Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D.J
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D.J

    Tank 749 / 999

    Aangeboden: Tank voor 749/999. Schade & roestvrij. Zie bijlage. Vraagprijs: 250 euro.
  2. D.J

    Usability inlogfunctionaliteit boven in de site

    Geacht MF-team, Vraagje: Jullie hebben in het topmenu van de site een tweetal invoervelden staan (user/password). Twee kleine opmerkingen: -Na invullen kun je deze niet submitten met een enter -Na te klikken op de inloggen knop links daarvan moet ik alsnog m'n gegevens weer...
  3. D.J

    [KOOPJE] Kawasaki GPX 600r 400 euro!

    Aangeboden: Kawasaki GPX600R +-32000 miles draait, stuurt en rijdt prima banden prima Ideaal als vervoerhoer of als stuntfiets Accu is dood. Foto: Wie hem deze week komt halen: 500 euro. Vaste prijs! Beller is sneller! NUL ZES 524173 NEGEN TWEE :P
  4. D.J

    Whizzer, oldtimer, unieke motorfiets

    Heren/dames oldtimer-kenners, Momenteel ben ik in het bezit van een "Whizzer". Tenminste, ik denk dat het een productie fiets van Whizzer is. "Via via" in het bezit gekomen van deze klassieker, maar meer info als bovenstaande kan ik bijna niet vinden. Ik weet dat de productie rond 1955 is...
  5. D.J

    Whizzer.... welk type, waarde?

    Heren/dames oldtimer-kenners, Momenteel ben ik in het bezit van een "Whizzer". Tenminste, ik denk dat het een productie fiets van Whizzer is. "Via via" in het bezit gekomen van deze klassieker, maar meer info als bovenstaande kan ik bijna niet vinden. Ik weet dat de productie rond 1955 is...
  6. D.J

    Hihi Hooooi

    Hey peeps, Ik ben DJ uit het hoge noorden (Friesland) en net nieuw hier :) Laatste paar jaren erg veel bezig geweest met 2-takt tuning, en voorlopig in het bezit van het papiertje om op een snellere brommer te mogen stappen 8) Ook een motor gekocht, namelijk een GPX600R, om mee te beginnen...
Terug
Bovenaan Onderaan