Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: freek84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. freek84

    2e kerstdag

    Nog mensen hier die morgen stukje willen rijden??? Geen regels geen route geen opgezette tourtocht gewoon motor pakken en een stukkie rijden? Ik begin in Steenwijk en zie vanzelf wel wie ik tegenkom
  2. freek84

    Thundercat tikt en valt uitbij stationair

    De motor heeft een tijdje stilgestaan, start wel en op de choke blijft ze ook wel lopen maar zodra ik die eraf zet valt ze uit. Ook hoor ik een duidelijke tik uit het blok komen.
  3. freek84

    GPX 600r

    Ik heb nog liggen voor een GPX 600R uit '93 Achterbrug €100,- Frame €125,- Blok €200,- Remschijf voor € 50 Alles in 1 koop €400 Bel op 06-23939276 of mail naar freekwinsingh@hotmail.com
  4. freek84

    GPX 600R

    ik heb nog liggen voor een GPX 600r uit 1993 Goed lopend blok Recht frame Goede achterbrug ik verkoop het blok het liefst in 1 keer ik ben bereikbaar op 06-23939276
  5. freek84

    Tikken en zeer slecht lopen Zx9r

    Mijn zx9 uit 1994 heeft een probleem. Als je hem start komt er vanaf de rechter kant een tik die niet weggaat (net of hij nog maar op een paar cilinders loopt) Hij start slecht en slaat na een paar seconden ook weer af ook als ik de choke erop hou. Er komt een zooi witte rook uit de uitlaat bij...
  6. freek84

    GPX 600r 1993 in onderdelen

    Bijna alle onderdelen te koop. Geen uitlaat plus kuipwerk. Bel op 06-23939276 En vraag naar het onderdeel dan kijk ik wel of ik het nog heb.
  7. freek84

    onderdelen gpx

    Ik heb liggen van een gpx 600 r uit 1993 Banden inclusief velgen (net gehaald) ketting-tandwielen set (net gehaald) Blok (50000 km) Geen problemen mee radiator (in zeer goede staat) koplamp unit (werkend) Zij kappen (geen schade) Voorkap (onder) (beetje krasschade) zadel (in goede...
  8. freek84

    GPX 600 R

    Ik heb liggen van een gpx 600 r uit 1993 Banden inclusief velgen (net gehaald) ketting-tandwielen set (net gehaald) Blok (48000 km) Geen problemen mee radiator (in zeer goede staat) koplamp unit (werkend) Zij kappen (geen schade) Voorkap (onder) (beetje krasschade) zadel (in goede...
  9. freek84

    GPX 600 R 1993 schade

    Gpx 600 r uit 1993 Schuiver meegemaakt Motorisch 100% in orde Frame is nog goed net nieuwe banden (bridgestones) en ketting-tandwielenset uitlaat Sebring 4 in 1 (zit wel wat schade aan) Hier ff wat fotootjes ook in onderdelen te koop maar het liefste verkoop ik alles in 1 keer...
  10. freek84

    Stoner

    Onvoorstelbaar dat er wel 1 voor melandri is en niet voor de toekomstige gp kampioen.
  11. freek84

    Kontje voor Gpx 600r

    Ik zoek een kontje voor mijn Gpx 600 r uit 1993 Graag in de goede kleur en serieuze reacties wel gewaardeerd. *O* Mzlls Freek
  12. freek84

    Wie rijdt waar in de moto gp 800 cc

    In de categorie wist je dat: Camel Yamaha Bevestigde coureurs: Valentino Rossi, Colin Edwards Camel Yamaha zal doorgaan met de samenwerking tussen Rossi en Edwards waarmee ze in het verleden successen hebben behaald. De Italiaan verlengde zijn contract al in juni bij de Grand Prix van Mugello...
  13. freek84

    Hey ik ben Freek rij op een gpx 600 r uit 1993 wo

    Hey ik ben Freek rij op een gpx 600 r uit 1993 woon in Diever (tussen Assen en Meppel) met een Sebring uitlaatje :Y :]
Terug
Bovenaan Onderaan