Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dasimo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dasimo

    Kawasaki Z500 te koop

    PM igv serieuze interesse
  2. Dasimo

    MoriHonda replica

    Gestart met een nieuw projectje; Basis '84 CBX750 blok in '91 GSXR750 Slingshot frame.
  3. Dasimo

    CBX 750 F2 gevraagd

    Heeft er iemand een goed lopende Honda CBX750F2 staan? Uiterlijk niet belangrijk.
  4. Dasimo

    GSXR 750 '91 slingshot

    Ben met een projectje bezig en heb voor dit model aardig wat onderdelen nodig. Begin vast met de moer en stofring op het T stuk. Nummer 4 en 5, heeft iemand die liggen, is hetzelfde als eerdere en wat latere modellen. Thx!
  5. Dasimo

    Gpz900R project versie xx

    Ben lang weg geweest hier, maar toch maar weer een Gpz project gestart. Weet niet meer hoeveelste Gpz900r het is, maar oude liefde roest zeker niet. Nog weinig idee hoe hem aan te pakken, nu eerst wat opfrissen, schoonmaken, bijwerken etc. voordat er echt onderdelen vervangen gaan worden. Er...
  6. Dasimo

    Gezocht; voorvork / voorpartij Gpz900r

    Heeft er iemand een voorvork liggen van een Kawasaki Gpz900R model na 1989 type A7? Geschikt voor 17" voorwiel, het liefst met wiel en remmerij etc. Thx!
  7. Dasimo

    FZR 1000 UPSD compleet

    Zeer mooie en complete upsd voorvork afkomstig uit een 1991 Yamaha FZR1000; incl. Tstuk-kroonplaat, clipons, bluespot remklauwen (R6), wiel mooi gespoten incl. zgan Conti SportAttack2 band,nieuw voorspatbord, remschijven. Eventueel rempomp en HEL leidingen. Alles is schadevrij en in zeer goede...
  8. Dasimo

    Yamaha FZR1000 exup upsd compleet

    Zeer mooie vork, chroom 100%, geen beschadigingen, recht, niet lek met clip-ons en nieuw polyester voorspatbord. Past ook 1op1 in eerdere FZ of FZR modellen. Dacht aan 275 Euro
  9. Dasimo

    Termignoni carbon demper

    Zeer mooie Termignoni carbon demper. Lengte; 50 cm Aansluiting: diam 57 cm uitw. Teab
  10. Dasimo

    GSXR600/750 K6/k7 voor- en achterpartij

    We gaan verhuizen en moet opruimen; - Complete GSXR 600/750 voorpartij, weet niet exact welk model denk K6/K7,maar met de radiale remklauwen. incl. clip-ons/wiel/remmerij. Opm.; in het wiel en 1x schijf zit een slag (zie laatste foto), echter is makkelijk te richten. Vork, remklauwen...
  11. Dasimo

    Yamaha FZ750 onderdelen

    Ik ben deze zeer mooie FZ750 uit 1988 uit elkaar aan het halen. Ik gebruik zelf het blok, electronica, uitlaat, tank en wat klein spul. Wat weg mag zijn complete voorvork/achterbrug, wielen met nieuwe banden, remmerij, onderkuip, zitje, zijpanelen. Alles is in zeer mooie staat. Op de foto is...
  12. Dasimo

    Yamaha FZR1000 voorvork/voorpartij

    Mooie voorvork van een FZR1000 voor bv ombouw FZ750 of in een andere classic racer te bouwen; Onderdelen zoals op de foto. - wiel, recht originele kleur, niet overgespoten. - schijven goed. - incl. T-stuk en kroonplaat - poten recht, chroom in goede staat, geen diepe pitting. -...
  13. Dasimo

    Project 2016/2017 FZ of GPX of ?

    Na verleden jaar mijn garage te hebben leeg verkocht en o.a. van mijn mooie Gpz900r project afscheid te hebben genomen, wil ik vooral op aandringen van mijn vrouw ("anders wordt je gek.." :+ ) besloten langzaam een start te maken met een nieuwe uitdaging. Project staat weliswaar in het teken...
  14. Dasimo

    Gpz900r en Pirelli Supercorsa

    Heb hier nog eea liggen voor een Gpz900r en een goede Pirelli Diablo SuperCorsa SC 0 race band. o.a. - Goede schijven - Tellerset - Carbs - Dichte radiateur. Liefst alles in 1x ophalen. 100 Euro voor alles.
  15. Dasimo

    Pirelli Diablo Supercorca 180/60

    Nog een prima band. Kan best nog wat wedstrijdjes mee.
  16. Dasimo

    Classic/Youngtimer onderdelen beurs?

    Vandaag naar de Oldtimer beurs in Rosmalen geweest. Ten eerste voor de lol, maar hoop toch altijd op misschien leuke verassingen wat onderdelen betreft. Maar helaas, weer niet.. Ik ben afgelopen jaren naar vele beurzen als dit geweest maar altijd hetzelfde; Oude mannetjes, heel veel brommers...
  17. Dasimo

    Kawasaki Gpz 900/750 R onderdelen

    Veel Gpz750/900 onderdelen. Alles nieuwstaat. oa. complete lakset (nieuw gespoten in de rode kleur), buddy, tellers, originele wielen,remmerij etc. mail of bel wat je eventueel nodig hebt. 0653303421 / rob.geurs@hotmail.nl
  18. Dasimo

    uitlaat draadeind in kop afgebroken

    Ben net mijn projectje aan het afronden. Alleen de uitlaat nog vervangen en ik was klaar. Nee dus.... Na de oude uitlaat er af te hebben geschroefd kom ik dit tegen :( . Tapeind afgebroken in de kop en stuk een M6 uit het midden er opnieuw ingetapt. Gaat om een Gpz900r uit '93. Was dus...
  19. Dasimo

    GPZ 750/900/1000/1100 liquid cooled topic

    Ik zie de laatste tijd veel Gpz'tjes langskomen in allerlei verschillende topics en dacht misschien is het handig en vooral leuk al deze informatie wat samen te voegen naar 1 overzichtelijk topic? De Gpz900 was in 1984 per slot van rekening de allereerste echte superbike waar ze het allemaal...
  20. Dasimo

    Motorpak gezocht!

    Hallo, Omdat ik weer af en toe op een circuit wat rondjes wil gaan rijden zoek ik een redelijk pak en mogelijk laarzen/handschoenen erbij. Hoeft allemaal niet nieuw te zijn, heb eerder geracet en kwam er toen ( 25jr geleden) ook niet altijd zonder kleerscheuren vanaf... Kleur ook niet...
  21. Dasimo

    Kawa Gpz 750/900 draadboom / koeling probleem

    Heeft iemand voor mij een foto of voorbeeld hoe de bedrading van een originele Gpz 750R of 900R loopt vanaf de temp. sensor op de radiator naar de draadboom onder de tank/stuurkuip? Ik moet vanwege een zeer slechte oude draadboom een nieuwe maken maar vanuit het handboek is niet te zien hoe...
  22. Dasimo

    Voorvork ZXR750 H1-H2 of ruilen tank Gpz900r

    Redelijke voorvork voor een Kawa ZXR750 H1-H2. Is dicht maar heeft wat lichte pitting in bovenste deel poten. Kroonplaat met risers voor een eventueel hoog stuur. prijs; 40 Euro Verder zonder wiel/remmen. Ruilen tegen een mooie tank voor een Gpz900r in originele lak mag :)
  23. Dasimo

    Remschijven zwevend voor Gpz 750/900/1000 R/RX

    Mooi setje gietstalen schijven met aluminium rood geanodiseerd hart. Merk Daytona Past op standaard wielen oudere types Gpz en vast nog meer... Leuk voor ombouw. 50 Euro voor het setje.
  24. Dasimo

    LASER demper

    Mooie LASER demper. Komt van een Kawa Gpz 900r maar past op van alles. 40 Euro.
Terug
Bovenaan Onderaan