Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tomkreunen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tomkreunen

    Aanhanger met huif (Seegers aanhanger)

    Te koop, nog in prima staat verkerende aanhanger met huif. Afmetingen van de huif zijn 2,46x1,28x1,32 meter (lxbxh) Totale hoogte is 1,80 meter. Huif is eenvoudig te demonteren zodat je een open bakwagen hebt. Staat op goede banden en voorzien van reservewiel, steunpoten en neuswiel. Ik...
  2. tomkreunen

    Gezocht: Nette onderkuip CBR 600 FS (2001-2002)

    Hoi, Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een nog in goede staat verkerende onderkuip voor een Honda CBR 600 FS (2001-2002). Denk dat er op de F4(i) dezelfde kuipen zitten. Hoor het graag!
  3. tomkreunen

    TK Circuitdag Zolder 24/7

    Wegens omstandigheden kan ik maandag 24/7 niet gaan. :N Gaat om niveau 2 (6 sessies van 20 minuten) Organisatie Motorsportschool.be Groep wellicht in overleg aan te passen T.E.A.B. Mailen naar tomkreunen at gmail.com is het makkelijkst
  4. tomkreunen

    Inrijklem/wielklem (gepoedercoat)

    Motor inrijklem te koop: Zeer stevige en degelijke motor inrijkklem om heel eenvoudig je motor of bromfiets rechtop neer te zetten of om je motor/bromfiets in een ‘normale’ bak aanhangwagen te vervoeren. Wanneer je de motor in de klem rijdt, blijft hij uit zichzelf staan en zijn je handen...
  5. tomkreunen

    Honda CBR PC31 inspectieluik rechts

    Hallo, Ik ben op zoek naar het onderstaande onderdeel voor een Honda CBR 600 PC31, in deze kleurstelling dus! Zoals te zien is heeft de mijne wat krassen. Het moet dus wel een mooiere zijn als deze. Ben tevens nog op zoek naar de afdekplaat voor de zekeringkast. Denk dat ie rood moet...
  6. tomkreunen

    Beginnen met racen

    Goedenavond allemaal, Ik ben hier net nieuw en probeer me een beetje wegwijs te raken in het wegracen. Ik zou graag wat gaan racen, op bijvoorbeeld circuitdagen, bij de Z.A.C. of iets dergelijks. Ik heb me al een beetje verdiept in de verschillende onderdelen, maar met wat voor motor kun je...
Terug
Bovenaan Onderaan