Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. robertobadjo

    Hoevelaken --> KBH deel 68

    :] Deeltje 68 :] *O* [hr] Wat gaan de KBH'ers gezamelijk doen in 2011? Zaterdag 5 februari 2011 KBH Nieuwjaarsetentje 2011 Vrijdag 25 februari 2011 KBH goes karting - De Fabrique in Maarssen Maart 2011 Openingsrit KBH http://www.meeting-manager.nl/878/ KBH Eifeltrip 2011 17...
  2. robertobadjo

    Hoevelaken --> KBH deel 45

    :] Deeltje 45 :] *O* Het KBH-gespuis tijdens KBH on Ice op 4 januari 2009 !!! KBH Hyve !!! Wat hebben de KBH'ers tot nu toe in 2009 gezamenlijk gedaan? Zondag 4 januari 2009 --> KBH on Ice (schaatsen op natuurijs met koek en zopie) Donderdag 8 januari 2009...
  3. robertobadjo

    Hoevelaken --> KBH deel 43

    :] Deeltje 43 :] MFMM 2009 part II.........vertrek vanuit Amersfoort Het KBH-gespuis tijdens KBH on Ice op 4 januari 2009 !!! KBH Hyve !!! Wat hebben de KBH'ers tot nu toe in 2009 gezamenlijk gedaan? Zondag 4 januari 2009 - KBH on Ice (schaatsen op natuurijs...
  4. robertobadjo

    Hoevelaken --> KBH deel 42

    :] Deeltje 42 :] Het KBH-gespuis tijdens KBH on Ice op 4 januari 2009 !!! KBH Hyve !!! Wat hebben de KBH'ers tot nu toe in 2009 gezamenlijk gedaan? Zondag 4 januari 2009 - KBH on Ice (schaatsen op natuurijs met koek en zopie) Donderdag 8 januari 2009 - KBH...
  5. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 44

    :9 *O* Deeltje 44 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Onze meetings: de eerste van 2009 *O* Meeting @ Nijverdal bij Pedro voor een kleine impressie kijk ff op STRATO - Domain...
  6. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 33

    :9 *O* Deeltje 33 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Onze meetings: 1. 2007 - Honda CBR 900RR Posbank meeting 7 juli 2007 2. 2007 - 2e M&G CBR900RR Fireblade topic 2007 3...
  7. robertobadjo

    Hoevelaken ---> KBH deel 27

    :] Deeltje 27 :] [/URL] KBH - GOES OVER THE BORDER, SECOND EDITION [/URL] Wanneer: 15 16 17 en 18 mei 2009 Waarheen: Eifel (D) Hotel Restaurant Maas, Lutzerath Hier zijn in ieder geval 10 2 persoonskamers (halfpension) vastgelegd, met wat speelruimte naar boven en...
  8. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 29

    :9 *O* Deeltje 29 *O* :P ホンダのfireblade :9 Tijn z'n 900rr tijdperk afscheid... :P *O* klik hier... waarom...!!! *O* Wil je wat veranderd hebben stuur mij dan een PB. is voor mij ook makkelijker bij te houden. Blijft het droog...
  9. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 26

    :9 *O* Deeltje 26 *O* :P ホンダのfireblade Wil je wat veranderd hebben stuur mij dan een PB. is voor mij ook makkelijker bij te houden. Blijft het droog? ****************************************************************** Voor allerlei onderdelen van een CBR900RR uit...
  10. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 25

    :9 *O* Deeltje 25 *O* :P ホンダのfireblade Wil je wat veranderd hebben stuur mij dan een PB. is voor mij ook makkelijker bij te houden. Blijft het droog? ****************************************************************** Voor allerlei onderdelen van een CBR900RR uit...
  11. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 24

    :9 *O* Deeltje 24 *O* :P ホンダのfireblade Blijft het droog? ****************************************************************** BQQ meeting 2 augustus @ blademaster place Wie waren er: -Rodvil -erikje -robertobadjo -moto_rick -Vuurmesje -Blademaster...
  12. robertobadjo

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 23

    :9 *O* Deeltje 23 *O* :P ホンダのfireblade Blijft het droog? ****************************************************************** BQQ meeting 2 augustus @ blademaster place Wie waren er: -Rodvil -erikje -robertobadjo -moto_rick -Vuurmesje -Blademaster...
  13. robertobadjo

    gezocht: tellerunit fireblade 2000

    Ben op zoek naar een tellerunit van een honda fireblade uit 2000. Mijne is niet goed meer en ben op zoek naar een andere. mocht iemand er 1 weten te liggen hoor ik dat graag. alvast bedankt.
  14. robertobadjo

    Hallo Allemaal ik ben ook nieuw

    Hallo allemaal, Ik heb me sinds net ook maar geregistreerd. Ik kijk nu al een tijdje rond op dit forum en het is oer gezellig hier. IK zal me even officicieel voorstellen. Ik ben Robert en ik ben 22 jaar. Mijn beroep is systeembeheerder. Sinds vorige week dinsdag ben ik in het...
Terug
Bovenaan Onderaan