk arrow. Demper is helemaal compleet en in goede staat alleen een schaafplek van waar de bevestegings klem erom heen zat. Op de foto's staat de klem er niet op maar deze heb ik er wel gewoon bij maar zal ik nog voor het zicht even polijsten. (veertjes erook...
  24. ramontjesrad

    cbr1000rr 2007

    Tekoop. Zwarte honda cbr1000rr uit 2007. Motor is voorzien van een arrow demper welke een mooi geluidje produceert. Motor heeft nu circa 14.000km gelopen. -Motor heeft een biondi kentekenplaat houder waar je de hoek van kan stellen. -led miniknipperlichten achter (knipperen iets...
  25. ramontjesrad

    Akrapovic gsx-r 1000 2005/2006

    Tekoop. Akrapovic evolution 2 systeem voor een gsx-r 1000 uit 2005/2006. Het betreft dus een compleet systeem van titanium met een hexa shorty demper (zonder e-keur maar heb wel een db killer erbij) systeem is ongeveer 1500 km oud dus zit der nog goed uit. Hij is op dit moment nog...
Terug
Bovenaan Onderaan