Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. L

    rossi tour

    hey allemaal ff een vraagje ik wil met mn zoon die ontzettend rossi fan is een paar dagen italie doen hij wil natuurlijk dingen over rossi zien het leek me wel leuk om iets van een mini tour te doen met oa rossishops mischien woning enz weten jullie iets en uiteraard adressen??
  2. L

    pak barry veneman te koop (gouloze)

    te koop oud pak van barry veneman uit de gouloze tijd doe eens een redelijk bod alleen afhalen vlakbij groningen kan ook mee genomen worden naar assen
  3. L

    kawasaki kx65 automaat

    goede crossmotor te koop mijn zoon word er te groot voor ,nooit wedstrijden mee gereden aleen voor de lol vraag prijs 900 euri
  4. L

    te koop goede kawa zxr750 voor een scherpe prijs

    hallo ik verkoop mn kawasaki zxr 750 j bouwjaar 91 een goede motor nog nooit schade gehad,incl paddockstandaard ,tanktas,werkplaatshandboeken prijs slechts 1750euro tel 06 24442360 voor foto klik http://i137.photobucket.com/albums/q202/zokatora/kawa750.jpg
  5. L

    arie vos replica

    te koop de enige arie vos mini bike met hantekening!!!!!!!!!!! bieden van af 75 euro biedingen via pb
  6. L

    CRT in Hengelo??

    allereerst wil ik zeggen dat ik voor stratencircuits ben en het deze jongens van harte gun.maar daar gaat het niet over ik vindt het opmerkelijk dat de crt nu wel op hengelo wil rijden in het verleden kon met hoge uitzondering alleen eemshaven dit krijgen,nu is hengelo de crt ook totaal niet...
  7. L

    mooie kawasakifiets 16inch

    hallo hierbij zet ik mn fiets te koop is het wat voor uw kind het is een 16inch en ziet er nog goed uit prijs ????doe een een series bod
  8. L

    hengelo een geweldig circuit?????

    allereerst wil ik zeggen dat ik een groot voorstander ben van stratencircuits!!! maar ik hoor van velen dat hengelo zo goed zou zijn ,dus vond ik het eens tyd om eens krities hier naar te kijken .let wel ik zet hier mijn mening neer!! allereerst valt het mij op dat er veel oudere baco`s zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan