Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: melvinn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. melvinn

    Gezocht: Setje zijkapjes Suzuki GT250 (77)

    Wie ow wie heeft zelf of weet iemand die nog een setje zijkapjes heeft een een GT250 (bouwjaar 77) Staat van de lak en kleur maakt niet uit, maar moeten wel heel zijn, en inclusief emblemen. Stond laatst een setje op marktplaats, maar die zijn er al vanaf.
  2. melvinn

    Deelrevisie Suzuki GT250 1977

    Hallo Mede motorrijders Ik wil jullie bij deze op de hoogte houden met de deelrevisie van een Suzuki GT250 van 1977. Deze heb ik vorige week aangeschaft. Het betreft een origineel Nederlands geleverde motor met ZE nummer. De dealerstickers van Riemersma Eindhoven zitten nog op de...
  3. melvinn

    contactslot probleempje

    Beste motorvriendjes, Ik zit met een probleempje. Ik wil voor mijn motor (fireblade 954 met HISS) zelf een kroonplaat gaan frezen, dus de oude moet eraf (voor de maten onder andere). Nou was ik vanavond al zover dat de kroonplaat los zat. Ik zit echter met een probleem met het contactslot...
  4. melvinn

    Te koop: Arlen Ness Combi Kangaroo mt: 54

    Hoi Omdat mijn pak een te klein is, ga ik voor een andere. het gaat om het volgende pak: Arlen ness combi van kangaroo leer. Lekker dun en een stuk lichter als een een standaard leren pak. Ik heb het pak 2 seizoenen gedragen. De maat is 54, maar hij valt aardig groot. Ik denk...
  5. melvinn

    inouden cbr

    Ik heb al op de seach gekeken maar dit exacte probleem niet echt vinden. Wat is het geval: Heb heb al meer als een jaar een honda cbr 600 F3 uit 1996 met een sebring uitlaat met E-keur (geen open uitlaat volgens mij dus, maar niet meer de originele demper) en een k&n filter. Prachtig ding...
  6. melvinn

    Honda CB250N belastingvrij, 25KW 300 euro!!

    Hoi Omdat ik wat sportievers wil, verkoop ik mijn woon/werk brikje. Wat gegevens: Model: Honda CB250N bouwjaar: 1981 (belastingvrij en goedkoop in de verzekering dus) km-stand: 53.000, en ik rij er elke dag nog mee naar mijn werk/school vermogen: 27pk (25kw rijbewijs) Er is een...
  7. melvinn

    Hoi Ik heb vandaag een nieuwe helm aangeschafd. M

    Hoi Ik heb vandaag een nieuwe helm aangeschafd. Meerdere modellen en merken op mijn kop gehad. Blijkt dat het merk dat mij het lekkerst zit, het duurst is -O- Het is een Arai RX7 corsair geworden. Nou krijg ik alleen de kinspoiler niet naar beneden. Moet ik daar een knopje voor indrukken oid...
  8. melvinn

    hallo mf-ers!

    beste forumers. Ik ben melvin vd kraats uit Duiven (bij arnhem) Ik dacht laat ik me ook maar is aanmelden. ik ben 18, zit op het graafschapcollege in doetinchem voor een opleiding werktuigbouw. en werk bij tnt in duiven. In de vrije uurtjes ben ik veel bezig met kreidlers. Dit is mijn passie en...
Terug
Bovenaan Onderaan