Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cbrrrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cbrrrr

    Motor trailer voor 1 motor, makkelijk te stallen

    Te koop Motortrailer, zelfbouw van vouwwagen onderstel. Met degelijke stalen goot en oprijplaat. Op de zijkant te zetten en past door een gewone deur. Wieltjes kunnen gemakkelijk verwijderd en geplaatst worden. Banden vertonen droogte scheurtjes. Wiel lagers 2 jaar geleden vervangen. Loopt...
  2. cbrrrr

    gevraagd, voorvork GSX600F of bandit

    Ik ben op zoek naar een complete voorvork incl remmen en kroonplaten van een suzuki GSX600F oud model of een bandit 600/1200 graag foto's en vraagprijs als je wat hebt.
  3. cbrrrr

    Complete XS850 met 750 blok in onderdelen

    Verkocht
  4. cbrrrr

    Tokico 6 zuiger remklauwe 90mm hoh

    Te koop Setje Tokico 6 zuiger remklauwen hoh maat 90mm, van een GSXR750. T.e.a.b.
  5. cbrrrr

    Stuurklemmen voor een 36mm voorvork

    Stuurklemmen voor een 36mm voorvork 20 euro
  6. cbrrrr

    Voorvork 37mm ( XJ900 ) voor caferacer oid

    Te koop 37mm voorvork van een XJ900 spatbord remklauwen rempomp staal omvlochten remleidingen kroonplaten van een XS850 ( 36mm maar past goed ) wiel van een ?? remschijven Helemaal compleet dus en perfect voor een caferacer prijs 80 euro
  7. cbrrrr

    Aluminium Clip-ons 37mm

    Aluminium Clip-ons 37mm Prijs 25 euro
  8. cbrrrr

    Rem en koppelingspomp 14mm met los reservoir gezocht

    Rem en koppelingspomp 14mm met los reservoir gezocht ivm superbike stuur staan mijn rem en koppelingspomp in een verkeerde stand.
  9. cbrrrr

    Gezocht, rechter demper GSXR 1100 1989

    Gezocht, rechter demper GSXR 1100 1989 Volgens mij moeten er tientallen van deze dempers in hoeken liggen te verstoffen. Maar nu ik er een zoek kan ik ze niet vinden
  10. cbrrrr

    Kuip GSXR 1100 1989 te koop

    Te koop, GSXR 1100 1989 kuip met ruit, kuipframe, spiegels en knipperlichten. Geen kont, geen koplampen en geen tank Meeste delen zijn wel wat beschadigd. Prijs € 50 euro voor alles, alleen ophalen.
  11. cbrrrr

    Onderdelen XS850

    Te koop, Veel XS850 onderdelen, zie foto's Prijs, alle onderdelen in een keer € 100 of los te koop. Voorvork € 30 ps Schokbrekers € 15 per paar Kunstof delen € 10 ps CDI € 15 Tank € 25 Achterwiel + brug € 25 Carburateurs € 20 ps Kickstarterset € 20 Tellers € 10 ps Spatbord...
  12. cbrrrr

    Oxford zijtassen 30 euro

    Te koop Oxford zijtassen met regenhoezen. Van 1 tas is een zijvak verwijderd omdat deze beschadigd was. Tassen dit jaar 2 weken gebruikt voor een trip naar corsica en ze zijn zeer goed bevallen. Wegens aanschaf andere motor met een hoge demper ( v-strom ) passen deze niet mooi meer...
  13. cbrrrr

    BSM vampire demper 25 euro

    Te koop BSM vampire demper met 3x m8 bevestiging, h.o.h. afstand draadeinden is 70mm. Inclusief db killer prijs 25 euro verzenden mogelijk
  14. cbrrrr

    Nieuwe K&N filters RU-2922 voor GSXR

    2 Nieuwe K&N filters RU-2922 voor GSXR Nooit gebruikt alleen uit de verpakking gehaald. Vraagprijs 65 euro Typelist en info http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-2922
  15. cbrrrr

    zx7r racekont met achterlicht

    Te koop ZX7R racekont met achterlicht. Kont is niet mooi en er in wat gezaagd in de onderste rand, verder de bevestiginggaten aan de zijkant dicht gemaakt. Achterlicht heeft geen stekker meer en glas is gebarsten Mooi voor een echte racer maar niet voor de poser. Prijs 30 euro
  16. cbrrrr

    Onderdelen CB900 boldor

    Ik demonteer mijn cb900 boldor, daarom te koop - Motorblok CB900 - Originele carburateurs - Dynatek ontsteking incl bobines en bougiedoppen - Mikuni carburateurs GSXR, spacing aangepast voor CB900 - Spatbord achter - Nieuwe gaskabelset - Originele bobines, oki's en nieuwe bougiedoppen...
  17. cbrrrr

    Gaskabel maken / solderen

    Ik heb via ebay een universele kabelset besteld en gekregen. Dus losse binnen en buitenkabel en messing nippels. Nu heb ik al diverse pogingen gedaan om de nippels aan de kabel te solderen maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb het met en zonder S39 geprobeerd en met soldeertin met en...
  18. cbrrrr

    Zwarte Suzuki DR 800 S bj.1994

    In verband met het bijna niet meer gebruiken van mijn DR800 wil ik hem verkopen. Voor woon-werk verkeer en enkele allroad ritten gebruikt. Bouwjaar 1994 met 48800km Motor is voorzien van; - progressieve veren voor - nieuwe veer ( Hessler ) in achterschokbreker - produro sport...
  19. cbrrrr

    Omgebouwde CB900 bold´or "streetfighter"

    Een verbouwde CB 900 bol d'or van 1980, nog niet helemaal klaar. - CBR600 voorvork en achterbrug. - CB1100R polyester tank net voorzien van Tankcure. - Frame - achterbrug - veren en achtervelg vorige winter gepoedercoat. - Nieuwe achterband - ZX7-R race kontje met achterlicht Half jaar...
  20. cbrrrr

    cb1100r replica tankdop en kraan

    Ik heb een cb1100r replica polyester tank en ben op zoek naar een nieuwe benzinekraan en tankdop hiervoor. Wie kan mij vertellen van welke motor de tankdop en kraan komen.
  21. cbrrrr

    Honda ST1100 pan european

    Wegen aanschaf andere woon-werk motor ( ivm korte afstand allroad motor gekocht ), zet ik mijn honda St 1100 van december 1991 te koop. Heeft 36300 miles gereden ( 58500km ) snelheidsmeter is dubbel uitgevoerd dus km/u staat er ook op. Als extra een digitale km teller gemonteerd. Zeer...
  22. cbrrrr

    Ervaringen met afkortzaag/slijpmachine

    Ik zie de laatste tijd veel afkortslijpmachine's verschijnen op internet en bij machinehandelaren. Het recht afkorten van een koker/buis is toch altijd heel moeilijk met een slijptol. Wie heeft hier al ervaringen mee? Lijken me een makkelijke apparaten maar maken ze ook een t*ringherrie...
  23. cbrrrr

    Gratis GSX750es achterwiel

    Gratis op te halen, een Suzuki GSX750es achterwiel met versleten band. incl. remschijf - tandwiel
  24. cbrrrr

    Heftafel te koop

    Hierbij bied ik mijn heftafel te koop aan. Ik heb hem nu 2 jaar en gebruik hem met veel plezier. Alleen voor mijn Honda ST1100 van 350kg is hij iets te licht. Het wil wel maar de stabiliteit wordt dan wat minder. Bij mijn andere motoren werkt hij perfect ( tot +- 250kg ) Afmetingen van...
  25. cbrrrr

    Oude motorpakken nieuw en gebruikt

    Ik ben heel toevallig tegen een partij oude motorpakken aangelopen. Er zitten nieuwe en gebruikte bij. Nieuwe 30 euro p/s Gebruikte 20 euro p/s Echt uniek. foto's volgen
Terug
Bovenaan Onderaan