Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: knoegjaern
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Norrtälje Custom Bike Show 2007

    Buiten een vecht-/steekpartijtje tussen Outlaws en Bandidos, en verboden wapenbezit bij Team81.. en buitengewoon mooi weer in Norrtälje, was het een wat minder bevredigende en minder stimulerende Custom Bike Show dan vorig jaar... Okay de nieuwe fiets (letterlijk fiets) van Stellan Egelund (SE)...
  2. K

    Norrtälje, Zweden: Custom Bike Show 2007

    Zijn er nog MFers die plannen hebben m.b.t. Custom Bike Show 2007 te Norrtälje, Zweden?
  3. K

    nieuwe COC fiets in aanbouw..

    Nieuwe fiets in aanbouw van Church of Choppers... aardig gek...
  4. K

    Dom idee?

    Ik wil voor de grap proberen om de handkoppeling van mijn stuur te halen en als een soort grote hendel naast de tank te maken.... Dus wel schakelen met de voet.... (vooralsnog in ieder geval...) (zag een dergelijke set up op een David Mann poster en leek me wel een leuk tussen station voor...
  5. K

    Is er nog wat te doen...?

    Is er nog wat te doen (swapmeet, beursje, showtje what ever) in NL tussen 9 en 15 januari a.s. Ik ben weer effe in NL vandaar... Ik zou deze vraag ook kunnen stellen in het daar voor bedoelde topic.. maar daar mijn agenda maar choppershit e.d. accepteerd toch maar hier. Ik heb wil in de...
  6. K

    Brrrr, vandaag de laatste rit van het jaar gemaakt

    Brrrr, vandaag de laatste rit van het jaar gemaakt. Het is lekker onder nul en vanaf morgen gaat het sneeuwen is de verwachting. Helaas is mijn garage te koud om achterstallige dingen in orde te maken zoals, tank spuiten e.d. Het was wel een prachtig ritje vandaag. Alle bomen waren wit van de...
Terug
Bovenaan Onderaan