Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baszos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Koelvloeistof r6 2008

    Aangezien ik een lekke koelslang heb gehad, moet ik mijn koelvloeistof bijvullen. Nu zit er groene koelvloeistof in, nu begrijp ik dat ik er ook weer groene bij moet doen. Is er echter verschil tussen koelvloeistof voor in een auto en voor in een motor? Gr
  2. B

    GiPro yamaha R6

    Van de week mijn gipro x-type binnengekregen. Iemand deze al eens op een r6 van 2008 gemonteerd? Denk dat het wel lukt, maar vind de handleiding van healtech een beetje beknopt. Thnx alvast
  3. B

    Akra stickers

    Ik ben opzoek na een nieuwe akrapovic sticker voor op mijn uitlaat. Heb me al helemaal wild gezocht, maar kan het niet vinden. Ik heb nu deze sticker erop: Maar wil nu dezelfde sticker, alleen in deze kleurstelling: Dus logo + naam in het grijs, helaas ( voor mij) onvindbaar...
  4. B

    Powercommander 3

    Heren, Na veel gezoek, niet gevonden wat ik zocht, of niet genoeg gezocht -O- Ben sinds kort in het bezit van een full akrapovic systeem incl powercommander 3, dit alles voor een yamaha r6 uit 2008. De uitlaat monteren is geen probleem, de powercommander zijn gewoon stekkers...
  5. B

    Uitlaat r6

    Een kort vraagje, Ik kan aan een akrapovic slip on demper komen van een r6 uit 2006 of 2007, past deze ook op een 2008 model? Bvd Bas
  6. B

    suzuki gsx 750 '96 onderdelen

    Knipperlicht links kuipdeel links (zwart met (ik meen) paars Dynamokap kuipruitje dat was het geloof ik Gr Bas
  7. B

    Achterlicht R6 2003

    mensen, Heb vandaag mijn nieuwe achterlicht binnen gekregen met geeintegreert knipperlicht. Nu wilde ik even kijken voor het licht erin te zetten, maar volgens mij moet ik wat kappen verwijderen om het achterlicht te vervangen. Aangezien ik niks wil slopen of afbreken of wat dan ook...
  8. B

    Baszos

    hallo, zal me ff in het kort voorstellen: me naam is Bas, ben 21 jaartjes jong/oud en sinds junu dit jaar me motorrijbewijs gehaald op aandringen van me pa en me broer, kon natuurlijk niet achterblijven :9 na een maandje of 3 op die van me vader en me broer te hebben gereden, een yamaha TDM...
Terug
Bovenaan Onderaan