Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Testpiloot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Testpiloot

    RS125 "Milieudip"

    Beste mensen, Ik ben van plan de CDI van mijn RS125 van de "milieudip" te verlossen. Ik weet hoe het moet en heb een goede handleiding. DE ENIGE VRAAG DIE IK HEB: Aan de achterkant van mijn CDI is de siliconenlaag doorzichtig en NIET zwart zoals ik op de rest v/h internet heb gezien...
  2. Testpiloot

    Aprilia houdt in

    Hallo, Ik heb een Aprilia RS125 uit 2005 met 1100 km op de teller ( heb hem overjarig gekocht ) Hij heeft pas zijn 1000 km beurtje gehad en ik ben nog bezig met inrijden. Nu heb ik het volgende probleem: Als ik op een lang recht stuk rijdt en ik geef constant gas, bijvoorbeeld continu...
  3. Testpiloot

    Frame RS125

    Hallo lieve mensen! Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Aprilia RS125. *D Zoals jullie misschien weten heeft de RS een gepolijst frame. Maar het is enigzins gaan oxideren en glanst niet meer mooi. Nu WEET ik dat je dat kan oppoetsen met Belgom Alu polish, maar nu is het zo...
  4. Testpiloot

    Frame RS125

    Hallo lieve mensen! Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Aprilia RS125. *D Zoals jullie misschien weten heeft de RS een gepolijst frame. Maar het is enigzins gaan oxideren en glanst niet meer mooi. Nu WEET ik dat je dat kan oppoetsen met Belgom Alu polish, maar nu is het zo dat...
  5. Testpiloot

    Motorrijschool Omgeving Alkmaar

    Beste mensen, Als aankomend motorrijder zou ik graag willen weten wat de beste motorrijscholen in de omgeving van Alkmaar zijn. Heeft er hier iemand ervaring met rijscholen in Alkmaar? Alle tips en aanbevelingen zijn welkom! PS( ik ben in bezit van Autorijbewijs en heb ervaring met...
Terug
Bovenaan Onderaan