Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. streetfigter

    22 september 2012 "MOTORSKIEKEN"

    Na het grote succes van 2009,2010,2011 word er ook dit jaar weer een bike show georganiseerd in Wolvega, tijdens het "linde festival" op 22 September. Onder het motto"alles kan en alles mag"(mits het de veiligheid niet in gevaar brengt!!) De bedoeling is zoveel mogelijk motoren bij elkaar te...
  2. streetfigter

    motorskieken" bikeshow wolvega (24 sept)

    Na het grote succes van 2009 en 2010 word er ook dit jaar weer een bike show georganiseerd in Wolvega, tijdens het "linde festival" op 24 September. Onder het motto"alles kan en alles mag"(mits het de veiligheid niet in gevaar brengt!!) Dit jaar proberen we het nog spectaculairder te maken...
  3. streetfigter

    18 September streetfightershow Wolvega

    Ik weet dat dit topic ergens anders thuis hoort maar omdat er zo weinig te doen is op streetfighter gebied vraag ik de moderator hier begrip voor... Na het super succes van vorig jaar word het dit jaar op 18 september weer georganiseerd "MOTORSKIEKEN"in Wolvega Tijdens het Linde festival...
  4. streetfigter

    19 September motors kieken Wolvega (frl)

    Beste bikers, motorvrienden en andere motorfanaten, A.s. zaterdag 19 september: "Motors kieken" in Wolvega. Het belooft een enorm spektakel te worden met: stands, een heuse steillewand show Home - Sala Motordrome en veel muziek en vertier. En er zijn ook een aantal prijzen te...
  5. streetfigter

    19 september Streetfightershow/meeting Wolvega

    Zaterdag 19 september is er in Wolvega (frl) een streetfightershow en een meeting. Er is van alles te doen, steile wand, speciale plaats om een burnout te maken of om daar naar te kijken. Live muziek. verkiezing mooiste fighter. Heb jij een mooie fighter en wil je die showen dan ben je van...
  6. streetfigter

    RDW eigenbouw regelementen

    Plaats hier al je tips / ervaringen wat betrekking heeft op het bouwen of verbouwen van je fighter. wanneer wel en wanneer niet keuren.
  7. streetfigter

    Streetfighter/zelfbouw/verbouw show in het noorden

    Ik ben afgelopen week benaderd door een journalist die er lucht van had gekregen dat ik zelf een motor aan het opbouwen ben. Toen ik hem vertelde dat er eigenlijk maar enkele echt grote streetfighter evenementen zijn in het land. Omdat er bij hem ook benzine door zijn aderen stroomt en motor...
  8. streetfigter

    Yamaha fj 1200 onderdelen

    Ik heb een yamaha fj 1200 bj '86 gesloopt. Alles is te koop aangeboden behalve blok, frame,wielen en voorvork,tank. Gr Andre :W
  9. streetfigter

    crosser usd voorpoten in een fighter

    voor mij nieuwe fighter project kan ik een zo goed als nieuwe usd set kopen. Heeft iemand ervaring met het monteren van voorpoten uit een crosser in een streetfighter? Ik kan een prachtig bruut setje op de kop tikken waarvan zowel de ingaande als uitgaande demping van is af te stellen. tevens...
  10. streetfigter

    iemand ervaring met yamaha fj 1200?

    Hallo, heeft iemand ervaring met een luchtgekoelde yamaha fj 1200? Het gaat mij om de betrouwbaarheid en eventuele kwalen van dit motor type. het gaat hem puur om het motorblok. bj +/- '85 - '89 gr Andre
  11. streetfigter

    inhouden cbr 600 bij tegenwind

    Hallo, mijn cbr 600 gaat inhouden bij tegenwind. heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
  12. streetfigter

    Wat voor werk heb je of waar leer je voor?

    Na uren op het streetfighter forum rond gekeken te hebben, en een eigen topic te hebben ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor werk als iedereen doet of waar hij of zij voor studeerd ( voor de studenten onder ons). Aangezien er werkelijk kunstenaars bezig zijn. Mensen met gouden vingers. Om...
  13. streetfigter

    Streetfighters uit Friesland?

    Zijn er ook lezers van het streetfighters forum die uit friesland komen?
  14. streetfigter

    motor lift (hefbrug)

    ik zoek een motorbrug met een plaat heeft iemand nog een 2e handsje staan?
  15. streetfigter

    verbouwing cbr 600 / streetfighter

    Hallo allemaal, Ik heb nu net mijn motor binnen gezet, en denk dat hij ookwel even binnen blijft. het is kl*te weer en heb gisteren bijna asvalt exceem gekregen. mooi moment om hem eens flink onder handen te nemen. ik ben al aan het bouwen geweest maar kon het niet laten om hem weer...
  16. streetfigter

    kuipdelen caviga

    Ik heb nog een voorkuip van een caviga liggen doe een bod en hij zit volgende week op jou fiets! :]
  17. streetfigter

    handgrepen (stuur) cbr 600

    Ik heb 2 handgrepen of stuur, hoe je het maar noemen wilt, van een cbr600f liggen. doe een goed bod en ze zijn voor jou!!
  18. streetfigter

    koplampje voor streetfighter???

    Ik heb 2 koplampjes liggen waar ik wel vanaf wil. misschien voor iemand die een streetfighter of cafe racer wil gaan bouwen. ik heb ze werkend van mijn motor gehaald.
  19. streetfigter

    koppelingskabel cbr600f

    Aangeboden een goeie koppelingskabel voor een honda cbr600 f doe een goed bod en hij is voor jou!!!
  20. streetfigter

    remslangen cbr 600f

    Aangeboden goede remslangen honda cbr600f doe een goed bod en ze zijn voor jou!!
  21. streetfigter

    digitale km teller

    Hallo, Ik ben op zoek naar een digitale km teller voor mijn streetfighter heeft iemand iets liggen of tips? mvg Andre
Terug
Bovenaan Onderaan