Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erik636
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Erik636

    Continental sport attack 2 120/70 nieuw

    Prijs 50 ex verzenden *O* Is een nieuwe band, donker en koel opgeslagen geweest. Band is van week 23 2017
  2. Erik636

    Metzeler K2 Racetec voorband nieuw

    Heb nog een nieuwe Metzeler K2 voor band staan. dotcode is 2514. Is koel, droog en donker opgeslagen geweest. Voor de foto's even uit het plastic gehaald waarin die geleverd werd. Nieuw prijs rond de 150 euro. Mag weg voor 90 euro ex verzenden.
  3. Erik636

    motorcrcuit training Lelystad 28 september

    Hallo allemaal, Training ter overname aangeboden via motorcircuittraining.nl Op Lelystad mag alleen gereden worden met een gekentekende motor. De groep mag je zelf bepalen, is om te zetten na overleg met de organisatie. Normaal 75 euro Over te nemen voor 50 euro. Geen geld voor 4 x...
  4. Erik636

    [TK] Circuit training Lelystad 30-08

    Wegens een liesblessure mag ik op doktersadvies geen circuit rijden ;( Is voor groep drie, dus circuitervaring. Mogelijk wel om te zetten naar een andere groep in overleg met organisatie. Is 4 x een 15 min rijden. 15:30 uur inscrhijven en om 19:00 uur weer klaar. Meer...
  5. Erik636

    ex circuit metzeler k1

    aangeboden. - Metzeler K1 achter 180/60 Achterband heeft aan beide kanten wat vreetsporen. Dit rij je echter zo weer glad op de openbare weg. Voor de openbare weg nog prima band. Band is van 2012 Bieden maar :+
  6. Erik636

    Kawa zzr 600, 22700 km,

    :W :W Aangeboden wegens emigratie van de eigenaar. (oom) De motor staat nu sinds 2 jaar stil in de garage. De motor is altijd zeer goed onderhouden en rustig bereden. (zie schaamranden :+ ) Hij heeft wat kleine gebruikers krasjes. Doordat de motor de laatste 2 jaar zo goed als niet...
  7. Erik636

    Aprilia Tuono 2004

    Zoals de titel al vermeld aangeboden een tuono van 2004 in de kleur grijs. Wat info Remus uitlaat voorzien van e-keur, db killer erbij. (standaard uitlaat krijg je erbij) Duo afdek kapje. (duo zit krijg je er ook bij) Stalen remleidingen. moto master reschijven voor (remmen, vind ik...
  8. Erik636

    Westlandse motorrijders deeltje 2

    Hoeveel Westlandse motorrijders kent het MF? Welke motoren staan er in de "kas"? Welke tochten in de planning? De geschiedenis :+ Westlandse motorrijders ... De Nieuwe start van het westland topic http://westlandse-motorrijders.hyves.nl Met de...
  9. Erik636

    Aprilia RSV Titanium [TK]

    Hallo :W , Bij deze aangeboden een aprilia RSV titanium demper. Past op de rsv t/m '03 en voor de tuono t/m '05. Er zitte wat kleine krasjes op, deze zijn denk ik nog wel weg te poetsen :Y De uitlaat geeft een lekkere roffel. Geen E-keur en ook geen db killer. Dit is een Originele...
  10. Erik636

    Hoe DB meting bij MSL Zandvoort??

    Hallo :W ( ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die gaf niet echt een "bevredigend antwoord" :+ ) De vraag hoe wordt de geluidsmeting gedaan bij Motorsportlifestyle @ Zandvoort. Je mag 95db maken, ik heb een remus uitlaat met db killer op mijn tuono gemonteerd. Ik heb thuis een db meter...
  11. Erik636

    Suzuki SV1000S 2003 €5999

    Hallo :W Aangeboden een heerlijk sturende SV1000S :] De banden, zo goed als nieuwe mpp achter en voor ook een mpp welke nog redelijk is ligt inmiddels ook een zo goed als nieuwe op ;) . Hij heeft 2500 km geleden nog een beurt gehad en de teller staat nu op ongeveer 22000km. De opties...
  12. Erik636

    manuel Harley FHL Electra Glide gezocht

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een manuel.... Tips zijn ook welkom :P Mijn vader heeft dus een Harley Electra glide FLH 1340cc shovelhead uit +- 1984 Mijn broer is bezig de motor op te knappen (hij staat al een poosje stil) Het is de bedoeling dat de motor helemaal uit elkaar...
  13. Erik636

    foto's uit je documentenlijst verwijderen?

    Zoals de titel al zegt... kan dit??? :? Het worden er zo langzamerhand een beetje veel -O-
  14. Erik636

    Zwarte kawa zx6-r 636 uit 2004

    :W Na flink te hebben zitten twijfelen gaat ie toch weg -O- Hij heeft nu ongeveer 16.000 km gelopen ( word nog meegereden dus kan meer worden) Is voorzien van Lazer Hotcam met E-keur, getint MRA ruitje eentje waar je dus nog gewoon doorheen kan kijken :P Kleine knippers voor en de...
  15. Erik636

    TK. Nikko high mount, Bos uitlaat en Bos superbike demper

    Halloa, Ik heb in de aanbieding drie dempers *O* - Nikko highmount demper, waanzinig geluid, inc link pijp 250 euries verkocht - Bos uitlaat weet het type niet.... leuk geluid geen herrie inclusief DB killer 200 euries - Bos Superbike, denk dat ik over het geluid niets hoef te...
  16. Erik636

    Theorie boeken voor het A rijbewijs te koop

    Ik heb nog twee boeken liggen.... De boeken zijn inmiddels door meerdere mensen gebruikt en ze zijn allemaal geslaagd :+ Boeken zijn in goede staat. Het ene boek is theorie en in het andere boek staan 1100 vragen :o om te oefenen. Nieuwe waren ze bij elkaar 44 euries. Nu te...
  17. Erik636

    Nikko High Mount uitlaat en art4 schijfremslot TK

    bij deze bied ik aan: Een nikko high mount uitlaat voor kawa zx6r 2003/2004 model. Ik weet niet of die ook op andere modellen past.... Ook een art4 schijfremslot waarvan ik weet dat ie op een gsx-rmodel jaar '98 past. Ik heb geen idee wat de maat is. is in goede staat met 3 sleutels en...
  18. Erik636

    Suzuki GSX FWS 400! in prijs verlaagd nu 600 euro!!

    Mijn broer heeft deze te koop staan. Iendien intresse kan er naar mij gemailt worden ;) Mooie pittige zwarte GSX FWS 400 uit 1987. Hij loopt als een zonnetje en ziet er voor zijn leeftijd goed uit! Het FWS model is een watergekoelde viercilinder met zo'n 58PK en 6 versnellingen. De...
Terug
Bovenaan Onderaan