Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hoekske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hoekske

    CBR600RR 2010 inruil mogelijk

    Wegens beëindiging ivm emigratie gaat mijn geliefde CBR in de verkoop. Deze fiets is in 2010 voor de race opgebouwd op een Parkalgar Honda frame. Ik heb hem dus nieuw gekochten sindsdien gebruikt voor circuitdagen en de ZAC. Altijd perfect onderhouden en 100% probleemloos gereden. Recent...
  2. Hoekske

    Rijder gezocht voor 4 uur van Assen

    Wij zoeken ivm annulering van onze 3e rijder een 600 cc coureur die ook zon beetje onder de 1.55 rijd. Is natuurlijk niet het belangrijkste maar wel leuk. Liefst een 600 maar 1000 kan natuurlijk ook want blijkbaar worden we alleen op tijden ingedeeld. Dus heb je nog geen plekkie en zin om...
  3. Hoekske

    Motorgoten voor op aanhanger, perfect voor je vakantie

    Ik heb 3 motorgoten en een oprijplaat te koop. (kon niet zo snel bij de 3e) Perfect te gebruiken op een normale aanhanger als je bv je motor mee op vakantie wil nemen maar geen motortrailer hebt. Heel simpel te bevestigen en zijn compleet met voorwiel beugel. Alles goed verzinkt dus roestvrij...
  4. Hoekske

    Motorgoten 3x en oprijplaat verzinkt

    Ik heb nog 3 motorgoten liggen. zijn perfect om even simpel op een standaard aanhanger te schroeven. De voorwielbeugel is naar voor of achter te zetten. Alles verzinkt Inclusief verzinkte oprijplaat. Aan de oprijplaat zitten haken die in de gaten van de goten gaan. Staan maar 2 goten op de...
  5. Hoekske

    5 Mei ZAC race 2 en vrij rijden CPZ

    Zo de boel is los gegaan in Assen dus nu op naar Zandvoort. Ik heb er zin in! *O* Hopelijk dit jaar wel een grote opkomst want de organisatie heeft op verzoek van velen een Xtra Zandvoort race geregeld zodat we niet alleen op Assen rijden dus nu wel komen mensen!! :Y :Y :Y Wordt weer...
  6. Hoekske

    Banden voor weinig voor de beginner

    Ik heb nog een leuke stapel bandjes staan waar de beginnende circuitrijder nog veel plezier aan kan beleven voor weinig centjes. Alles in 1 x ophalen zodat ik er vanaf ben, garage moet opgeruimd worden. 120-180 en wat 190ers. TEAB! Ook nog een nieuwe Superbike pro slick en een BT 003...
  7. Hoekske

    ZAC Zandvoort....SCHANDALIG!!

    Ik wil toch even wat kwijt aan al die zac rijders die zo hard roepen dat er meer afwisseling moet zijn. WAAR WAREN JULLIE???? :( :( :N Echt een belachelijke opkomst, het was een prachtige zonnige dag en zelfs de voorspellingen waren al langere tijd heel goed en toch laten zoveel mensen...
  8. Hoekske

    ZAC en vrijrijden 8 sept CPZ

    sept zijn we op Zandvoort te vinden, wie nog meer? Wel een rare wijziging in het programma. Heeft als voordeel dat we een sessie meer rijden maar ik persoonlijk (en met mij veel meer mensen) zou toch liever een wijziging in de vorm van een 600 klasse zien. Dat is iets waar al jaren om...
  9. Hoekske

    20 mei msl cup, wie?

    Ik ga de 20ste een cuppie doen, wie zijn er dan nog meer?
  10. Hoekske

    Gezocht AIM gps laptimer

    Ik ben op zoek naar een AIM Solo of iets vergelijkbaars of beters van AIM, heeft iemand er 1 over? Ik hoor t graag. Grtzz Ron
  11. Hoekske

    Geluid GSXR 600/750 K7/8 origineel

    Wie hier weet of het geluidniveau van de K7 met originele uitlaat problemen oplevert op CPZ en Assen?? Op Zolder vast wel want daar vinden ze een natte scheet al te hard klinken. Graag advies ;)
  12. Hoekske

    Bandenstapel

    Heb nog een zooitje banden liggen 120/180/190 Bridgestone BT003/ Pirelli Diablo en Dragons. Nog een nieuwe BT003 120 en nieuwe superbike Pro 180 Ex circuit, nog prima voor circuitdagen of straatgebruik IN PRIJS VERLAAGD!! 6 tientjes per setje!! (voor de gebruikte dan he ;) )...
  13. Hoekske

    Achtertandwiel CBR 600/1000

    Ik heb nog een origineel achtertandwiel liggen, zgan 42 tands. Past op de cbr 600 en de Blade Teab
  14. Hoekske

    Tankkap rood CBR600RR PC40

    Ik heb nog een zgan tankkap liggen. Hier is mijn circuitfiets nieuw mee opgebouwd maar ik heb hem er af gehaald en een polyester kap gemonteerd. Prijs, tegen elk redelijk bod want hij ligt nu maar wat te liggen foto's kan ik evt mailen, maar ja, een rooie kap is een rooie kap
  15. Hoekske

    Gezocht Tafel

    Ik ben op zoek naar een stevige aluminium afvouwbare werktafel. Hij is bedoeld om oa de gereedschapkist op te zetten dus moet wel stevig zijn, Licht van gewicht want we zitten nu al met ons laadvermogen -O- geen campingprulding Afmeting iets van 60x 120 of zo Ik heb al bij de nodige...
  16. Hoekske

    Aanhanger Toppertje!

    Ik bied de aanhanger aan voor een kennis die zelf niet op dit forum zit. De kar is in 2010 nieuw gekocht voor 950 euro en gelijk voor een 1000 euro aangepast. Geen zelfbouw prulding dus. Grote aluminium disselbak voor je spullen, beschermd gelijk de motoren tegen steenslag ed. Vloer is...
  17. Hoekske

    Supersic Honda Minichamps model is uit

    De Honda RC 212V Van Marco Simoncelli wordt nu ook gemaakt door Minichamps en is nu net uit. Er volgen nog diverse figuurtjes, wheely, kneedown enz maar die komen wat later. Ik heb hem al ontvangen en hij ziet er SUPER uit *O* Ze zijn te bestellen bij www.carmodelz.com vandaag...
  18. Hoekske

    Portimao 14 t/m 17 maart

    Op verzoek van Tim plaats ik dit topic hier ook even. 4 DAGEN KNALLEN OP EEN GEWELDIGE BAAN IN DE PORTUGESE ZON Vorig jaar was een top jaar. Vier dagen prachtig weer! Op naar volgend jaar dus. Voor de vijfde maal! ALGEMENE DETAILS Datum: donderdag 14 t/m zondag 17 maart 2013...
  19. Hoekske

    Circuitbus te koop

    Wij verkopen ons circuitbussie omdat we een nieuwere en grotere gaan aankopen. Fiat Ducato 2500 1995 APK tot 6-2013 190.000km, blokje loopt als een zonnetje Heeft wel hier en daar een deukje en roestplekje, maar ja wat wil je... Sidebars Bijna nieuwe banden Incl 2 stuks 1 persoons...
  20. Hoekske

    QUAD gezocht

    Yamaha Grizzly of vergelijkbaar, geen cross ding dus maar een landbouw voertuig . Yamaha, suzuki, Kawa enz. maar geen Chinees of zo Vanaf 250cc (of meer dus) Technisch in goede staat Op Kenteken (mag buitenlands zijn) PB me maar als je iets goeds hebt
  21. Hoekske

    Snelgas, nieuw

    Ik was wat aan het opruimen en kwam nog een fonkelnieuwe snelgas tegen. Doe me een goed (normaal ;) ) bod en hij is van jou.
  22. Hoekske

    Koelwater toevoeging?

    Hey zac vrienden Als we straks weer van die ellendige vorst af zijn en ik mn radiator weer kan vullen, wat gooi ik er dan het beste bij en hoeveel?? Had er nu alleen water in zitten maar das ook niet echt best... thnx :}
  23. Hoekske

    150cc midibike racen, hoe en waar??

    We hebben een ventje van 10 We hebben een mooie 150cc midibike We hebben een redelijk budget We hebben veel zin om dat alles samen te voegen en mee te gaan racen Kan iemand hier wat meer informatie verstrekken waar en hoe we dat kunnen. ter info, dit is het fietsje Nu willen we er...
  24. Hoekske

    Ducati replica mini GP racer

    Te koop aangeboden, fonkel nieuw Mini GP racer, geen goedkope meuk 155 cc 4 takt, 1cil olie gekoeld 4 versnellingen Stalen buizenframe Zithoogte 72 cm Alu achterbrug Volledig afstelbare USD voorvork Volledig afstelbare achtervering Stalen remleidingen Wave remschijven Radiale...
  25. Hoekske

    Spa 11/12 mei, pitbox plaatsen beschikbaar

    Wij (R&R Gulf racing) zijn 11 en 12 mei aan het knallen op Spa en hebben nog 2 plekjes over in de Pitbox, Ben je gezellig, dan ben je ook welkom :Y Wij gaan dinsdag avond richting Spa en ik verwacht er rond 21u te zijn. Je kunt evt in de box slapen, wij pitten in ons bussie Bel me maar...
Terug
Bovenaan Onderaan