Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Metal666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Metal666

    Vario rollen met of zonder vet?

    Hallo allemaal Sinds 2 weekjes ben ik de trotste eigenaar van een Peugeot SV 125 (125cc 2 takt). Vandaag heb ik even het carterdeksel eraf gehaald om te inspecteren hoe het er daar voor staat; V-snaar oogt redelijk. Rolletjes hebben forse slijtage. Met minimaal 1 platte kant. Nu viel...
  2. Metal666

    Onderdelen Peugeot SV 125

    Vandaag een 125cc 2takt motorscootertje (1992) op de kop getikt. Doet het prima, maar vroeg me af of er nog mensen zijn die onderdelen hiervoor hebben liggen? Reserve onderdelen, ander uitlaatje? Ik hoor het graag!
  3. Metal666

    [TK] aprilia rsv 2002 duo Seat en balhoofdmount voor navi

    Aangezien ik gisteren mn rsv mille heb ingeruild heb ik nog een duo sat over voor een 2002 model. Iemand interesse? Eurootje of 50? Ook nog een alu balhoofdmount van Waypoint voor een zumo, nieuwprijs was 129€ Aprilia de gtm14 past op alle rsv mille en zelfs de rsv4 75€
  4. Metal666

    Gezocht: Garmin zumo 660 hoesje en automotive stroomkabel

    Beste mede MFers. Afgelopen week als eerste het hoesje van m'n zumo 660 verloren (blijft niet eens op het dak van de auto liggen met 120 km/h). Om daarna de laadkabel van de autosteun te slopen!! In de hoop dat iemand dit heeft liggen en niet gebruikt, dit topic! Wie kan me helpen...
  5. Metal666

    Achterremschijf FZR1000

    Tijdens opruimen kwam ik zowaar een gebruikte achterremschijf tegen voor een FZR 1000. Zelf ooit 2e hands gekocht om op mn FZR te schroeven (joh), maar is er niet meer van gekomen, en nu heb ik die hele motor al niet meer. Schijf is gebruikt, maar kan nog wel ff mee. Micrometer heb ik...
  6. Metal666

    TK: Lookwell zwart lederen combi Mt54

    Geachte MFers, Ivm aankoop nieuwe lederen combi, en omdat ik afgevallen ben, te koop mijn oude Lookwell combi. Heb dit pak 3 jaar geleden gekocht. en ook 3 jaar gebruikt.. Nooit mee gevallen of mee gegleden. Wel wat gebruikerssporen aanwezig. Maar dat mag best na 3 jaartjes denk ik...
  7. Metal666

    Gezocht: Laser Duo-Tech DB-Killer

    Hallo allemaal. Ik heb zojuist een Aprilia RSV 1000 ' 03 gekocht.. Helemaal mooi natuurlijk, alleen is de vrouw erg verdrietig omdat er geen duo zitje bij zit.. En nu kan ze niet achterop.. Heeft er iemand zo'n los zadeltje te koop voor mij? Tevens nog opzoek naar een Db-killer voor...
  8. Metal666

    Bridgestone BT45F gebruikt 110/70/17

    Ooit eens gekocht voor de CB-1 van me meisje, maar ligt nog steeds in de kast. Tijd om op te ruimen. Een Bridgestone BT45F maatje dus 110/70/17 profiel nog een mm of 3,5 :) Geen droogte scheurtjes oid. Ziet er nog prima uit.. Ook niet vierkant gereden ofzo. Iemand? 2 tientjes mag je hem...
  9. Metal666

    Voorremklauwen Yamaha FZR 1000 Exup

    Ik heb nog twee voorremklauwen liggen voor een FZR 1000, van '91 tot '93.. Zijn vierzuigerklauwen.. Zitten nog goede remblokjes in! Heb deze ooit eens gekocht om op de plan te leggen als reserve, maar ligt nu toch wel in de weg.. Ze zijn mij verkocht als zijnde goed!
  10. Metal666

    Yamaha FZR 1000 1992 voorspatbord wit

    De bouwvakker die bezig waren voor het gerechtsgebouw in delft, vonden dat mijn motor in de wegstond, dus hebben hem opgetild aan het voorspatbord (hoe verzin je het in godensnaam!!) en dat is nu afgebroken! De telefoonmiep van het gerechtsgebouw gaf toe dat hij verplaatst was, maar wist...
  11. Metal666

    RDW site vermeldt status gestolen voertuigen

    Zoals te lezen op Fok.nl Vanaf vandaag kan een potentiële koper van een auto zien of de wagen als gestolen geregistreerd staat. De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) vermeldt op haar site ook het zogeheten diefstalsignaal. De RDW krijgt de diefstalgegevens van de politie. Volgens een...
  12. Metal666

    [TK] Yamaha Xj 900, in erg goede staat (ook inruil..)

    Nou, ik wil eens polsen of er genoeg intresse is voor mijn yamaha Xj 900. Hij is ingevoerd in 1991, maar komt uit 1985. Vorig jaar is de motor helemaal opgeknapt door een liefhebber, en ex Yamaha monteur. Er is toen een compleet nieuw 4 in 2 uitlaatsysteem opgekomen, Koni achterschokbrekers...
  13. Metal666

    Difi Leren motorbroek mt 54

    Wegens aanschaf van een compleet pak op de motorbeurs, nu aangeboden mijn zeer weinig gedragen Difi Lederen motorbroek. Broek ziet er nog zeer netjes uit, nooit mee gevallen en geen krassen in het leer. Er zit klittenband op, zodat er Kneesliders op geplaatst kunnen worden, er zitten geen...
  14. Metal666

    Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95

    Namens een goede vriend bied ik deze motor hier aan, Het betreft een blauw witte Suzuki GSX 750 ES uit 1986, met iets minder dan 58 K op de teller.. Wegens omstandigheden is er de laatste tijd erg weinig tijd geweest voor motorrijden en heeft deze fiets meer stil gestaan dan gereden, en...
  15. Metal666

    Motorstudenten Delft Part III

    Motorstudenten Delft Part III 33vres Naam: Evelien Motor: Honda CB1 '89 [hr] 3MinuteHero Studie: ooit student in delft Motor: XJR1200 '95 [hr] aergrimm Naam: Dennis Studie: Technische Informatica (Rijswijk) Woonplaats: Delft Motor: Yamaha FZS600 '03 [hr]...
  16. Metal666

    Claxons XJ900 A31 (bouwjaar 83/84)

    Omdat de claxons van mijn Xj wel heel zielig klinken (als ze het al doen) zoek ik een nieuw setje.. Heeft iemand nog mooie werkende claxons liggen?
  17. Metal666

    Haynes werkplaatshandboek Suzuki GS550 en GS750

    Na verkoop van mijn motor heb ik het werkplaatshandboek nog over, Het is voor de suzuki GS550 en GS 750 Is in goede staat.. het is het volgende boek: Suzuki GS550 & 750 Fours 1976-82 Shop Manual Prijs: 20 euro...
  18. Metal666

    Suzuki GS550E ´82

    Nou, al een tijdje zoek ik iets zwaarders, en afgelopen week had bijna een MFer m´n motortje gekocht, maat die haakte opeens af. Puntje was alleen wel, dat ik al een waardige opvolger had gevonden en dus eigenlijk van de GS af wil.. Het betreft dus een GS550 uit 1982, wegenbelasting vrij en...
  19. Metal666

    Simpele Goedkope motorbroek met kneesliders!

    Ik ben opzoek naar een simpele, 2e handse, vooral goedkope motorbroek MET kneesliders... Mag zowel leer als textiel (als die er zijn met sliders) zijn.. Eventueel een heel pak ook, als het maar niet te duur is. Ik ben nog student en heb al een goed pak, maar dit is helaas zonder sliders...
  20. Metal666

    Weggooien van oude onderdelen: waar?

    Hoi allemaal, Een tijdje terug heb ik een sloopblokje op de kop getikt via marktplaats, waar ik wat onderdelen vanaf heb gehaald om te gebruiken voor m´n eigen blok. Nou heb ik dus een hele zooi over, eigenlijk alles :P, behalve dynamo (+deksel), carterpan, ontsteking en nog wat zooi. Kan ik...
  21. Metal666

    Suzuki GS550E uit 1982

    Helaas bied ik nu mijn Suzuki GS550E uit 1982 te koop aan. Heb de motor via MF hier gekocht begin februari. Het zou mijn eerste motor worden. Helaas viel dit redelijk tegen, heb er aardig wat problemen mee gehad en nu zie ik het niet meer zo zitten. Uiterlijk van de motor is erg netjes, zit...
  22. Metal666

    Elektra probleem Suzuki GS550E '82

    Hallo allemaal, Sinds een maandje heb ik een GS550E, heerlijke motor.. aangezien ik pas een week m'n rijbewijs heb, rij ik er dus pas een weekje op en er zijn een paar dingen waar ik tegenaanloop.. Het was me al eerder opgevallen dat na een stuk rijden de accu leeg was, eerst weet ik dit...
  23. Metal666

    [TK] Haynes Werkplaatshandboek Suzuki GS550/750

    Hallo allemaal, In al mijn enthousiasme heb ik 2 wph boeken gekocht, en blijkbaar was ik iets TE enthousiast. De ene is namelijk een vertaling van de ander.. Aangezien dat wat overdreven is vroeg ik mij af of er hier nog mensen intresse hebben in het Haynes Suzuki GS550 & 750 Fours boek...
  24. Metal666

    Motor start niet meer

    '( Lekker zonnetje vanmorgen dus ik dacht, laat ik mijn motortje maar weer eens pakken! Na zijn pyama eraf gehaald te hebben en alles gecontroleerd (benzine kraan open, dodemans knop 'uit' ed wil ik mijn motortje starten. Het enige wat er gebeurd is dat de startmotor wel gaat draaien maar...
Terug
Bovenaan Onderaan