Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. ..:: Mike ::..

    Street Triple Topic 22 - Liefde voor een trio, van cilinders

    Deeltje 22 weer van deze legendarische en nu officieel volwassen topicsaga over een Engels juweeltje Impressiefilmpjes over wat je met een Street Triple kunt... 2011 Street Triple R – By Motorfreaks 2011 Street Triple & R Official Promo 2013 Street Triple R press launch mét Arrow...
  2. ..:: Mike ::..

    Brand Anbergen Motoren Slagharen

    Je favoriete zaak of niet, met opzet of niet, maar het staat behoorlijk te fikken daar. Even langs gereden en niet echt goede foto's kunnen maken. Maar het lijkt mij begonnen te zijn in de werkplaats. Het vuur verspreid zich iig snel maar zag op naastgelegen parkeerplaatsen dat er wel een aantal...
  3. ..:: Mike ::..

    Must have's voor je 600RR!

    Aangezien ik mijn 600RR een tijdje geleden verkocht heb heb ik er op dit moment weinig aan maar kwam deze 'goodies' nog tegen tussen alle andere motorspullen. De spulletjes hoeven niet persé weg, met oog op de toekomst (Circuit 600RR) kan ik ze altijd nog eens gebruiken maar wie weet kan ik...
  4. ..:: Mike ::..

    Student op de Motor 'Wok / BBQ Orgie' part 2!!

    Zeer gewaardeerd stelletje lamballen, Wegens het doorslaand succes van onze eerste 'Orgie' is het, na een hoop hints voor een deel 2, toch écht tijd voor dat langverwachtte 2e deel. Ik had al aangeboden om ook deel 2 voor mijn rekening te nemen alleen was de datum nog een probleem vanwege...
  5. ..:: Mike ::..

    600RR 2006 - €6.000,-

    Na lang wikken en wegen is het dan toch zover, ze mag weg. En dan wel voor: € 6.500,- let op, is een vraagprijs! Een nieuw baasje mag haar gaan vertroetelen, verwennen en vooral gebruiken waarvoor ze gemaakt is! In augustus 2008 heb ik haar volledig origineel gekocht bij Langenberg Motors...
  6. ..:: Mike ::..

    Remblokken CBR 600RR '06

    Het is zover, m'n remblokken (voor) zijn bijna opperdepop. Nu ben ik, o.a. op MP, op zoek naar nieuwe remblokken. Wil namelijk het onderhoud dat ik zelf kán doen, ook daadwerkelijk lekker gaan doen. Wat zijn nu goede remblokken voor mijn fiets? Moet ik voor originele blokken gaan? Of...
  7. ..:: Mike ::..

    Hardenberg e.o. deeltje 4! Tijd voor een meeting!

    Voorgaande delen: Motorrijders omgeving Hardenberg? TS: Mike Hardenberg deel 2 TS: Sterretje Hardenberg (en nog veel meer) deel 3! TS: Mike De (bij)rijders tot nu toe: ..:: Mike ::.. Clein Bazz85 Hasseman Pinky Ramone Rambabbel I-accelerate YapGerMoto Triquetra Gertjee...
  8. ..:: Mike ::..

    Motorrijd(st)ers zijn te verdelen in 2 groepen..

    1: Zij die al gevallen zijn. 2: Zij die nog gaan vallen. Sinds vanavond een uur of 18:10, is ondergetekende wezen verkassen van groepje 2 naar, helaas, groepje 1 B| Vanmiddag waren René (I-Accelerate), Bart (Bart) en ik heerlijk aan het 'rondtuffen' met als einddoel... KD's bij viaduct...
  9. ..:: Mike ::..

    MBU 2009, jullie ervarigen en aankopen

    Jawel jawel! :Y Zo'n 40 minuten geleden zijn de deuren van de MBU 2009 voor het grote publiek geopend en stroomden er natuurlijk hordes met mensen de verschillende zalen binnen om zich te vergapen aan al het moois dat daar te aanschouwen is. :9~ Dit topic om jullie ervaringen nog ff...
  10. ..:: Mike ::..

    Hardenberg (en nog veel meer) deel 3!

    Voorgaande delen: Motorrijders omgeving Hardenberg? TS: Mike Hardenberg deel 2 TS: Sterretje De (bij)rijders tot nu toe: ..:: Mike ::.. Clein Achteropzitfiguurtje :+ Bazz85 Hasseman Pinky Ramone Rambabbel Starscream I-accelerate YapGerMoto Triquetra Gertjee Dreetje9...
  11. ..:: Mike ::..

    Student op de Motor! - Deel 22

    [] Tja wat doe je hier? Ben je student? Nee :N > Opzouten! :W Ja :Y > Heel gauw mee over van alles en niets *O* Ga niet meteen lopen blaten en lees eerst onderaan deze post hoe je in de OP kunt komen! Previous topics Student op de motor! Student op de motor! - Deel 2...
  12. ..:: Mike ::..

    Welk merk rij jij? (nu met grote namen)

    Toch wel een beetje benieuwd naar eigenlijk. :] Wat merk rij jij? :] Natuurlijk ook even vermelden welk model, en natuurlijk 'waarom' juist dat merk en dat model. Ik trap af met Honda, het merk dat natuurlijk gaat winnen :+ Een CBR600RR :] Vooroordelen en partijdig? IK?! :+ In...
  13. ..:: Mike ::..

    Uitlaat vanuit VS. Interesse?

    Ok, ff peilen of er interesse is! Gezien de prijzen wil ik jullie allen deze site namelijk niet onthouden! Gezien ik een andere uitlaat wil voor mijn 600RR '06, ben ik veel op zoek geweest op internet. Nu kwam ik deze site tegen en wil het liefst deze week gaan bestellen, (een Yoshimura RS-5...
  14. ..:: Mike ::..

    Uitlaat vanuit de VS, elk merk!

    Ok, ff peilen of er interesse is! Gezien de prijzen wil ik jullie allen deze site namelijk niet onthouden! Gezien ik een andere uitlaat wil voor mijn 600RR '06, ben ik veel op zoek geweest op internet. Nu kwam ik deze site tegen en wil het liefst deze week gaan bestellen, (een Yoshimura RS-5...
  15. ..:: Mike ::..

    Uitlaat vanuit de VS, waar op letten?

    Hey gasten! Ben nog steeds op zoek naar andere uitlaat voor m'n 600RR '06, nu kwam ik op een site Een Yoshi RS5 tegen en een TwoBrothers M2. Voor zover ik weet hebben deze uitlaten geen E-Keur, maar dat risico wil ik best nemen. Probleem is, uitlaten moeten vanuit de VS komen, en ja, het...
  16. ..:: Mike ::..

    Honda CBR600F(4) '99 @ 25kw

    Te koop aangeboden omdat ik zelf op zoek ben naar iets anders. :] Motor heeft inmiddels 27.7xx km gelopen en rijdt als een zonnetje. Vrij van deukjes / krassen of andere schade's. Motor is teruggevoerd naar 25kw, dit staat ook op het kenteken. Achterband 70% voorband 50%. Zit sinds zo'n...
  17. ..:: Mike ::..

    Leovince SBK op CBR600F (PC35)

    Middag allen :W Even een vraag, iemand hier op het forum verkoopt een Leovince SBK demper, zonder linkpijp e.d. Demper heeft een binnendiameter van 54 mm volgens verkoper. Nu mijn vraag, die ouwe van mij heeft een Honda CBR600F PC35, volledig origineel dus ook het originele uitlaatsysteem...
  18. ..:: Mike ::..

    CBR 600F '99/ '00 Flip-Up MRA Ruitje

    Bij deze, Geheel schadevrij Getint Flip-Up kuipruitje van MRA voor Honda CBR 600F van '99 en '00. Doe maar ff een goed bod ;)
  19. ..:: Mike ::..

    Lekke voorband, wat te doen?

    Ok, het zit zo, ik kwam er gisteren toen ik weg wilde rijden bij mijn huis achter dat ik een nogal grote schroef in m'n voorband heb en deze is nu dus lek. Mijn dealer gebeld en ik ga daar zometeen naar toe, maar wat kan ik het beste doen? 1. Schroef verder in 'et bandje draaien, bandje...
  20. ..:: Mike ::..

    Originele uitlaat Honda CBR 600F

    Ik heb nog een originele nooit gebruikte Honda CBR 600F slip-on uitlaat liggen. Past op elk CBR model vanaf '99 (PC35) MF Prijs: € 100,- Ex. Verzenden Bieden kan natuurlijk altijd :Y
  21. ..:: Mike ::..

    Motormarkt Hardenberg

    Aanstaande zaterdag (31 maart) is het weer zover! De motormarkt in Hardenberg.
  22. ..:: Mike ::..

    Honda CBR 600F '93 25KW!

    Dit is de CBR van een maat van mij, staat ook op Marktplaats. Mail voor meer info naar: klikkerdeklik
  23. ..:: Mike ::..

    Andere uitlaat CBR 600F 2007

    Welke uitlaat klinkt super op een CBR 600F van 2007? Die ouwe heer van mij zoekt er nog 1, hij moet lekker janken. Kom maar op met die suggesties! })
  24. ..:: Mike ::..

    25KW Meeting deel 8!!

    [size=5]Delete dit topic maar, het blijkt wel weer dat ik dit niet zo goed kan als Kaj O-) [/big]
  25. ..:: Mike ::..

    Motorrijders omgeving Hardenberg?

    Eindelijk! Hardenberg en omgeving heeft ook eindelijk haar eigen topic!! *O* De (bij)rijders tot nu toe: 1. ..:: Mike ::.. 2. Clein Achteropzitfiguurtje :+ 3. Bazz85 4. Wilco B 5. Yamatwin 6. margreet 7. Hasseman 8. Pinky Ramone 9. Loesie 10. Rambabbel 11...
Terug
Bovenaan Onderaan