Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rienkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Mogelijke oplichter gespot op Marktplaats?

    Beste foramembers! Ik was zonet even op marktplaats aan het kijken naar een cbr fireblade en tot mijn grote verbazing kwam ik de fireblade van mijn maatje tegen aangeboden door een andere aanbieder. Deze fotovan zijn motor heb ik gemaakt! kijk hier mee uit!! zie advertentie...
  2. R

    Textiel Dames Motorjas SPOOL [NIEUW]

    Hallo motorrijders, ik bied hier een textiel jas van spool aan voor een vriendin van me, Het is een dames jas. en zo goed als nieuw. hooguit 5 keer gedragen. Waarom verkoopt zij deze jas, ze had deze jas gekocht omdat haar vriend een motor had. deze relatie is uit dus heeft ze er...
  3. R

    Honda cbr 600 f2 1991 50 Pk !!! ?? !!!

    hey gasten, ik heb een week geleden een 2de hands motor gekocht honda cbr 600 f2 uit 1991 ik vroeg aan de dealer of dit voertuig officieel 25 kw op kenteken gemaakt kon worden,en dit kon. een nederlandse fiets dus. nu stond in hun bestand dat dit een 50 pk was. inplaats 98 ik was...
  4. R

    Gezocht een Sportmotor rond de 2100 euro

    hallo motormuizen, ik heb gister mij rbw gehaald en had al een motor ( honda cbr f2 ) lekker gereden gister en toen me maat vroeg om er even een stukje op te rijden, die al anderhalf jaar in het bezit is van een motorrbw ging het toch niet zo als hij verwachte. hij rijdt hem in 2 min...
  5. R

    honda cbr 1996 kit in honda cbr 1992

    hey motormuizen, ik had dringend jullie hulp nodig en weet dat ik hier op de juiste plek ben want hier gebeurd het allemaal! ik ben bestuurder van een honda cbr 600 f2 bouwjaar 1991/1992 ik moet hier een 25 kw kit in hebben en nu zag ik een kit op internet staan. alleen blijkt dit een...
  6. R

    25 kw kit 1996 honda cbr in honda cbr 1992 ?

    hey motormuizen, ik had dringend jullie hulp nodig en weet dat ik hier op de juiste plek ben want hier gebeurd het allemaal! ik ben bestuurder van een honda cbr 600 f2 bouwjaar 1191/1992 ik moet hier een 25 kw kit in hebben en nu zag ik een kit op internet staan. alleen blijkt dit een...
  7. R

    Fouten in proces verbaal

    beste vriende, mijn maat vroeg of ik een topic kon maken want hij heeft op het moment geen internet. dus is hij laatst staande gehouden omdat zijn snelheid te hoog was. hij heeft hier een proces-verbaal voor gekregen maar nu komt hij erachter dat het proces-verbaal 2 foutjes heeft. 1...
  8. R

    Honda cbr 600F Zadel

    hey mensen, mijn vraag was. kun je een f2 zadel op een f3 zetten en andersom Alvast bedankt ! groetjes moi
  9. R

    Protectie voorkeur

    Hallo beste forum gebruikers. Er gaat een gerucht dat er een zachte protectie zou zijn waardoor je ging rollen als je zou vallen. Vandaar dat we deze poll hebben opgezet, tevens heeft iemand hier ervaring mee ? Wat is beter pakken met harde protectie zachte protectie wat gaat...
  10. R

    Honda CBR 600 f2

    Goedendag, een kameraad van mij is op zoek naar een motor. prijs :1500 euro t/m 1800 a 1900 euro. model :Honda cbr 600 f 2 leeftijd :maakt niet uit km stand :liefst niet te hoog foto :Post in dit topic graag Zet ook even wat specificaties erbij...
  11. R

    Knie nog aan de grond ?

    hallo beste vrienden, ik vroeg me af en had een meningsverschil met maatje van me, Hij zegt dat niemand meer met dit weer meer een knie aan de grond heeft. denk aan beetje natte weg en wat wind.. ben benieuwd of dit waar is of gaan jullie gewoon lekker door met sliden. ook even het...
  12. R

    Motorpak nu aanschaffen of motorbeurs Utrecht

    hey motorvrienden, ik heb nog geen pak en wil nu wel een aanschaffen nu zat ik een bij motorport voor 199 euro, het is een aanbieding die tot december geld,,, ik heb totaal geeen 500 euro beschikbaar voor een pak want zit nog met rijlessen ect ect ect. dit is een mooie prijs voor 200 euro...
  13. R

    Wat zouden jullie doen ? Rijles ?

    hey mensen, ik had een vraagje aan jullie en vroeg me af wat jullie zouden doen. ik ben bezig met me rijles van de auto en kan bijna afrijden, alleen zijn er geen plaatsen meer en pas vanaf januari kan er weer een plaatsje geregeld worden, mijn rijinstrecteur gaat nu even naar het...
  14. R

    25 KW KITHONDA CBR 600 F 2 1992

    Hallo motor forum gebruikers, ik ben op zoek naar een 25 kw kit voor een honda cbr 600 f 2 uit 1992 heeft iemand zo'n kit te koop dan hoor ik graag erover alvast vriendelijk bedankt Rienkie
  15. R

    Handige tips motor stallen !

    hey mensen voor de meeste mensen komt de tijd dat de motor word gestald, ik dacht hea zou het niet leuk zijn om hier tips en tricks neer te zetten om de motor in goede staat te houden in de periode wanneer hij niet gebruikt word, ik heb zelf nog niet ervaring met een motor stallen maar ik heb...
  16. R

    cbr koelvloeistof

    hallo :+ kan iemand mij vertellen waar ik de koelvloeistof kan bijvullen en hoeveel olie kan er in een honda cbr 600 f als ie helemaal leeg is? beetje domme vragen maar kon het niet zo maar vinden zonder het verwijderen van me kappen vandaar
  17. R

    Mijn Honda CBR 600 F 2

    hallo jongens, jullie wisten dat ik een scooter had en dat er een keertje een motor moest komen. ik heb wat centjes bij elkaar gelegd, en me scootertje netjes gepoetst en afgesproken met een kerel die een honda te koop had staan, we zijn er uit gekomen over de prijs en heb hem uiteindelijk...
  18. R

    cbr trilling 3000 toeren

    hallo ik heb een cbr op het oog alleen nu heb ik te horen gekregen van een monteur dat ie bij 3000 toeren in versnelling 1 en 2 een beetje trilt,,, ik weet niet precies hoe het voelt, maar zouden jullie messchien weten of dit zeer schadelijk is, motorische zou hij prima lopen, zei de monteur...
  19. R

    Sticker

    Hey mensen Ik heb een hele mooie scooter en nu wil ik heeel graag een motor maar dat lukt voorlopig om diverse redenen nog even niet maar nu dacht ik wat vinden jullie ervan dat ik zon mooie MF sticker op mijn scooter plak Gr Rienk
  20. R

    125 cc van 0 tot 100 km

    oke ik heb een vraagje, hoe snel trekt een 125 cc rs van 0 tot 100 km .. hoeveel seconden? hoe snel trekt een 600 cc cbr f3 met 25 kw kit van o tot 100 km .. ik kan het nergens vinden en wou graag wat ervaringen van jullie willen. ik denk dat ik voor een 125 cc ga omdat ik met zon motor...
  21. R

    Sidi aankoop ?

    hey ik vroeg mij af ben beginnende motor rijder en moet voor mij lessen laarsen hebben. nu kan ik aan 2de hands sidi laarsen kopen voor 65 euro , is die prijs beetje goed zie afbeelding. en weten jullie mss de nieuwprijs want zelf kan ik ze niet vinden O-) en zijn deze beetje veilig ? hij...
Terug
Bovenaan Onderaan