Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gaiiin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gaiiin

    Motomaster remmerij supermotard

    hierbij stel ik mijn supermotard remmerij te koop, bestaat uit motomaster race remschijf, klauw, adapter, OEM crf remleiding en rempomp De set heeft weinig gebold en is in goede staat! past op honda crf 450 04-2010 maar mits andere adapter te kopen is de klauw universeel. bij...
  2. gaiiin

    Beringer radiale rempomp!

    mag dicht
  3. gaiiin

    Honda CRF450 parts & stuff

    -lightspeed carbon glideplate en engine case covers: (glideplate kost in de winkel €175) nieuw in de ongeopende verpakking 200 euro -vortex cdi met 10 standen: normaal prijs 499 275 euro -tokyo mods cam chain tensioner (manuele distributiekettingspanner) nieuw 30 euro...
  4. gaiiin

    Honda XR650R supermotard

    hey, ik verkoop mijn xr650r supermotard! Ik zou graag een crf450 kopen *D oja mss nog nuttig... ik ben belg dus mijn moto ook ;) fotos en info: Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen grtjs!
  5. gaiiin

    Dainese motorpak maat 48

    Ik heb hier nog een dainese motorpak liggen dat hier eigenlijk maar ligt te liggen :P dus mag het weg :Y Het is nog in goede staat. Alle ritsen e.d. werken nog perfect. Mooi pakje voor een mooi prijsje :] foto: owja en de prijs natuurlijk :+ : vraagprijs 125 euries O-) als er interesse...
  6. gaiiin

    Ohlins xr650

    hey, Ik heb hier nog mijn Ohlins :9~ achterveer liggen die ik te koop stel. Hij zat op mn xr650 bj 2000... Hij mag weg tegen een goed bod. De nieuwprijs lag boven de 700 euro dus geen domme biedingen aub!! voor meer info of fotos pb me gerust!! *D :Y mvg Geert meer info...
  7. gaiiin

    ervaring VOR sme 530 2003?

    vor 530 sme, bj. 8/2003.electrische starter,compleet brembo remsysteem met radiale rempomp en reservoir,hydraulische koppeling, rinodemper, nieuwe ketting en tandwielen(200km).elke 500km olie en filters vervangen.onderhouden bij erkende dealer(vanderkimpen ronse).25 kw op papier,maar motor...
  8. gaiiin

    HUSQ 450 SMR 2004 of XR650R 2000

    Ten einde raad, start ik maar deze poll... ik weet echt niet wat ik best zou nemen. De keuze valt tussen de honda xr 650r bj 2000 met opties: -supermotar velgen en banden -beringer remmen -voledige xr only uitlaat usa -rino demper -originele honda hrc kit -flatside karburateur -vering...
  9. gaiiin

    hallo, ik zou een husq anniversary edition SM kope

    hallo, ik zou een husq anniversary edition SM kopen. Maar eerlijk gezegd weet ik NIETS over motoren... maar ik weet er eentje staan van 2004 die maar 3000 euro's kost... lekkere prijs voor lekkere machine? of niet? er staan niewe banden op, nieuwe zuiger, en tandwielen en ketting zijn ook nog...
  10. gaiiin

    hoi ik zoek een supermotard, die in goede staat ve

    hoi ik zoek een supermotard, die in goede staat verkeert, en die <25 kW is... (met papieren en weglegaal enzo) om te rijden in BELGIE! prijs rond de 2500-3000 euro.. laat iets weten... fotos , prijs, technische gegevens,extra onderdelen...->> ELmer_001@hotmail.com alvast bedankt :} :W :]
  11. gaiiin

    WR400SM bj '99

    hallo, ik kan een WR400 kopen aan een degelijke prijs denk ik ... maar de krukaslager ofzo is kapot... weten jullie hoeveel dat kost(geld/moeite ;) ) of kunnen jullie me iets aanbevelen? de vraagprijs met de kapotte krukaslager is 1750€...lijkt me koopje, niet? mvg geert de newb ;o) :]
Terug
Bovenaan Onderaan