Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eugene
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. eugene

    tt-assen 2604 superbike

    hallow, Ik ben op zoek naar ticketten vr 2604 Nu heb je 2 ticketten, die van 42 en 63 euro mag je met de ticketten van de hooftribune ook op andere plaatsen staan? Iemand ervaring, welke koop ik best? thanks
  2. eugene

    Welke maat bij welke grootte

    Jieps, Ik heb nu een richa pak, en ik dacht maat 44 te hebben. Het pak zit me perfect maar ik wil eens iets anders. Nu zie ik bij de meeste merken dat de maten maar beginnen bij 46. Zouden deze dan ook daadwerkelijk goed zitte? Ik ben 1m73 en weeg 64kg. Wat zijn de lengte en het gewicht die...
  3. eugene

    Te Koop: Yamaha R6 1999 met 18000km

    vertel het rond :mrgreen: Ik verkoop mijn yamaha circuitracer. Deze motor heeft nog maar 1000 circuitkilometers. De papieren zijn aanwezig. Kleiner tandwiel van voor, race ketting, radiale rempomp van Brembo, vering gereviseerd, ninja uitlaat, tevens ook originele uitlaat aanwezig. De motor...
  4. eugene

    Aprilia RSVR 1000 2004 met 6500km

    ja, mijne aprilia staat te koop ik heb te weinig tijd en ik rij er gewoon te weinig mee, en ik koop een nieuwe R6 voor op circuit hij heeft 6500km en is van 2004 deze fiets is nog zo goed als nieuw Nieuw paar banden bijgeleverd prijs? 9000€ OPTIES: slip ons van tigcraft zwart dubble bubble...
  5. eugene

    Gezocht kleurcode R1 1999

    Ja, kent er iemand die code van die kleur, mijne MAAT zoud da moeten hebben tis de rode versie
  6. eugene

    Gemiddelde prijs Diablo corsa

    Kan er mij iemandde gemiddelde prijs geve van een setje Diablo corsas voor op mn mille 120/70 voor en 190 achter thanks
  7. eugene

    Motor verzekeren voor een half jaar?

    Vroeg me af of er mensen zijn in Belgie die hun motor verzekeren voor een half jaar Is dit mogelijk?, want mn verzekeraar zegt van niet omdat ales gekoppeld is aan de verzekering van de auto....... maar 580€ vind ik er wel wa over, en ik rij met de mille toch zeer weinig in herfst en winter...
  8. eugene

    Toerenteller R1 slaat tilt

    toerenteller begint maar vanaf 7000 toeren soms, blokkeert dan weer, dan gatie weer, dan slatie weer tilt enz.... zou dit komen door de teller zelf of door de electronica?
  9. eugene

    Metzeler sportec M1

    Ik ben van plan een nieuwe setje banden op mn mille te plaatsen, een 120 en een 190 Nu is een vriend van me zelfstandig bandenboer en zegt dat metzeler een nieuwe band op de markt heeft, namelijk de Metzeler Sportec M1. Ik heb de band gezien en hij ziet er alleszins zeeeeer lekker uit Nu zie ik...
  10. eugene

    Vraagje R1 1999

    Beste mensen ik zit met een vraagje dit is de r1 van een vriend van me waarvoor dient da lang kabelke + wat is die module juist onder de uitlaat? dus waar moet da lang kabelke ingestoken worden da zat gelijk al los op de modullke zitten dus drie kabelkes, tis da onderste, waar moet da zitten we...
  11. eugene

    Prijzen ss

    Ben op zoek naar de nieuwprijs van de ss'en nu momenteel, en dan met name de gsxr 750 Kawa zx6rr honda cbr600rr soes gsxr600 Zx10R 1000rr R1 Dit voor België alvast bedankt
  12. eugene

    Piccies mille

    Gisteren gewoon wat fotoos getrokken, zeer toevallig trouwens. Ik wil je ze zeker niet onthouden :]
  13. eugene

    Wie koopt er wat in 2005?

    Wie koopt er een nieuwe sportfiets in 2005?
  14. eugene

    2005 Honda CBR600RR

    Al iemand nieuws van deze nieuwe fiets? Of zie ik momenteel iets over het hoofd?
  15. eugene

    Zondag 29 augustus: Vlastreffen te Kortrijk

    Wie komt er ook? :] :] www.vlastreffen.be U komt toch ook ;) ;) 8-)
  16. eugene

    Maandag 23 augustus Croix???

    Zijn er nog mensen die nu maandag gaan sjeezen op croix? Laat et effe weten :] :]
  17. eugene

    Hebben alle r1's '98-->'03 even veel pk?

    Hebben alle r1's '98-->'03 even veel pk? :) :? , namelijk 150?
  18. eugene

    vraag r1 1999

    ik en mijn vriend hebben een r1 gekocht van 1999 nu zit ik met een vraag ik heb er al niet zoveel verstand van.... links van de motor , waar waarschijnlijk de alternator zit, zit er daar olie in dat vak? dus als ge bijvoorbeeld valt en in dat deksel die er op staat wordt er een gat gevormd...
  19. eugene

    Kut vangrails, weer dode...

    belt er mij vanochtend iemand op, zegtie dat er een kerel van in de streek gister is verongelukt op het klaverblad ik ken die kerel niet persoonlijk maar heb hem al een paar keer ontmoet op cafee toffe gast, reed met een prachtige duc748..... ik neem ook af en toe dat klaverblad, dus het doet me...
  20. eugene

    stoooooooooooorm

    toch even melden, het weer kan vlug omslaan hier in belgie kortrijk ist aan stormen 1 uurtje geleden wast hier nog blauwe hemel dus al diegene die op baan zijn, wees op je hoede, en wees niet te ver van u huisje of uzelf en u brommerke zouden wel eens kunnen vliegen :X
  21. eugene

    Iemand ervaring met alfano laptimers?

    heeft er iemand ervaring met alfano laptimers? heb er een okkazie gekocht en het spel marcheert nie.... hopelijk vindt hij een oplossing anders.... alles lukt hij wil alleen niet beginnen met meten als de sensor gepasseerd is.....
  22. eugene

    Naam van persoon die laatst gepost heeft

    Heb dat al opgemerkt in andere fora en vind dit wel handig dat je tevens op de hoofdpagina van bijvoorbeeld algemeen kan zien wie in een bepaald topic de laatste post gezet heeft is er een mogelijkheid dat dit nog in voege treed, of kan dit niet door bepaalde omstandigheden groetjes
  23. eugene

    koelvloeistoftankje leeg?????

    gisteren een nieuwe kettingset gemonteerd en toen ik de kuipen van de motor deed zag ik dat het reservoir (wit met een zwart stukje plastiek aan), juist naast de versnellingsbak leeg was er wordt me nu verteld dat dit geen kwaad kan heb vorige week op zolder gereden en de motor deed normaal op...
  24. eugene

    koelvloeistoftankske leeg r6?

    gisteren was ik bezig met een andere kettingset aan het steken op mn r6 ik smijt dus alle kappen eraf en wat zie ik dat dat tankje(wit) links van de moto ter hoogte van de versnellingsbak leeg is? ik heb met de r6 onlangs nog op zolder gereden en de motor werd nooit te warm... is dat misschien...
  25. eugene

    assen?

    kan er mij iemand de site van het circuit in assen geven, en misschien iemand die me kan vertellen waar dat ergens ligt in nederland? ik zou willen weten hoeveel kilometer het verwijderd is van kortrijk hier in belgie... thanks
Terug
Bovenaan Onderaan