Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oehTie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. oehTie

    autodibilisten voor de brug hinderen motorrijders... en nu?

    Vandaag in de file voor de brienenoord bij rotterdam. Geen probleem zou je denken en ik rij tussen de rijbanen door naar voren naar de brug. Bij de brug was ik nog lang niet, zeker nog een kilometer file te gaan en met een 25 a 30 km per uur door een stilstaande file reed ik lekker door...
  2. oehTie

    Rijlestopicmeeting deel IV. Rijlestopic goes Luxembourg!

    Na de successen van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Een deel IV, Rijlestopicmeeting goes Luxembourg! Wanneer dan? 28 - 31 augustus 2009. Vrijdag t/m maandag dus PreMeet? Jazeker...
  3. oehTie

    MFMM Vanuit Rotterdam e.o

    Nog geen topic voor motorforum megameeting vanuit Rotterdam en omstreken dus bij deze. Zoals altijd vertrekpunt de BP op de A20 vlak na afrit Capelle/Alexander. Google Maps 1e MF MegaMeeting 2009: wanneer? 3 of 10 mei 2009 Wie rijden er allemaal mee vanuit deze regio?? Datum: 03 Mei...
  4. oehTie

    blinde blikken => einde pan...

    Motorrijder gewond na aanrijding (06-12-2007) Krimpen aan den IJssel - Een 22-jarige motorrijder uit Capelle aan den IJssel is donderdagavond gewond geraakt bij een verkeersongeval op de kruising Nieuwe Tiendweg - Van Ostadelaan. De bestuurder van een personenauto, een 26-jarige inwoner...
  5. oehTie

    weer zo'n K*T olievlek......

    en jah hoor, lekkere rotonde, die je altij neemt, vlakbij huis, alleen dit keer heeft er een imbicidibiel een olievlek achter gelaten. Pak en beet 30 km/uur, dr zat n auto voor me anders was het misschien nog wel meer geweest, eerste kwart gaat lekker, 2e begint goed maar precies ut moment dat...
  6. oehTie

    hoger verbruik na vervangen balhoofdlagers

    kheb weer eens wat vreemds...... begin vd maand zijn mijn balhoofdlagers vervangen. Was wel nodig ook. De monteur heeft natuurlijk alles los gehad en achteraf weer aangesloten. Alleen stekkertje van mn koplamp schoot bij de eerste drempel los maar dat heb ik zelf weer vastgezet. Zelf...
  7. oehTie

    koppeling vrijkomen?

    Hallo, zoals de meesten weten die me kennen uit de topics, ik heb een honda st1100 pan european. Nu had ik al langer last van mijn koppeling en wordt er toch steeds gekker van. Het probleem: Aangrijpingspunt ligt nogal heel erg ver weg. (bij loslaten, eerste 8 cm gebeurd er nix, laatste...
  8. oehTie

    olietemp meter in aftapplug

    Hee mensen, ik wilde een olietemp meter inbouwen in mijn st1100 pan european (honda) Nu is een meter in de vuldop van deze motor volgens mij niet te zien als je er op zit dus zit ik te denken aan een metertje in de cockpit met een temp sensor op de plek van de aftapbout. En wel deze...
  9. oehTie

    Pan European Topic!

    Nu zit ik al een tijdje op dit forum, MAAR IK MIS EEN PAN TOPIC. en al helemaal omdat ik tegenwoordig kan smullen van mijn eigen rijbewijs en pan.. Dus dit topic is vrij voor iedereen met een honda pan european of iedereen die er interesse in heeft. Post hier je pan met info. *edit...
  10. oehTie

    bezine metertje blijft op full staan..

    Hee mensen, Allereerst, ik heb een motor gekocht:) net mijn rijbewijs, en god wat rijd dit lekker! Maar mijn vraag, de motor zou ongeveer 400 km op een tank kunnen rijden. Ter vergemakkelijking zit een een metertje wat aangeeft hoeveel benzine ik nog zou moeten hebben. Nu...
  11. oehTie

    weer n dode

    voor diegene die op de A16 richting zuid voor de drechttunnel hebben vastgestaan op de avond van 30-11-2006 rond 17 uur of later... bij deze de reden. Sommigen hebben het misschien al gezien, sommigen ook niet, maar de file werd veroorzaakt door een aanrijding met een auto en een motor. Hoe of...
  12. oehTie

    Trajectcontroles Rotterdam groot succes

    ok mensen hoeveel bullshit is dit? De filedruk op de genoemde A20 is enorm, en nog verder gestegen DANKZIJ de trajectcontrole. Daarnaast hoeft er maar iemand met een lekke band langs de weg te staan en we gaan allemaal kijken (lees afremmen) en voor 6 uur sochtends staat er al een paar kilometer...
  13. oehTie

    onderhoudskosten

    hee mensen, hoeveel zijn jullie ongeveer per jaar aan onderhoud van een motor kwijt? (dus niet je modificaties, maar onderhoud) Vermeld aub wel wat voor type motor het is en je rijstijl, oude omatjes met 50 geven waarschijnlijk minderuit dan snelle jelle met iedere dag 100km op zn fietsie op...
  14. oehTie

    benzinetank vergroten?

    Hee mensen, nu ben ik nog een newbie maargoed, ff ideetjes pijlen :) Je ziet zat mensen die gebruik maken van tanktasjes om vanalles en nogwat mee te zeulen/nemen/dragen/doorhalenwatnietvantoepassingis. (statement) Nu hebben mijn ouders een huis in frankrijk 8-) en ik zou er best eens met...
  15. oehTie

    zuinige 4pitter

    hee mensen, Nieuw op ut forum, al lees ik al enkele weken alles mee. O-) Nu begrijp ik dat een 4 pitter over het algemeen het beste word ervaren onder de vele snelweg rijders. Nu heb ik 2 vragen: :? Ik zoek een zuinige :] (dan bedoel ik 1:20 of 1:25, die richting. Niet 1:10 of minder) motor...
Terug
Bovenaan Onderaan