Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: G-Force
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G-Force

    Classic tt Oldenzaal Demoraces

    Hey bromnozems, voor de liefhebbers: * Datum: 10 Mei 2009 * Tijdstip: 9.30 uur * Plaats: Oldenzaal * Locatie: Hulsbeek Classic TT }) Dit jaar zal er een prachtige Classic TT plaats vinden op het Hulsbeek te Oldenzaal. Namelijk met Oldtimers, 500 - zijspannen en 50 - 125 - 250...
  2. G-Force

    Koppeling plakt bij warme motor. DR650SE

    Iets voor de techneuten... De meesten motoren met een plakkende koppeling hebben dat bij een koude motor, die van mij heeft dat juist bij een warme. Moet er meteen bij vertellen dat er een nieuwe set koppelingsplaten, lamellen en veren in zit, maar dat de oude er ook last van had, en ook...
  3. G-Force

    Warme motor slaat bijna af bij wegrijden verkeerslicht

    Probleempje, De DR650SE is net terug van het afstellen op een dynobank, loopt nu stukken beter, 170 i.p.v. 145 op de snelweg, houdt bij volgas ook niet meer in. Het enige waar hij wel toe neigt is afslaan bij wegrijden verkeerlicht o.i.d. En het ligt echt niet aan het te snel op laten...
  4. G-Force

    tips voor aanschaf dr650se gevraagd

    hello, Ik ben van plan om een dr650se te kopen (in duitsland) omdat hij voor zover ik kan bekijken aan mijn wensen voldoet. Proefritje maken in nederland wordt lastig aangezien ik geen enkele dr650se weet te staan. (of ze vragen er een droomprijs voor)Is geloof ik maar 1 jaar ingevoerd in...
  5. G-Force

    waar en hoe lassen uitlaatsteun

    Dag leu, Een van de uitlaatdempersteuntjes is afgebroken van het frame, de moer zit zeg maar normaal gesproken aan het frame vast gelast, zodat je de bout en je demper er aan kunt schroeven. Het gaat om een yamaha trx, de demper hangt nog wel aan de andere moer/ophanging, die zitten naast...
  6. G-Force

    stationair toerental

    Joho joho, Wat ik me afvroeg, ik was afgelopen weekend in Gildehause, Duitsland. Daar was een weekend-meeting met allerlei motoren, maar vooral brikkers en antiekers. Sommige van die antiekers, bmw's enzo, liepen stationair nou, een keer 500 toeren, meer zal het nie wezen...
  7. G-Force

    aansluiting vacuum-meter?

    Hello motormuppets, :X Ik zat net even te denken( jajaja, gebeurt soms) Ik wil graag mijn carburateurs beter laten synchroniseren, zelf doen zonder vacuum-meter is lastig. Maar nu vroeg ik me af, waar ze die slangetjes op aansluiten, want op de carbs van mijn xs 650 (vacuum-carbs) Zit zo geen...
  8. G-Force

    lang gezocht, maar mooi gevonden...

    Hello! Eindelijk heb ik een xs 650 gevonden, lang zoeken wordt toch beloond. Hij is nu compleet gereviseerd en ik heb hem nog even extra mooi gepoetst 8-)
  9. G-Force

    Geslaagd!

    Ole ole!! Eindelijk mag ik mijn 2-wieler (met motor) gaan gebruiken!! na 13 lessen.... ondanks de 13.... :] :] Ja, nu mag ik nog tot dinsdag wachten omdat ons gemeentehuis weer eens erg dicht zit... ambtenaren, soms :X Maarja, er ZIJN ergere dingen...... see u soon!
  10. G-Force

    veranderingen theorie

    Hoi lui, Even een vraagje voor de mensen die net Theorie gedaan hebben. Zitten er nu al veel open vragen, of van die ABC-meerkeuze vragen in? Op cbr-site staat nog steeds "vanaf oktober 3 meerkeuze en langzaamaan meer..." 'k Mag volgende week dinsdag een poging doen :X Alvast bedankt!
  11. G-Force

    Gas lijkt te blijven hangen...

    Hoi bikers, Ik zit met het volgende probleem, het gas van mijn honda xl500r blijft op een vreemde manier wat hangen. Heb hem pas gekocht en dacht dat het met een schoonmaakbeurt van de carburateur wel oke kwam, ook heb ik gekeken of hij ergens valse lucht aanzoog, maar kan verder niks raars...
  12. G-Force

    Newbie in aantocht!

    Hoi mennekes en wiefkes! Tja, ik weet het, \'t is plat, maar dat mag als je uit het oosten komt.... \'k zal me even voorstellen, ik ben Eelco. Ik ben systeem/netwerkbeheerder. Verder ben ik ook geregeld bezig met muziek, zowel luisteren als opnames maken als zelf spelen. Wat betreft mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan