Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -XX-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -XX-

    Bandenkeuze

    Hola! Ik ben op zoek naar een goede enduro band die offroad- maar ook op de weg goed presteert. Ik was erg fan van de Heidenau k60, maar deze is niet in de bandenmaat die ik zoek. Namelijk voor m'n Surron...Ik rijd met de Surron nu op een bandje die offroad niet echt lekker gaat met een beetje...
  2. -XX-

    Motorbus/camper

    Hola, Ik ben op zoek naar een busje om m’n motoren mee te vervoeren en om in te overnachten. Qua formaat zoek ik een L2H2. Ik twijfel tussen een busje op grijs kenteken of een campertje. Aan beide zitten voor- en nadelen. Echter neig ik meer naar een busje op grijs kenteken i.v.m. meer...
  3. -XX-

    Banden wisselen crosser/enduro

    Hola, Ik ben op zoek naar een tool waarmee je netjes de band kan omleggen zonder de velgen te beschadigen. Ik had een tool gevonden: Baja no pinch tool... Echter is deze alleen in Amerika te verkrijgen. Weet iemand een soortgelijke tool die in Europa te koop zijn? Ik heb gegoogled, maar ik...
  4. -XX-

    Voorvork en voorband raken elkaar

    Hola! Een vraagje. Ik rijd een WR450F met supermoto wielen. Het voorwiel is 17x3,5 Er zit een Pirelli Rosso 2 (120) op. Als ik nu een wheelie maak zijn de keerringen meteen lek i.v.m. de vering die de band raakt.... Is het mogelijk een 100 band of anders 110 band om deze velg te doen? Maar...
  5. -XX-

    Set crosswielen Husq/KTM

    Goedemorgen! Ik ben op zoek naar een extra set crosswielen voor mijn Husqvarna TE300i (2020). Heeft iemand nog een set wielen liggen en er vanaf wil voor een mooi prijsje? :) Alvast bedankt, -XX-
  6. -XX-

    Extra verlichting op enduro bike

    Goedemiddag allemaal! Heeft er hier iemand ervaring met het bevestigen van extra verlichting op de enduro bike? Dus echt lekker veel licht om te rijden in het donker. Ik hoor graag tips! De AliExpress lampjes hielden het niet lang uit. Misschien kent iemand goede externe lampen met lange...
  7. -XX-

    Enduro plekken

    Goedenavond! Kent iemand goede plekken in Nederland om enduro te rijden? De Kuil is helaas gesloten....maar er zullen vast wel meer zandputten of paden zijn waar er gedoogd (of illegaal) enduro gereden kan worden? Alvast bedankt! 😘
  8. -XX-

    Husqvarna TE300

    Goedenavond! Wie heeft er ervaring met deze dirtbike? Ik wil dit jaar een enduro kopen. Ik had voor lange tijd een FE350 in mijn hoofd, maar nu ik ook een klein rondje heb gereden op een TE300 ben ik erg in twijfel.... Ik heb beide bikes gereden in Spanje. Technische trails, rotsen etc. Maar...
  9. -XX-

    Koplampen enduro

    Hi all! Ik ben op zoek naar een goede koplamp voor op mijn dirtbike Yamaha WR450F van 2009. Ik heb geen verstand van lampen, volt en watt enzo... Ik wil dus een lamp die op mijn WR kan en in de nacht echt heeeel veel licht geeft, zodat ik nachtritten kan maken. Heeft iemand advies? Ik zou...
  10. -XX-

    Motortank uitdeuken

    Goedemorgen! Sinds kort ben ik in het bezit van een BMW s1000rr. Het is een motor met schade, die ik zelf een beetje wil opknappen. De deuk in de tank wil ik graag laten doen. Ik heb al een bedrijf benaderd, maar die zegt dat de kosten rond de 500 euro liggen. Voor dat geld rijd ik met zo...
  11. -XX-

    Te strakke koppeling

    Een vraagje voor de techneuten... Motor: Husqvarna nuda 900 Mijn koppeling staat te strak. Na losser gezet te hebben kan ik er weer mee rijden. Niks aan de hand. Maar na een x aantal kms gaat hij weer strakker staan.....tot hij zo strak staat en gaat slippen. Dan moet ik hem weer...
  12. -XX-

    Stuntbike

    Een goede avond! Sinds een poos spookt het woord 'stuntmotor' door mijn hoofd. Ik rijd nu een Nuda 900. Mijn grote grote grote liefde. Na wat capriolen op mijn Nuda, bedacht ik me dat het misschien beter is om een stuntmotor te kopen, zodat ik hier mijn gekkigheid op kan botvieren. Zo...
  13. -XX-

    Motovloggers

    Hello you! :W Naar aanleiding van het camera topic. Hier een motovlog topic. Zijn hier mede vloggers? :W Post hier alles over het vloggen. Informatie, vragen, adviezen, tips en trucs, etc. Hier een aantal vraagjes die ik wel wil weten: - Welk edit programma gebruik...
  14. -XX-

    Husqvarna Nuda 900 (Deel 2)

    En hier weer verder! :W
  15. -XX-

    Enduro ritten

    Hallo! :W Heeft iemand hier ervaring met een goede reisorganisatie voor enduro ritten? En zijn er ook goede organisaties voor beginners? :W Ik hoor graag! :W
  16. -XX-

    Avatar verwijderen

    Ik heb het maximum aantal avatars geüpload op de MF server. Nu wil ik een nieuwe toevoegen, maar dat werkt niet omdat ik er dus al 10 heb. Als ik er nu een paar wil verwijderen (zoals het staat omschreven in de FAQ), werkt dat niet echt... Hoe kan dat? Een bug? :W Bedankt alvast :W
  17. -XX-

    Dames motorjas Macna maat 38

    Hallo, Ik verkoop een dames motorjas in de maat 38. Hij is zo goed als nieuw (drie keer gedragen). Het merk is Macna. Nieuwaarde: 150 euro. Ik vraag er 100 euro voor. Neem contact op via mijn email in de advertentie.
  18. -XX-

    ONK supermoto 2010/2011 deel 2

    Zal ik het dan maar doen. :z Het vervolg op ONK supermoto 2010/2011 deel 1 De Kampioenen van 2010! Nationaal: Kyle Matthijssen Euro: Thomas Decaigny Inter: Marcel van Drunen Handige links: www.knmv.nl www.supermotard.nl www.motardfreaks.nl www.supermoto-central.com...
  19. -XX-

    Yamaha SZR 660 [DEEL 5] Gewoon, omdat het kan!

    Foto's meeting 2 augustus 2010 *O* En een FILMPJE! Voorgaande delenSZR 660 Deel 1. SZR 660 Deel 2. SZR 660 Deel 3. ALGEMEEN Model Yamaha SZR 660 Categorie Sport MOTORGEDEELTE Type 659 cc, vloeistof gekoeld, eéncilinder, 4-takt Boring x slag (mm) 100 mm x 84...
  20. -XX-

    SZR 660 deel [4] Good Vibrations

    Foto's meeting 2 augustus 2010 *O* En een FILMPJE! Voorgaande delenSZR 660 Deel 1. SZR 660 Deel 2. SZR 660 Deel 3. ALGEMEEN Model Yamaha SZR 660 Categorie Sport MOTORGEDEELTE Type 659 cc, vloeistof gekoeld, eéncilinder, 4-takt Boring x slag (mm) 100 mm x 84...
  21. -XX-

    SZR 660 deel[2] **Single minded**

    SZR 660 Deel 1. ALGEMEEN Model Yamaha SZR 660 Categorie Sport MOTORGEDEELTE Type 659 cc, vloeistof gekoeld, eéncilinder, 4-takt Boring x slag (mm) 100 mm x 84 mm Kleppen 5 kleppen per cilinder Vermogen 48 hp (35.8 kW) @ 6500 tpm Max. koppel 54 Nm (39.8 ft. lbs) @ 5000 tpm...
  22. -XX-

    KOFFER! Studenten topic deel 27 moet open

    Kusje.
  23. -XX-

    Motorrijders Kop van Noord Holland deel 7

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met...
  24. -XX-

    Motor Day 2008

    Op donderdag 1 mei is het zover: Motor Day 2008 op Circuit Park Zandvoort. Motor Day is het ultieme outdoor motorevenement voor iedereen die een passie voor motoren heeft. Bijzondere actie op het circuit en de interessante bedrijven en clubs op de paddock zorgen voor een bijzondere dag. Motor...
  25. -XX-

    Vier motorrijders gewond na ongeval

    Vier motorrijders die vandaag onderweg waren naar de TT in Assen zijn gewond geraakt bij een ongeval op de A28. Dat gebeurde bij Hoogeveen. Een tankauto botste door onbekende oorzaak tegen een motorrijder. Door dit ongeluk smakten nog eens drie andere motorrijders tegen het wegdek. De vier...
Terug
Bovenaan Onderaan