Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: EmilleR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Gezocht: spuiter omgeving Amersfoort.

    Weet iemand een spuiter die motordelen doet in Amersfoort of omgeving? Met name glen in twee kleuren, dat doet niet iedere standaard (auto)spuiter. Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, zo niet laat maar weten s.v.p.
  2. E

    Büse tweedelig motorpak maat 54 en motorlaarzen maat 45 nieuwstaat

    Te koop: Büse Jerez leren motorpak in twee delen, maat 54. €350,- Bogotto Assen motorlaarzen, maat 45. €75,- Nog geen vliegje erop dus alles werkelijk als nieuw.
  3. E

    Triumph Speed Triple 2011-2016

    Te koop: Ik heb nog wat onderdelen over nu mijn Triumph S3 2014 verkocht is, het is dus model 2011-2016. Een onbeschadigd rood zijkapje kompleet voor de rechterkant, een onbeschadigd wit zijkapje zonder sticker voor de linkerkant en een kapje voor onder de tank aan de rechterkant. everpix at...
  4. E

    Kappa tanktas, KicXstart rugtas, helmtas, minitas & motorhoes

    Komplete bagageset voor motor te koop. Een Kappa tanktas met regenhoes (alleen zelf de passende Tanklock aanschaffen), dè KicXstart rugtas, Moto Detail helmtas, klein tasje voor achterop (sport)motor en een motorhoes. Alles in zeer nette staat.
  5. E

    Tyredown, inrijklem en paddock stands

    Te koop: Handige Tyredown achterwielklem. Super handig het achterwiel van motor vastzetten tijdens transport: €75,- Set van inrijklem, twee paddockstands achter en één voor de voorkant: €100,- everpix at live punt nl
  6. E

    Motorjassen en -broek te koop

    Niet meer van toepassing.
  7. E

    SONY HDR-AS15 met LCD-unit

    Te Koop: SONY HDR-AS15 met LCD-unit, waarmee de camera als camcorder te gebruiken is en dus ook handig is met instellen van de positie. Inclusief 2 batterijen, batterijlader (niet op foto, maar wel erbij) bevestigingunit, waterdichte behuizing en houder met LCD-scherm. Betere prestaties van...
  8. E

    Motortrailer voor twee motoren

    Zeer stabiele motortrailer voor twee motoren, met twee inrijklemmen. Geveerde as met torsieveren. Inclusief diverse ogen voor spanbanden, oprijplank en reservewiel. VERKOCHT
  9. E

    Bagagerek Ducati Hypermotard

    Te koop: Oerdegelijk bagagerek voor achterop Ducati Hypermotard 796/1100(S). VERKOCHT
  10. E

    Spidi Back Warrior rug- en borstbescherming

    Spidi Back Warrior rug- en borstbescherming, maat XL voor lichaamslengte 180 - 195 cm. VERKOCHT
  11. E

    AXO ééndelig overall maat 54 oranje

    VERKOCHT AXO ééndelig oranje overall maat 54 inclusief knee sliders. Wat gebruiker- en glijsporen maar heel.
  12. E

    Helm HJC IS-17 fluorgeel zonnevizier nieuwstaat

    HJC IS-17 maat L fluorgeel met ingebouwde zonnevizier en Pinlock. Slechts één weekend gedragen, daarna gereinigd en opgeborgen. Werkelijk in nieuwstaat, inclusief helmtas. VERKOCHT Met de IS-17 bewijst HJC wederom dat een premium integraal helm gewoon betaalbaar kan zijn. De HJC IS-17 is...
  13. E

    Paddockstand Ducati eenzijdige achterwielophanging

    Te koop: Paddockstand linkerzijde voor Ducati's met eenzijdige achterwielophanging, door mij gebruikt voor Hypermotard. VERKOCHT
  14. E

    Set kuipdelen wit Hypermotard 796/1100(S)

    Te koop: Set kuipdelen in de kleur wit. Bestaande uit zijpanelen, topkuip en spoiler. Helaas zijn er kleine barstjes in één zijpaneel en topkuipje, niet of nauwelijks zichtbaar zodra gemonteerd. Kompleet met de zwarte binnendelen van de zijpanelen. VERKOCHT
  15. E

    Set kuipdelen geel Hypermotard 796/1100(S)

    Set Hypermotard 796/1100(S) kuipdelen in de kleur geel. Bestaande uit zijpanelen, voorpootdelen, topkuip en onderkuip. Met ingebouwde LED knipperlichtjes in topkuip. Het zijn aftermarket delen in deze kleur gespoten. VERKOCHT
  16. E

    The Race Academy Handboek 1&2 en Het Wegraceboek

    VERKOCHT! The Race Academy - Handboek Circuitrijden The Race Academy - Mind & Motor, Handboek Circuitrijden Deel II Het Wegraceboek Editie 2008/2009 Alle boeken in nieuwstaat. Alles staat er in om om goed te leren (circuit)rijden.
  17. E

    Topkuip Hypermotard 1100

    Gezocht: Rode topkuip/spatbord van Ducati Hypermotard 1100. Wie heeft er of weet er nog één voor een redelijke prijs? everpix at hotmail punt com
  18. E

    KTM wind- en waterdicht jack

    Te koop: KTM wind- en waterdicht textieljack, gebruikt maar in zeer nette staat. Met afsluitbare ventilatieopeningen en beschermstukken bij rug, schouders en ellebogen. Maat XL, past met mijn afmeting 1,86 cm en 90 kg prima. VERKOCHT
  19. E

    Luchthoorn aangesloten, nu lekstroom

    Ik heb zo'n luchthoorn gemonteerd a la Stebel Nautilus en aangesloten met een relais op de volgende manier: Mijn accu loopt nu leeg oftewel ik heb een lekstroom. Als ik de platte stekker op pootje 30 er af- en opschuif hoor ik iets klikken in het relais. Dat verklaart waarschijnlijk...
  20. E

    Snelsluiting 19 mm

    Gezocht: Een snelsluiter met beugeltje en klem erbij voor vastzetten van mijn zadel. Ze zijn alleen per set van 10 te koop en heb er maar 1 nodig. GEVONDEN! Het gaat om zo'n setje maar dan een lange uitvoering van 19 mm:
  21. E

    Invoer en ombouw Ducati Hypermotard 1100S

    Ik zal hier een samenvatting maken van mijn Hypermotard 1100S uit 2009 die ik omgebouwd en ingevoerd heb. Hier op de motortrailer, opgehaald in België: In deze staat was de motor toen ik hem kocht. De kleur wit was ik nog niet tegen gekomen voor een 1100(S): Een set nieuwe...
  22. E

    Steek-/ringsleutels inch-maten Hazet Gedore

    Set sleutels met een paar metrische en diverse inch maten te koop, nodig bij (oude) Engelse of Amerikaanse motoren. Deels van de merken Hazet en Gedore. VERKOCHT De volgende maten: Ringsleutels 1/4-9/16 1/2-9/16 1/2-9/16 3/8-7/16 Steek/ringsleutels 5/8 9/16 1/2 Doppen 9/16...
  23. E

    Carbon motordeksel Ducati Monster/Hypermotard

    Carbon motorafscherming linkerzijde voor de volgende Ducati modellen: M696, M1100/1100S/ 1100 EVO (-'10) HYPERMOTARD* / BIMOTA DB6 (-'11) Splinternieuw, nooit gemonteerd geweest. VERKOCHT
  24. E

    SuperDuke zijpanelen nieuw

    Te koop: Set tank zijpanelen links en rechts voor KTM 990 SuperDuke bj 2005/2006. VERKOCHT
Terug
Bovenaan Onderaan