Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Guust
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Guust

    Autoband in achterwiel

    Iemand ervaring met een autoband in het achterwiel van zijn scooter? Ik ga waarschijnlijk met mijn SilverWing een lange reis ondernemen en daarom wil ik eigenlijk een autoband monteren. Een gewone motorband is bij mij na ca 5000 km al wel versleten, een autoband lijkt een heel stuk langer mee...
  2. Guust

    Sleutels Honda Silverwing

    Beste mensen, Ik ga binnenkort kijken naar een Silverwing. Hoeveel sleutels horen bij de scooter? De verkoper heeft er 2 (zwart), maar ik dacht dat er ook een rode bij hoort te zitten.
  3. Guust

    vlotterniveau Jawa afstellen

    Heb een prachtig mooie Jawa 350 twinsport aangeschaft, type 638. Maar hij loopt niet helemaal fijn. Ik vermoed dat het vlotterniveau niet goed is afgesteld. Weet iemand hoe je dit precies moet doen?
  4. Guust

    Xenon verlengkabel

    Heeft iemand ervaring met het zelf verlengen van de kabel die tussen de xenonlamp en de ballast zit? Deze kabel is bij mij te kort en ik dacht er zelf een stuk bij tussen te zetten. Ik wil deze verbinding solderen en dan goed af isoleren. Maar aangezien dat er een nogal hoge spanning door...
  5. Guust

    Yamaha TW 125 blok

    Hoihoi Heeft iemand een yamaha TW 125 blok tekoop, of een cilinder/cilinderkop?
  6. Guust

    Yamaha TW 125 blok

    Wie-o-wie heeft voor mij een motorblok van een Yamaha TW tekoop? Blok hoeft niet compleet te zijn. Mag ook defect wezen. Met een cilinder en/of cilinderkop ben ik ook al blij. *O*
  7. Guust

    Hier ben ik

    :9 := :(
Terug
Bovenaan Onderaan