Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Racer88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Racer88

    Klein gaatje in dynamodeksel lekt

    Hi, Mijn motor heeft wat valschade op de dynamodeksel. Er zaten, volgens mij, gelaste proppen oid op die er niet mooi uitzagen. Nu wilde ik deze wat gladder schuren en het deksel opnieuw spuiten. Helaas heb ik net iets te ver door geschuurd, want een dag na het schuren zag ik dat er zit een...
  2. Racer88

    Kymco agility 16 blijft hangen

    Hallo, Mijn broer heeft een kymco agility 16 (met 20.000 km op teller) gekocht waar iets mee is. Als je gewoon gewoon 60 70 gaat rijden en remt voor een bocht of iets dergelijks tot ongeveer 25, a 30 km p/ dan heeft hij daarna moeite om weer op snelheid te komen. Hij blijft zeg maar hangen...
  3. Racer88

    Harley V-rod start niet meer

    Hoi, hierbij het 5000e topic met mijn motor start niet meer :$ 2 maande geleden motor nog gestart en hij liep gewoon. Gisteren wilde ik hem starten, was accu te zwak. Accu opgeladen, die is nu weer helemaal goed dankzij de optimate. Echter nog steeds niet starten. Als ik remmenreiniger in de...
  4. Racer88

    Adres om sleutel te kopieren zonder moedersleutel

    Is opgelost Dank
  5. Racer88

    Tips voor een nieuwe motor

    Zit weer rond te struinen om een motor te kopen. Eentje die ik ook een beetje kan opleuken naar eigen smaak. Merk zelf dat ik moeilijk buiten the box kan denken dus dacht misschien hebben jullie wel tips? Ik ben dan op zoek naar motoren die met "normale" kilometer standen voor onder zo'n...
  6. Racer88

    38mm demper op 35mm uitlaatbuis aansluiten

    Heb dus een 38 mm demper (binnenmaat) die op een buis 35mm (buitenmaat) moet komen. Moet dus 1,5 mm rond de gehele buis opvullen. Wat kan ik hiervoor gebruiken? Overdreven gezien zit het als onderstaande tekening: ______ -------------- _ -----------------...
  7. Racer88

    Richting aangeven met de hand

    Misschien een stomme vraag... maar ik stel hem toch. Maar hoe geeft men richting met de hand als je geen knipperlichten hebt? Naar links gaat prima met de linker hand. Naar rechts gaat niet altijd even soepel met de rechterhand omdat ik het gas moet loslaten. Bijvoorbeeld op een rotonde of...
  8. Racer88

    Stuur (laten) maken of kopen

    Hi all, Graag wil ik een soort Z stuur laten maken op 22mm omdat ik hem niet kant en klaar kan vinden. Het moet een simpel Z stuur zijn met hoeken van 90 graden zonder pullback. Mijn schoonvader kan wel lassen maar kwam helaas met een pijp van 21.3 mm aan en die paste dus niet (wand...
  9. Racer88

    Combi pak Vanucci leer

    Te koop combi pak van vanucci. inclusief leervet om het pak in te vetten. Gaat in de verkoop omdat ik deze al tijden niet meer pas. vraagprijs 135 euro Heb in de tijd dat ik het pak droeg tussen 85 en 95 gewogen. bij een lengte van 1.80m (atletische bouw). Zat wel redelijk strak. Denk...
  10. Racer88

    Demper grotere diameter dan uitlaat, hoe op te lossen?

    Ola, Ik kan voor mooie prijs 2 dempers kopen, universeel. Alleen de maat is 1 3/4 inch Mijn uitlaat is 1 3/8 inch. Dat is dus 35mm tov 45 mm Hoe zou ik dit kunnen aansluiten? Andere dempers kopen is niet echt optioneel, want universele dempers hebben meestal toch ook 1 3/4 als...
  11. Racer88

    Voor Spatbord Honda shadow 1100 87-96

    Ik zoek een voor spatbord voor shadow 1100 Hoeft niet mooi te zijn, zolang hij maar niet doorgeroest is. Krassen maakt niet uit, kleur maakt ook niet uit.
  12. Racer88

    Stuur gezocht

    Hallo mensen ik zoek een stuur, maar weet niet hoe het genoemd wordt, en of het uberhaupt bestaat. Volgens mij is het een stuur met "rise" alleen zit er dan vaak een kromming in. Het stuur dat ik zoek moet helemaal recht zijn maar wel met de verhoging erin, zodat ik het sturen naar voren...
  13. Racer88

    2 rijbewijzen

    Ik heb dubbele nationaliteit, dus 2 paspoorten, spaans en nederlands. Edit: Die mag ik officieel ook beide hebben. Ik heb al gewoon de nederlandse rijbewijs met A en B, Ik heb echter gewoon de mogelijkheid om in spanje nog een rijbewijs te halen, aangezien er toch geen europese database is...
  14. Racer88

    4 x Led knipperlicht weerstanden (2 voor 10 euro)

    Ik heb 4 led weerstanden die nog nieuw en ongebruikt zijn. Er was blijkbaar ook een led relais voor mijn motor, dus die gebruik ik dan ipv weerstanden. Nieuw gekocht voor 6,95 per stuk. Deze mogen weg 2 voor 10tje of allemaal voor 17,50. Ze liggen hier toch verder niks te doen...
  15. Racer88

    Nieuw Gsx r LED achterlicht met knipperlichten k3 k4

    Tekoop nieuwe achterlicht met geintegreerde knipperlichten LED. Smoke Mag weg voor 50 euri. Op marktplaats en whitelights, zijn ze een stuk duurder! Mooi bod mag ook. Verkoop het omdat ik toch gewone knipperlichten wil die stuk verder uit elkaar staan.
  16. Racer88

    Nieuw alarm met afstandsbediening 15 euro!

    Nieuw alarm te koop. Niet in je draadboom rotzooien, plus en min op de accu en je kan hem gebruiken. Eventueel kan je hem ook nog op contact aansluiten, maar niet nodig. Aansluiten in +-3 minuten, afhankelijk van hoe snel je bij je accu kunt :9 Je kan de gevoeligheid instellen in 3...
  17. Racer88

    Nieuwe Suzuki LED flushmount kuip knipperlichten

    Te koop nieuw setje kuipknippers met E keurmerk 11. Ze vallen in de gaten waar je normale knipperlichten zitten. Volgens mij steken ze iets uit gezien de vorm, dus net ff wat zichtbaarder dan de platte versie Suzuki 01-05 GSX-R600 Suzuki 00-05 GSX-R750 Suzuki 01-04 GSX-R1000 Suzuki...
  18. Racer88

    3 Xenon setjes v.a. 25. H4 6000K

    Te koop. 3 setjes xenon. 1 x normale ballast + H4 lamp - 25 Euro 2 x slim ballast + H4 lamp - 30 euro (per set) Een mooi bod voor alle 3 mag ook ;) Verzenden kan, maar kost wel 6,75 extra. Ik woon zelf in vlaardingen voor degen die het willen komen halen. (De setjes zijn zonder...
  19. Racer88

    Kymco Agility 125 cc fat (motorscooter) 999,-

    Tekoop kycmo agility 125cc Fat, identiek aan de brom en snor versie. Veel onderdelen (Uiteraard niet van de motor) zijn ook gewoon uitwisselbaar. Bouwjaar 2009 Kilometerstand 4100 (and counting) weegt ook slechts 105 kilo (Achterop camper) Er zit inmiddels ook een lang achterspatbord...
  20. Racer88

    Snelle kleine motorscooters

    Wat zijn nou de snellere motorscooters, laten we zeggen onder de 150cc. Ik heb een honda dylan 150 gehad, die was aanzienlijk sneller dan mijn kymco 125 cc Zowel op top snelheid als met optrekken. Maar daar is het vermogen verschil dus ook wel dusdanig groot in. 10 pk vs 15 pk dacht ik...
  21. Racer88

    Olie schoot uit me blok

    Is er na 4 weken wachten eindelijk mijn eerste versnelling vervangen haal ik vandaag me motor op, zie ik aan het eind van me ritje bij accelereren rookpluimen achter me. Daarna nog paar keer gas gegeven en geen rookpluimen meer. Was toch al bijna thuis en wat blijkt, allemaal olie ergens uit...
  22. Racer88

    Zingend Geluid eerste versnelling gsx 1000 r (Met opname)

    Omdat je geluid niet kunt lezen, heb ik net stukje geluid opgenomen van mijn motor in de eerste versnelling. Zoals je zult horen is het alsof er een auto achteruit rijdt. Volgens de dealer waar ik hem heb gekocht kan het geen kwaad. Maar ik vind het toch wel storend worden nu. Het geluid word...
  23. Racer88

    Yoshimura zyclone of race

    Kan je aan de demper zien of het een race of zyclone versie is? Op de demper staat Tri oval en een japans vlaggetje. Dat was mijn vraag eigenlijk
  24. Racer88

    Honda dylan ses 150 2008 z.g.a.n

    Door weinig gebruik van mijn honda dylan wil ik hem verkopen. Hij is werkelijkwaar zo goed als nieuw 8500 km (Gebruik hem soms wel) 31-12-2007 aanvang laatste tenaamstelling Edit: net geen 2008 dus :9 Alle onderhoud via het boekje gedaan (historie bekend dus) Staat altijd in de...
  25. Racer88

    Voorwiel verschiet

    Ik heb een singledisc remschijf aan het voorwiel zitten. Het probleem is als volgt: Als ik vooruit loop dan gaat het wiel steeds iets stroever lopen (komt wat spanning op) en dan hoor je een metaalachtige klik, en schiet ie weer vrij. Dan draait het wiel weer even goed, en gaat het weer...
Terug
Bovenaan Onderaan