Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alex72
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alex72

    ducati monster 900 EVO koppeling info gezocht

    kan iemand mij wat info verschaffen . monster 900 1997. heb deze motor pas geleden aangeschaft maar heb wat probleempjes met de koppeling. koppeling korf is EVR 48 tands , volgorde platen zo als op de foto klopt dat ?? koppelings kern kan ik niet thuis brengen , iemand info en volgorde voor me...
  2. Alex72

    honda cbr600 f1

    heb even een vraagje heb de motor van me zwager over genomen . die staat nu al drie jaar stil, rijdend weg gezet . gaan we dus even demonteren schoonmaken/smeren en weer aan de praat maken . allemaal geen probleem ben jaren lang automonteur geweest en sleutelen aan motoren geen probleem...
  3. Alex72

    motormover

    heb een motormover in de aanbieding. zelf een jaartje in gebruik gehad om me transalp in me box te krijgen. die is verkocht dus deze mag ook weer weg. 60 euro
  4. Alex72

    tank fzr 750/1000 bj 87/88

    zoek nog een goede tank voor me fzr 750 bj 87/88 liefst beetje omgeving hoorn en een lief prijsje :-)
  5. Alex72

    wederopstanding fzr750

    zo na 4 jaar niks gedaan te hebben aan me motor. toch maar besloten hem weer op te knappen. te veel mooie topiks gezien op MF :-) aantal mensen zullen hem nog wel herkennen van een topik jaaaaren geleden. na diefstal 4 jaar geleden niks meer aan gedaan . wel in de loop van de jaren wat...
  6. Alex72

    olie lekkage ducati 748S bj99

    vandaag met me zwager ze nieuwe tweedehans motor wezen halen nette motor loopt als een zonnetje maar op weg naar huis na 30 kilometer grote rook wolken wij snel naar de kant zware olie lekkage gelukkig reed hij op een rechte weg want alles onder de olie hij ging glibberent naar de kant zij...
  7. Alex72

    low budget fzr 750 streetfighter project te koop

    tot mijn spijt moet ik mijn project te koop zetten na een lange proefrit ben ik er achter gekomen dat het echt niet meer gaat met mijn handen moet toch echt gaan overstappen naar een andere model motor heb daar nu dus echt de baalen van heb alweer een boel geld uitgegeven voor de...
  8. Alex72

    help motor start niet als het koud is

    heb ik weer rij nu vier maanden op mijn radian zonder probleemen maar zodra het gaat vriezen laat hij me in de steek zoals vanochtend motor pak aan laarzen aan helm op handschoenen aan motor onder afdak vandaan gehaald schoke open en starten maar motor draaaide lekker rond maar aan slaan ho...
  9. Alex72

    gezocht riser's , superbike stuur

    ben op zoek naar riser's en een superbike stuur voor mijn low budget streetfighter project tweedehans of nieuwe als het maar een leuke prijs foto als voorbeeld
  10. Alex72

    low budget fzr 750 streetfihter

    ben momenteel druk bezig mijn fzr om te bouwen zoek nu nog een paar ideen om wat probleempjes op te lossen 1 hoe werk ik die lelijke slang met termostaat weg 2 zoek een manier om goedkoop een ander stuur te monteren zal even wat foto's plaatsen van de verbouwing
  11. Alex72

    hallo hier een nieuwe gebruiker

    hallo allemaal zal me even voorstellen ik ben alex 34 jaar getrouwt en twee kinderen woonachtig in hoorn rij nu zo een beetje vier jaar motor begon met een kawa z500 uit 1982 na een half jaar kocht ik een honda dominator 650 uit 1989 na een anderhalf jaar met plezier rond te hebben gereden...
Terug
Bovenaan Onderaan