Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Gekke Gerritje

    Vwrkocht, Aprilia Pegaso 650ie 2002, ruil Honda SH150/300 mogelijk

    Wegens aanhoudende rugklachten te koop, of te ruil tegen bijv. een Honda SH150/300, Een Aprilia Pegaso 650ie van 2002 met 30.200 km op de teller. Motor is goed onderhouden, starten/lopen en staat op goede en fijne Bridgestone banden. Recent starterkrans en remblokken vervangen en...
  2. Gekke Gerritje

    Verkocht, Aprilia Pegaso 650ie van 2002 met 30.000km.

    Nette Pegaso met injectie en goed onderhouden, recent o.a. starterkrans laten vervangen. Met nieuwe Daytona handvatverwarming en acculaadaansluiting onder het zadel. 1950 Euro of een heel net bod. Motor is absoluut niet op het strand geweest! Afgelopen jaar ook de accu, de goede iridium bougie...
  3. Gekke Gerritje

    Aprilia Pegaso 650ie van 2002 met 30.040 km.

    We zijn geen Marktplaats linkdump. Doe wat moeite om je motor te verkopen...
  4. Gekke Gerritje

    Mijn ervaring met de KNMV

    De KNMV komt me nu toch echt de keel uit. Ben dus al jaren lid en rijdt in totaal nu 26 jaar schadevrij rond, voornamelijk met de auto en nu dus ook een goede 10 jaar met de motor. De laatste jaren alles bij de KNMV verzekerd met ondertussen 80% no claim korting. Diverse malen andere auto...
  5. Gekke Gerritje

    Gestolen motoren naar het Oostblok???

    Ik vraag mij af of er nou veel gestolen spul naar het voormalig Oostblok verdwijnt, net zoals bijv. met speedboten en buitenboordmotoren?? :? :? Grenzen zijn tenslotte open!! :r :r
  6. Gekke Gerritje

    BMW tanktas voor R1100/1150 rs van Wunderlich, nieuw

    Heb nog een nieuwe Wunderlich tanktas te koop voor de R1100/1150 rs inkl. regenhoes, mag voor 75 euries weg, kostte nieuw 150!! Verkocht!!!
  7. Gekke Gerritje

    BMW R1100rs inkl. koffers in zeer goede staat

    BMW R1100rs van 1995 te koop. Motor heeft nu 86.000 km gelopen en heeft nieuwe Michelin Pilot Road CT2 banden eronder liggen. Tevens is de motor in zeer goede staat van onderhoud en voorzien van handvatverwarming en een verstelbare ruit. BMW is van een monteur bij Joost motoren geweest (BMW...
  8. Gekke Gerritje

    Heat Demon handvatverwarming

    Heat Demon handvatverwarming, werkt dat een beetje????
  9. Gekke Gerritje

    BMW R1100rs forum??

    Afgelopen zomer mijn rijbewijs gehaald en een mooie blauwe R1100rs aangeschaft i.p.v. de K75 waar ik al op aanbetaald had. Vind de R1100 veel meer als een motor rijden, zo'n K75 rijdt meer als een halve auto, gewoon wat teveel beschutting en de zit te rechtop. Ondertussen wil ik best wat...
  10. Gekke Gerritje

    Zwarte Aprilia RSV1000R gestolen in Diemen Noord

    Vanochtend hebben de honden mijn neefje zijn zwarte Aprilia RSV1000R gestolen in Diemen Noord ondanks zwaar slot en start onderbreker, en niemand die iets merkt!!! :X :X :X :X :X :X :( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;( ;(
  11. Gekke Gerritje

    Tanktas BMW R1100rs

    Hallo, heb vandaag een lekkere BMW R1100rs gekocht en zoek nu een bijpassende tanktas. Wat raden de ervaren gebruikers mij aan!!??
  12. Gekke Gerritje

    Mensen, wie weet van welke fabrikant de gelukkig n

    Mensen, wie weet van welke fabrikant de gelukkig niet zo prijzige BMW kleding komt??
Terug
Bovenaan Onderaan