Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rutgert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rutgert

    Motorshopper doet't nie

    Vanmiddag kreeg ik op motorshopper telkens de melding: Unable to connect to 'db3:669' Connection refused Nu nog steeds... Lijkt me niet de bedoeling, of wel? :+
  2. Rutgert

    Nieuwe kentekenplaat

    Een poosje geleden heb ik hier op MF een topic gelezen waarin men zich afvroeg hoe het nieuwe kenteken voor motoren er uit zou komen te zien, aangezien de mogelijkheden in het huidige vorige format zo goed als opraakten. Afgelopen zaterdag ben ik bij Noordwijk nog even lekker in de zee wezen...
  3. Rutgert

    Haynes wphb CBR600F4 1999-2002

    Te koop Haynes werkplaatshandboek voor de CBR600F4 1999-2002 Engelstalig Vaste prijs: €20,- Slechts enkele keren doorgebladerd. z.g.a.n.
  4. Rutgert

    Verkeersstremming: doorrijden of niet??

    Tijdens een lekker ritje vandaag mijn eerste boete op de motor binnen. 50 euro voor het rijden op een gesloten weg. Ik ga deze netjes betalen, want eigenlijk werd ik heel erg gematst, omdat mn snelheid ook veeeeel te hoog lag *D Maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt aan de...
  5. Rutgert

    Waar zit jij op je zadel?

    Tijdens een bezoekje aan de motorbeurs heb ik eindelijk eens plaats genomen op een Buell XB12SS waar ik alleen al door de looks voor ben gevallen. Echter, in eerste instantie was ik teleurgesteld dat mijn benen te lang bleken te zijn om maar lekker op dat ding te zitten. ;( De verkoper...
  6. Rutgert

    Wordt er gesleuteld aan de website??

    Wordt er (grondig) onderhoud gepleegd aan MF of zo? Of ligt het aan mijn iexplorer of zo? Enkele bevindingen die ik de laatste dagen doe: - links openen in eigen venster ipv nieuw venster - keuzelijsten met paginanummers zijn niet actief/readonly - knopjes in het ' reageren'-deel staan...
  7. Rutgert

    Gezocht: stalling in de achterhoek / Lichtenvoorde

    Ik dacht toch zo een hele garage tot mijn beschikking te hebben. Maar volgens mij heeft de familie de eigenaresse omgepraat. Ik kan (lees 'mag') er niet langer gebruik van maken. Nu heeft mijn motortje dus geen dak boven het hoofd '( En ik zie zo snel geen opties. (ja, een erg krappe...
  8. Rutgert

    Te geel of niet?

    Ik wil voor het nieuwe seizoen een leren pak aanschaffen (Heb nu textiel). Ik vind het lastig om iets goeds/passends te vinden, waar ik mee opval in het verkeer. Maar heb een leuk setje gevonden, waarmee ik zeker gezien zal worden. Het is allen wel erg geel geloof ik. :) Ik ben benieuwd...
  9. Rutgert

    Wie kent deze sportuitlaat?

    Ik heb een mooie CBR600F op het oog. :] Ben twee weken geleden wezen kijken bij de dealer. Toen zat onderstaande sportuitlaat eronder. Dit is nml (een deel van) de foto zoals deze op de internetadvertentie stond. Nu was ik er vandaag weer om ff een afspraak te maken voor een proefrit...
  10. Rutgert

    Welk seizoen kopen?

    Hoihoi, Ik heb net mn rijbewijs en sta te springen om een motor aan te schaffen. Maarin welk seizoen kan je eigenlijk het beste een motor aanschaffen en waarom? Bijv. dalen de motorprijzen in de herfst/winter, of maakt dit weinig uit? Of is de winter onverstandig ivm de bruikbaarheid van de...
  11. Rutgert

    Honda CBR 900 RR Fireblade voor beginner

    Ha mensen, Ik heb sinds 2 weken mn rijbewijs en ik weet dat het verstandig is om bij de keuze van een motor (vrij) licht te beginnen. Maar ik ken mezelf, een 600 ga ik zeer waarschijnlijk snel genoeg van krijgen. Ik heb dus nu een hele mooie Honda CBR 900 RR Fireblade zien staan. M'n vraag...
Terug
Bovenaan Onderaan