Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wannessmet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Puch SV175 2 cylinder maar waarom 2

    Ik ben vorige week bezig geweest met het demonteren van een Puch SV175. Een 175cc 2-takt 2cylinder motor. De motor heeft 1 verbrandingskamer en 1 bougie. De cylinders gaan ook gelijk omhoog en omlaag, ze hangen aan dezelfde stang op de krukas. De ene cylinder is grof zwart aangeslagen bovenaan...
  2. W

    ZZR 400 Topic

    Ik heb nog geen ZZR-400-rijders topic gevonden, wie rijdt er met eentje op het forum hier? De mijne staat momenteel nog bij de huidige eigenaar in Nederland en moet nog naar België geïmporteerd worden. Het is er eentje uit 1995 een N dus en met 5950km erop. Ik hoop dat ik ze dit weekend kan...
  3. W

    op het punt een Kawa ZZR-400 te kopen

    Ik sta op het punt om een ZZR 400 uit 1995 te kopen. Nou had ik nog wel enkele vragen. Het is een Nederlandse motor dus die moet naar België geïmporteerd worden (daar ik Belg ben). Volgens internet niet al te kostelijk (is van particulier momenteel). Zijn er dingen waar ik op moet letten...
  4. W

    Olie verversten / kleur olie

    Heb mezelf net overtroffen in die zin dat ik zelf m'n olie ververst heb en mijn persoonlijke snelheidsrecord op een motor verbroken heb (134km/h in de sneeuw dan nog :D) maar dit geheel terzijde zijnde. Ik heb dus mijn olie ververst (eerst nog de oliefilter eruitgevezen ipv de bout voor de...
  5. W

    Overweging aankoop ZZR 600

    Ik ben van plan om een ZZR 600 als 1e moto te kopen en ben vandaag nogmaals bij de garage langsgeweest waar hij te koop staat. Testrit gedaan - collega reed, ik achterop, wegens nog geen moto rijbewijs. De moto bevalt mij prima, accelleratie is echt ongelooflijk: ik kon alleen maar "f***ing...
  6. W

    Vraagje over ZZR400

    Hallo iedereen hier op M-F Ik ben van plan om op termijn een ZZR-400 te kopen (rijd momenteel op een Vespa 50cc :d). Heb dus al het internet afgeschuimd op tweedehands-sites en ik vind dus nergens een ZZR-400 tweedehands te koop. 250cc, 600cc in overvloed maar geen 400cc, Weten jullie hoe dat...
Terug
Bovenaan Onderaan