Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -jeroen-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Excel wielen 17" inch Supermoto supermotard, SM spaak velgen

    Nieuwe Excel wielen met Talon naven van top kwaliteit. Ik verkoop deze juweeltjes wegens het beeindigen van een project. Heb ze toendertijd nieuw gekocht en ze hebben daarna nog nooit het wegdek gezien helaas. Het voorwiel is 17" x 3.5" met een dubbele schijfremaddapter (afapter maat KTM)...
  2. J

    Aprilia RSV 1000 blok 98-02 compleet

    Compleet Aprilia RSV 98-02 motorblok in perfecte staat. Het blok is volledig nagekeken en z.g.a.n. Ik verkoop het blok wegen het beeindigen van een project waar hij voor bestemd was. Het blok is volledig compleet inclusief: - Gasklephuis met injectie - Kabelboom incl. alle elektra -...
  3. J

    Westlandse Cross

    Deelnemers gezocht voor de Westlandse Cross zaterdag 20 juni 2015, Zandheullaan, Honselersdijk. Dit jaar wordt er een crossbaan aangelegd op de westlandse cross waar nog gezocht wordt naar deelnemers voor op de baan. Een perfecte mogelijkheid om met de crossbrommer / motor of enduro in regio...
  4. J

    Brommer en motortrek

    5 Juli wordt het Caravanfeest weer georganiseerd met overdag de brommer en motortrek. Voor alle belangstellende en uiteraard mogelijke deelnemers zie: www.caravanfeest.com
  5. J

    Caravanfeest met Brommer en motortrek

    Het "wat is waar te doen" topic leek mij een perfecte plek om dit te posten. Na een jaartje ertussen uit geweest te zijn is het Caravanfeest weer terug. Wat begonnen is met een "tuinfeestje" is onderhand verder gegroeid tot een heus spektakel te Maasland. De vorige keer in 2011 was er...
  6. J

    Suzuki GS 1000 cafe racer

    Na een suzuki gs 500 omgebouwd te hebben tot streetfighter, was ik begonnen met het volgende project, een cafe racer op basis van een Aprilia RSV Mille blok. Maar net toen ik het blok en de wielen had liggen kwam mijn oom met de mededeling dat hij al jaren een Suzuki GS 1000 G stil in de schuur...
  7. J

    gs500 streetfighter project

    Hallo allemaal. Ik ben Jeroen en kijk al een hele tijd naar mooie projectjes hier op het mf en heb nu ook maar besloten om mijn projectje er maar is tussen te zetten. Het is allemaal ooit is met brommers begonnen en mijn hobby om ze om te bouwen is nu dus overgeslagen naar motoren. Ben...
Terug
Bovenaan Onderaan