Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zealot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zealot

    Gezocht: HONDA CMX 250 C

    ik zoek mijn oude rebel. weet iemand waar die is? MS-32-SR of als je nog een nette te koop hebt?
  2. Zealot

    Gesloten

    Ik ben bezig met een BMW R1100 als projectje. Heb je (voor weinig) nog onderdelen in de weg liggen laat het me weten! Ik zoek bijvoorbeeld nog een setje wielen. Maar je mag alles aanbieden! Ik hoor het wel!
  3. Zealot

    Motorblok en onderdelen honda VT500(C) gevraagd

    Beste motor-forumers, Ik ben op zoek naar (liefst zo compleet mogelijk) motorblok van een vt500c. Heb je onderdelen dan heb ik daar evt ook interesse in. Heb hier een niet lopende vt500 staan waar ik graag een lopende van wil maken! Bedankt!
  4. Zealot

    Zealot op zoek naar een uitdaging :Projectmotor oud beestje.

    Ik heb na lange tijd weer een geschikte ruimte om te knutselen aan motorfietsen. Laatste jaren veel bezig geweest met " zeilbootjes" maar door corona is dat tot een halt gekomen. De perfecte tijd om weer rustig te beginnen aan de motorfietsjes. Heb je een gestrand project , of een berg...
  5. Zealot

    Motorpak HELD 1 seizoen gebruikt, en manga damespak

    Omdat ik nu al een poosje geleden ben gestopt met de motorhobby, en mijn pak al voor het 4e seizoen in de kast zie hangen: te koop: Zgan motorpak van het merk HELD. Gekocht bij motorport.maat M Eventueel met helm shark maat s en laarzen maat 44. Ook een dames pak van mijn vrouw die al een...
  6. Zealot

    Snelheidsopnemer en kabel cbr1000f sc24

    Snelheidsopnemer en snelheidskabel eventueel met compleet voorwiel met nette band gezocht. Cbr1000f sc24 1989/1993
  7. Zealot

    GZ: Winterbrik/ woonwerk motor/ werkpaard (mag met werk)

    Om nu te zorgen dat ik niet steeds met de auto moet vandewinter, zoek ik een "wintermotor" Het is een 155km retourtje voor mij met polderwegen, a6, a1, ring a10. Op de a6/a1 rijd het meestal niet snel......( file) Heb jij toevallig een oude motor, eventueel met wat werk voor een klein...
  8. Zealot

    Suzuki GSX600f 1992 39dkm KOOPJE

    Leuke GSX600f uit 1992. Heeft heel lang stilgestaan. Hierdoor zijn de koppelingsplaten verkleefd, carbs moeten ultrasoon gereinigd. Ik heb wel een nieuwe varta accu gekocht en schone olie erin gedaan. Doe een goed bod en haal m op! Moet weg ivm ik een nieuwe motor heb gekocht. Bieden...
  9. Zealot

    Een xs400 seca of gsx400e: welke kies jij???

    Als je mag kiezen tussen een yamaha xs400seca of een suzuki gsx400e welke kies je dan? Graag een duidelijke motivatie! Prijstechnisch , bouwjaar, km stand, staat zijn ongeveer hetzelfde. Beide 2cilinder 400cc, beide luchtgekoeld.... :] Ik ben benieuwd *O*
  10. Zealot

    Yamaha XT550 project(en) oldtimers

    Hoi, Verkregen door inruil. Leuk project, maar niet voor mij. 2x. Yamaha XT550 beide met nieuwe/mooie onderdelen. Perfect om van 2 1 hele mooie te maken. Frame van de witte is gecoat. Grijze heeft heel veel RVS delen Bsm enduro uitlaat, Grijze heeft een 600 voorvork (is iets...
  11. Zealot

    Opruiming: Honda cb500 in onderdelen of compleet?

    Hoi, De beschikbare onderdelen : - wielen + remmerij met zeer nette banden michelin macadam. - voorvork - achterbrug + frame met compleet kenteken. - cockpit - stuur - accubak Fotos op aanvraag!
  12. Zealot

    Complete suzuki DR400s uit 1980

    Hallo allemaal, Via deze weg kijk ik of ik mijn dr400s kan verkopen aan een liefhebber/hobbyist. Ik heb hier een complete dr400s in onderdelen liggen. Enkele dubbele onderdelen erbij. Alles is in redelijke staat vooral opknapwerk en veel TLC nodig. Frame is gecoat , dus is nog erg...
  13. Zealot

    Koppeling probleem suzuki ls650 savage

    Hoi allen, Mijn overbuurman heeft een suzuki savage. Nu heeft deze een probleem met de koppeling./ versnellingsbak. We krijgen hem niet echt in de versnelling, aanduwen wil dus niet. Lijkt of de koppelng half ingedrukt is. Bouwt geen compressie op zoals het zal moeten zijn bij aanduwen...
  14. Zealot

    Poll: welke brik/klassieker zou jij kiezen?

    Ik heb een poll. Stel je mag een keuze maken tussen een x aantal motoren.( binnen de catogorie brik/klassieker) We laten ons niet beinvloeden door merk, kilometerstand, leeftijd( allen rond de 1986) We kijken wel naar het gebruik: om een keer lekker mee te toeren op een zonnige...
  15. Zealot

    Cross en Scootercross Beach on Wheels 2013, 30&31aug2013

    Jawel motor en brommerliefhebbers op 30 en 31 augustus wordt hij weer georganiseerd! De boerenbrommercross op strand Nulde(putten) Beach on Wheels Wij zijn al vol bezig met de voorbereidingen (zie topic) Minarelli-horizontaal-scootercross-praat-topic Leuk evenement, welke heel...
  16. Zealot

    De allroadrit van Arjan Brouwer, putten 13 oktober 2012

    Wat: allroadrit van Arjan Brouwer Waar: start in putten en dan over verhard en onverhard maisvelden etc Wanneer: 13 oktober 2012 Hoelaat: weet ik niet, maar het is de hele dag en wordt vaak afgesloten met een hapje en een drankje vorige keer ging ik rond 8.30 die kant op. Inschrijven...
  17. Zealot

    Motorblok Kawasaki zzr600 (d3) 1993. 38k goedkoop 75 euro

    Ja je leest het goed, een motorblok van een zzr600d3 met maar 38k voor maar 75 euro. Moet weg want hij ligt hier in de weg op mijn buro en ik heb al een poosje geen Zzr meer. Evt met het dashboard en de bobines/ boegiedoppen tegen kleine meerprijs. Motorblok is kaal, dus zonder carbs...
  18. Zealot

    gezocht: minarelli horizontaal blok en delen

    hoi, aangezien de meeste van julli een bruisende scootertijd achter de rug hebben gehad (ik heb m overgeslagen!! jammer) hier even de vraag: Wie heeft er een minarelli motorblokje liggen? (LC het liefste) alle onderdelen zijn welkom, liefste in de buurt van harderwijk. ik heb dit nodig...
  19. Zealot

    Beach on wheels evenement in Nulde (Putten) 14/15 september

    Hoi medeforumers, In het najaar van 2012 wordt er een evenement georganiseerd in Nulde: genaamd beach on wheels. Leuk voor de liefhebber van wielen en motoren :) Het is bij mij enorm in de buurt, en zover ik het heb gezien lijkt me dit een superleuke happening, en de vrouw en kids kunnen...
  20. Zealot

    Honda 4-takt replica, Grote en kleine wielen topic, deel 2

    Beste Forumers, Als vervolg op het Grote kleine wielen topic deel 1: Honda 4-takt replica, grote en kleine wielen topic, deel 2 Iedereen met een chineese repica van de Honda Dax,Monkey,Ape, Gorilla, PBR(ZB). t-rex, supercub en nog veel meer kunnen hun vragen, foto's, verhalen, en...
  21. Zealot

    Yamaha majesty 125 helemaal compleet in onderdelen!

    Project te koop: Complete MAJESTY 125/150 cc uit 2000. Alles nog aanwezig. Gekocht om op te knappen , maar doordat ik druk ben met onze camper kom ik er niet aan toe. Deze majesty heeft een kleine kapschade. De zuiger heeft een gat, dus er moet mocht je het blok lopend willen maken...
  22. Zealot

    Motorblok Kawasaki ZZR600D3

    Motorblok kaal, 37000km met km teller. kwam lopend onder een motor vandaan die is gesloopt ivm een scheur in het frame. Ik had hem als reserve liggen, maar nu de motor is verkocht is dit blok overcompleet en mag hij in de verkoop.
  23. Zealot

    Zealot's XR250R project topic

    Hoi medeforumers, Al zijn de vorderingen momenteel langzaam (omdat ik nog bezig ben met het afronden van een ander project) heb ik toch besloten een topic te openen. Begin februari heb ik een XR250R uit 1986 overgenomen van een medeforumer. Deze heeft lang stil gestaan en dat is te zien...
  24. Zealot

    Aprillia Leonardo 150,motorscooter bj2003

    Hoi, Mijn mooie aprilia leonardo is te koop. Ik ben inmiddels vader van 2 kinderen en merk dat ik veel meer de auto gebruik als de motorscooter. Spijtig, en daarom zoek ik een beter baasje voor de aprilia. Het gaat om een aprilia leonardo 150cc motorscooter uit 2003. Heeft 15.000km...
  25. Zealot

    Kawasaki GPZ500S (in) onderdelen, kijk snel

    Mijn GPZ500S te koop gezet voor de verkoop. bieden vanaf 500. ik heb wel een bod (van 250) maja daar gaat die niet voor weg. Daarom het idee hem in onderdelen aan te bieden zodat ik meerdere GPZ (EX) owners blij kan maken met onderdelen. De complete motor is nog ter beschikking en het...
Terug
Bovenaan Onderaan