Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Prikkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Prikkie

    Onderdelen voor Triump Speed triple verschillende bouwjaren

    We hebben ons schuurtje eens uitgemest. Nog een aantal dingen in de verkoop voor de Speed triple 1050. 1. Grabrail model 2005-2007 2. GSG mototechnik valdoppen voor op het motorblok model 2008-2010 gebruikt. 3. Rizoma bar end spiegel. Lichte steenslag op de rug van de spiegel. Spegel zelf is...
  2. Prikkie

    Grats motorbladen af te halen

    Grats motorbladen af te halen. Meerdere jaargangen vanaf 2006 tot en met 2014 / 2015. Niet alle jaargangen zijn compleet. Meerdere exemplaren zijn los gekocht. Motor Magazine Motorplus Motor 73 Motorijder Motorwereld Kicxstart PS ( duits ) Motorrad ( Duits ) Performance Bikes /...
  3. Prikkie

    Continettal Sportattack 2 180 / 55

    Te koop; Continental Sportattack 2 180/55 ZR 17 Productiedatum week 13 2014 58W Band is maar kort gebruikt en heeft nog voor ruim 80% profiel Band moet weg vanwege andere motor met andere bandenmaat. Nieuwprijs 130 euro Vraagprijs 100 euro.
  4. Prikkie

    Schuuropruiming

    SCHUUROPRUIMING - Originele kentekenplaathouder speed triple van 2005 en van 2010 - Knippers speed triple 2005 - Blank achterlicht zonder stekker speed triple 2010 - Grab rail speed triple 2005
  5. Prikkie

    Te koop SET DUNLOP SPORTSMART 2

    Ik heb een set gebruikte DUNLOP SPORTSMART 2 te koop plus een extra achterband. Deze is nieuw. De set is 1500 km gebruikt en bijna nog nieuw!SET IS VERKOCHT ! voorband: 120/70 ZR 17 Achterbanden: 190/55 ZR 17 Vraagprijs voor de set: 175 euro Vraagprijs voor de achterband: 125euro AANGEPAST!
  6. Prikkie

    Aprilia RSV onderdelen te koop

    Schuuropruiming waarbij in nog wat RSV onderdelen had liggen uit mijn appie periode. Heb er ooit drie gehad tussen 1998 en 2007. Doe een bod en ze zijn voor jou. -11 snelsluiters voor kuipwerk RSV 1000 R -40 tands achtertandwiel nog in prima staat. Heb er 2000 km mee gereden - set remblokken...
  7. Prikkie

    Schuuruitverkoop/opruiming

    Ben met de schuur opruiming bezig . Wat ik nog heb liggen voor wie interesse heeft voor een heel zacht prijsje of een aannemelijk bod; - Originele kentekenplaathouder speed triple van 2005 en van 2010 - Knippers speed triple 2005 - Grab rail speed triple 2005 - Blank achterlicht zonder...
  8. Prikkie

    Motorbok te koop

    Te koop homemade motorbok. Is op maat gemaakt voor een Aprilia RSV mille. Misschien past ie ook bij andere motoren. Voor 10 euro mag ie weg!
  9. Prikkie

    Twee motorbokken te koop

    Ik heb twee stalen motorbokken / klapbakken te koop. 50 cm breed en 60 cm lang. Ze zijn verstelbaar. Opnieuw verven of poedercoaten en ze zijn als nieuw. Zwaar uitgevoerd. Ze hebben op een trailer gezeten. Doe een aannemelijk bod en ze zijn van jou.
  10. Prikkie

    Te koop Brembo M4 monoblocks met stalen remleidingen

    Brembo M4 monoblocks te koop. Steekmaat 100 mm. Past op alle radiale ophangingen van motoren van Europese makelijk. KTM Triumph Ducati Aprilia BMW MV Agusta Benelli Er zit ook een op pas gemaakte set stalenremleidingen bij. Vraagprijs 450 euro. Nieuwprijs voor deze set is 1000 euro !
  11. Prikkie

    Marchesini gesmede velgen KTM te koop

    SMR 990 velgen te koop. Past op alle typen Superduke supermoto 950/990 Prijs met banden 1350 euro en 1200 voor alleen de velgen. Zijn in zeer goede staat. Achterband 90 % en voorband 25%.
  12. Prikkie

    Probleem met Brembo, waar aankloppen voor garantie?

    Motor heeft beurt gehad en radiale RCS 16mm koppelingspomp blijkt defect na 6 maanden gebruik Rubber O-ring is kapot en het geval moet worden gereviceerd in Italië volgens importeur Hoco Parts! |( Voor een speciale O-ring !! Rest in nog 100% in orde en men levert geen losse onderdelen. Jezus...
  13. Prikkie

    Te koop Marchesini forged velg ducati 999R

    Te koop aangeboden, Gebruikte Marchesini Forged achterwiel van een Ducati 999R. Deze versie is exclusiever en lichter dan de gewone gegoten uitvoering Past op alle typen Ducati 999 en 749 Heeft 5000km gelopen. Lagers zijn in goede staat en het wiel is recht en onbeschadigd. Remschijf is...
  14. Prikkie

    Wat nu? Simoncelli RIP en als Rossi ooit stopt ?

    Ik voel net als vele anderen een enorme leegte. Zit continue met een brok in mijn keel alle reacties te lezen etc etc. Hou het ook niet droog..... Het blijft moeilijk te bevatten dat Simoncelli er niet meer is. Wat ik me ook af vraag is het volgende; Simoncelli als rijzende ster, en...
  15. Prikkie

    Marchesini forged achtervelg Ducati 999/ 749 te koop

    Te koop aangeboden, Gebruikte Marchesini Forged achterwiel van een Ducati 999R. Deze versie is exclusiever en lichter dan de gewone gegoten uitvoering Past op alle typen Ducati 999 en 749 Heeft 5000km gelopen. Lagers zijn in goede staat en het wiel is recht en onbeschadigd. Uitgevoerd met...
  16. Prikkie

    Marchesini velgen KTM RC8R

    Vraagje Wat zouden jullie over hebben voor een set nieuwe gesmede wielen van een RC8R met 0 km. Ik kan via via misschien aan een setje komen. Nieuwwaarde zal rond de 2500 euro zijn. Ik zou er 1600 euri voor willen vragen. Is een nette prijs voor zo´n setje. Ze zijn nieuw. Zonder schijven...
  17. Prikkie

    Welk type oordopjes ?

    Moet op de beurs nieuwe oordoppen laten aanmeten. Heb jaren met earmo gereden en ééntje verloren tijdens één van mijn laatste ritjes vorig jaar op een terrasje |( Maar ja nieuwe zijn ook wel weer goed. Eens kijken wat jullie ervaring is. Harde dopjes van earmo met filter? Zachte dopjes...
  18. Prikkie

    Moto GP 990 CC

    Voor de liefhebber is er bij espn classics de moto gp uit de goede jaren te volgen. Deze week zijn er heel wat afleveringen en heb ik mijn dvd recorder maar ff geprogrammerd. Zit wel bij UPC waar deze zender is onder gebracht. Ze laten heel wat mooie races voorbij komen. Veel kijkplezier en...
  19. Prikkie

    Rizoma zero 11 led knipperlichten

    Te koop aangeboden 4 rizoma zero 11 knipperlichten in zwart. Samen nieuwprijs 118 euri. Ik zou zeggen doe een bod. Zijn 2 jaar gebruikt.
  20. Prikkie

    De 990 cc moet terug GVD en fuck dorna!!

    GELUID OP 10 !!!! *D *D *D *D *D *D *D *D
  21. Prikkie

    Gratis af te halen. Motormagazines

    Vanaf 2001 t/m 2006 Meerdere jaargangen en losse nummers Moto 73 motor kicxstart motoplus superbike 4 verhuisdozen vol !!!!! Reageer snel want anders gaat het naar het oud papier.
  22. Prikkie

    Moto Gp Mugello 2008

    Dit jaar ga ik de moto GP bezoeken in Mugello. Hebben jullie tips waar je het mooist kan zitten? Op welke taluds heb je het beste overzicht?
  23. Prikkie

    Inkoop actie xenon verlichting

    Ik ga xenon op mijn motor monteren ( KTM super duke R) en zoek animo. De setjes die te koop zijn is een dubbele ( voor een auto)voor 175 euri. Hier kun je twee motoren vorzien van xenon dimlicht. Het type is een H7 uitvoering met 8000 K aan lichtopbrengst. Als ik 1 enkele wil kopen ben ik 100...
  24. Prikkie

    Te koop drie Superbike kaarten

    Voor de race op zondag 4 september. Zitplaats op de hoofd/finish tribune Ze kosten 57,66 euri per stuk, telefoon 06-42775675 0572-392323 H.B.Wösten
  25. Prikkie

    Motorbladen gratis af te halen

    Ongeveer 4 jaargangen Moto73 Motor kickstart en andere motorbladen ( engels, duits ) Gaat vanaf 2000 tot en met 2004
Terug
Bovenaan Onderaan