Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gias
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gias

    motor stabilty control

    Bosch werkt aan een stability control dat ervoor zorgt dat je tijdens het sturen volle bak kan remmen. Wellicht voor Amerikanen op de mulholland drive erg handig, maar voor is het niet weer een ingrijpen op de kunde van de gewone motorrijder? hier een demo video: (met een paar...
  2. Gias

    zx-6r '03 uitlaat rammelt

    Bij mij kawa zx-6r uit 2003 rammelt de demper in de klem. het is gewoon de originele, zie foto. Hoort natuurlijk niet, en lijkt me niet bevoorderlijk voor het spruitstuk. er zit ook aardig wat ruimte tussen de klem en de demper. Eerder heb ik er al rubber tussen gestopt van een andere...
  3. Gias

    Wie is er (nu weer) fout?

    wie is er fout nummertje zoveel, maar deze was ik nog niet eerder tegengekomen. Het volgende gebeurde bij een maat van me, (net 2 maand z'n A'tje) Op een 2-baansweg rijden voor hem 3 auto's. Hij wil ze alle 3 inhalen, maar bij de voorste blijkt deze linksaf te slaan. Dit resulteert dus in...
  4. Gias

    standaard politie preken topic

    Gister reed ik met het koekblik enigzins gehaast over de ijsselallee te Zwolle. Het was rond een uur of 16:00 en tamelijk vol op de weg. Om enigzins op te schieten besloot ik om dan maar even wat links en rechts in te halen. Uiteindelijk reed ik met een boogje om een rechtsafslaande auto heen...
  5. Gias

    Batavierenrace mei 2011

    Wie gaat er dit jaar weer meedoen? Batavierenrace mei 2011 Nijmengen-Enschede Na het grote succes van de vorige jaren, hopen we weer op een grote delegatie motorrijders voor de fantastische batavierenrace in 2010. Ik ga mij zeker weten weer inschrijven. Wat is de batavierenrace? De...
  6. Gias

    Kuipruit GPZ600

    ik ben op zoek naar een hele kuipruit voor een gpz600. het liefst blank, maar zolang het geen paars/rose is maakt de kleur me eigenlijk niet veel uit. wie heeft zijn ruit vervangen en de oude nog over?
  7. Gias

    even voorstellen.

    Hallo allemaal, Ik ben ook sinds kort aangemeld hier, Mijn naam is Laurens, ik ben 22 jaar en ik kom uit Enschede. Ik ben nu nog bezig met m'n motorrijles en hoop 10-10-06 af te rijden en dan 's op zoek te gaan naar een budget bike. Ik studeer nog namelijk. Ik denk wel aan een motor in de...
Terug
Bovenaan Onderaan