Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZAC 211
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    wielen KTM EXC450 2012/2013

    Splinternieuwe wielen en banden orginele KTM EXC450 2012/2013 excel velgen zonder schijven en tandwiel 550,-
  2. Z

    GPT bandenwarmers

    GPT bandenwarmers nieuwstaat 1 seizoen gebruikt, perfect in orde Compleet in koffertje 150,- Gr Mark 0653445200
  3. Z

    AIM Mychron light TG laptimer

    Te koop AIM MychronLight TG incl optionele beugels voor bevestiging nieuwstaat (zitten 1e batterijen nog in.... en doet het nog steeds) Zonder baken, heb ik ook nergens nodig gehad 150,- Gr mark 0653445200
  4. Z

    Politie controles Brabant

    Gisteren is er controle uitgevoerd in de bossen rond Eersel door politie en een team van BOA's Bij een bekende koffie plek zaten we en hoorden we dat er een aantal inmiddels waren bekeurd a150,- Ook bij de koffieplek hing er de hele tijd politie rond dus besloten we maar wijselijk om via de...
  5. Z

    Te koop: WP 4618 Supercompetition schokker

    Nagenoeg nieuwe WP 4618 supercompetition schokker ongeveer 10 circuitdagen meegereden. Incl optionele hydraulische veerspannings versteller Schokker is geschikt voor GSXR 600-750 2006 2007 Ongetwijfeld past deze schokker ook op andere modellen maar welke is mij niet bekend. Nieuw...
  6. Z

    TK Braking Wave schijven GSXR750K6

    TK Braking Wave schijven GSXR750K6 Type STX76D Passen uiteraard ook op de 600 en K7 modellen en volgens mij zijn er ook andere typen Suzuki en jaartallen die zouden kunnen passen maar hier heb ik geen gegevens van. Schijven zijn nieuw gekocht en hebben 1 seizoen gereden ( 10dagen...
  7. Z

    Valblokken GSXR K6 K7

    Valblokken voor de GSXR K6 K7 Zeer mooie set valblokken van CNC gefreesd aluminium Dit is een van de weinige valblokken waarbij geen aanpassingen aan het kuipwerk hoeven te worden gemaakt!! Set is splinternieuw en incl alle bevestigingsbouten Super pasvorm en afwerking prijs 99 euro...
  8. Z

    Te Koop: Valblokken GSXR K6 K7

    Te koop splinternieuwe valblokken incl alle bevestigings materialen. CNC gefreesd voor perfekte pasvorm en afwerking Bij deze valblokken hoeven geen aanpasingen aan het kuipwerk te hoeven gedaan. Geschikt voor GSXR model K6 en K7 Prijs 99 euro Info m.vermeer3@chello.nl
  9. Z

    Geluid op Spa 16 Juli

    Weet iemand of dat we in Spa op 16 juli ons aan ons huidige geluids regelement moeten voldoen of dat we daar wel open mogen rijden omdat Spa normaal geen geluidsbeperking kent?
  10. Z

    Heb laatst 750k6 aangeschaft en betreffende verkop

    Heb laatst 750k6 aangeschaft en betreffende verkoper reed zelf op nieuwe fireblade die hij zelf en met behulp van anderen en via internet motorisch had gestript. hij liet mij een doos zien met allerlei overbodige slangen, retourslangen, kabels en kleppen die nodig zijn om oa aan de strenge...
Terug
Bovenaan Onderaan