Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JoR6y
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Honda Hornet 2000 kap onder zadel (liefst blauw)

    Wie o wie helpt mij voor een vriend aan de kap onder het zadel voor de Honda Hornet 600 uit 2000? Deze vriend heeft net zijn motorrijbewijs gehaald en is zijn eerste motor aan het opknappen. Graag PM indien je kunt helpen, alvast bedankt! :} Online meezoeken mag uiteraard ook :t
  2. J

    buddy seat Yamaha R6 2003-2005

    Edit: gekocht! Topic kan gesloten worden.
  3. J

    Gezocht verlagingsset voor Yamaha R6 1999

    Wie helpt mij aan een verlagingsset voor een Yamaha YZF R6 uit 1999??? Ik kan nergens wat vinden! Alvast bij voorbaat dank! :]
  4. J

    Gezocht Db killer voor Laser Hotcam Yamaha R6 2004

    Ik ben op zoek naar een Db killer voor de Laser Hotcam voor mijn Yamaha R6 2004 Op de uitlaat staat het nummer: 50.4107.81 Wie o wie helpt mij uit de brand? (Winkel of internetwinkel is ook goed uiteraard)
  5. J

    Verlagingsset Yamaha R6 99-02

    Ik wil graag de motor van mijn vriendin verlagen aangezien ze nauwelijks met haar voeten aan de grond komt. Nu kan ik nergens een verlagingsset voor een Yamaha YZF R6 uit 1999 vinden. Weet er misschien iemand een winkel waar deze wel te verkrijgen zijn? Ik heb me al suf gegoogled zonder...
  6. J

    Inventief bepakken van je motor

    Ik wilde dit toch even delen: Mijn collega kwam tijdens zijn vakantie naar Oostenrijk deze inventieve bepakkingsmethode tegen. En nu ik dit topic toch gestart heb wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat het merk is van de voorste (witte) motor. alvast...
  7. J

    Nu op Discovery: Twist the Throttle - Kawasaki

    Nu op Discovery: Twist the Throttle - Kawasaki Voor de geinteresseerden ;)
  8. J

    R6 1999 - 2002 spiegels (4x)

    Te koop aangeboden: 2 linker spiegels en 2 rechterspiegels voor Yamaha R6 1999-2002 Spiegel 1: Linkerspiegel, licht krasje op einde v.d. behuizing €15,- Spiegel 2: Rechterspiegel, lichte/middelmatige krassen op het einde van de behuizing €10,- Spiegel 3: Linkerspiegel, licht krasje op...
  9. J

    Nu op Discovery: Twist the throttle BMW

    Nu op Discovery: Twist the throttle BMW
  10. J

    Motor draaien op zijstandaard

    Ik heb dit wel eens gezien bij een motorzaak: http://www.livevideo.com/video/133CFA909FB847AB9C6B5E4F116D598C/bike-turn-on-sidestand.aspx Wie draait zijn motor wel eens zo? En is het als eens bij iemand fout gegaan?
  11. J

    Origineel Achterlicht R6 2001 - 2002

    Te koop aangeboden: Origineel achterlicht voor een Yamaha YZF R6 van de bouwjaren 2001 en 2002. Vaste prijs €40,- Verzenden is mogelijk!
  12. J

    Avatar te groot?

    Ik wil deze avatar gebruiken: Nu kan ik hem wel via imageshack o.i.d. uploaden maar als ik hem via MF wil uploaden krijg ik deze melding te zien: 10240 bytes is toch 10,24kb he? 10 kilo (kilo=1000) bytes. Hoe maak je een avatar van 60 bij 60 pixels die kleiner is dan 10kb? :?
  13. J

    R6 achterlicht met ingebouwde knipperlichten '01 - '02

    Ik ben opzoek naar een LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten voor de R6 van 2001 - 2002 (zie foto) Heb je deze te koop voor een aantrekkelijke prijs, stuur me dan even een berichtje. Ik heb een standaard R6 '01 - '02 achterlicht (die op de foto) die ik eventueel ook wel wil ruilen...
  14. J

    Acumen op 1999 R6 kleurcodes kabels

    Hallo, Ik ben momenteel een Acumen gearindicator aan het aansluiten op mijn 1999er R6. Ik ben door de kleurcodes aan het worstelen en heb nu alles op een rijtje (wat de kleuren betreft iig ahahahaha) Dus ik dacht dat het misschien handig is om dit te delen: Kleuren van Acumen...
  15. J

    Logo Sidi laars zwart maken of verwijderen

    Zoals de topicnaam al vermeldt wil ik graag de rode logo's van mijn Sidilaarzen zwart maken of verwijderen. Heeft iemand dit (of iets soortgelijks) al eens gedaan? Wie heeft tips? (nuttige tips welteverstaan :+ )
  16. J

    DB-Killer Laser uitlaat

    Ik zoek een DB-Killer voor mijn Laser uitlaat. Ik weet niet precies welk type uitlaat ik heb. Heb je een DB-Killer die op mijn uitlaat past of weet je het precieze type van mijn uitlaat? Stuur me dan even een berichtje :-) Bij voorbaat dank en m.v.g. Jor6y
  17. J

    Turbo op een motor, hoe en wat?

    Heeft er hier iemand wel eens een turbo op een (race)motor gebouwd? Zo ja, wat is het kostenplaatje hiervan en waar moet je op letten?
  18. J

    R6 1999 vraagje koppeling en versnelling

    Ik heb een vraagje. Ik heb een R6 uit 1999. Hij staat in een versnelling terwijl ik de koppeling ingetrokken houd. De motor loopt niet (ik kan hem ook niet starten omdat de tank bij de spuiter ligt. Ik (of iemand anders :P) kan nu het achterwiel niet ronddraaien. Hoort dit? Of is er iets mis? Ik...
  19. J

    Inlognaam veranderen

    Kan ik mijn inlognaam veranderen? Deze is nu R1Ridah en deze wil ik liever als JoR6y zien *D
  20. J

    Hey allemaal! Ik ben Jordy a.k.a. R1ridah

    Hey
Terug
Bovenaan Onderaan