Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: drudie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Uitlaten Laser FZ6 Fazer 2004-

    Keurige set Laser dempers, welke op mijn motor zaten gemonteerd toen ik hem kocht met 18.000km er op. Hoe lang ze er al op zaten weet ik dus niet. Heerlijk zwaar geluid; stationair. Rond de 120 niet erg aanwezig als je op de motor zit, totdat je hem eens flink opendraait en doortrekt! Als de...
  2. D

    Afdekplaatjes Radiateur Fazer 1998 tot ..

    Je zal ze maar zoeken. :) Gratis, passen in een envelop, dus pb je adres en je krijgt ze vanzelf binnen.
  3. D

    Voorwiel Fazer 1998

    Gebruikt voorwiel van een Fazer van 1998, misschien ook bruikbaar in ander typen Yamaha? Ooit gekocht aangezien er in mijn voorwiel een deukje zat, maar er nooit aan toegekomen om hem te vervangen. Aangezien ik hem nooit heb gebruikt, weet ik niet of de schijven recht zijn, was voor mij niet...
  4. D

    XJ 900 f Givi Kofferset

    Nette kofferset, natuurlijk incl steun en knippers. Aluminium steun zou voor het nette wel gespoten moeten worden. (stralen kan ik eventueel regelen) Alle sleutels + reserve sleutels aanwezig. Advertentie staat ook op Marktplaats; bieden vanaf €80,-
  5. D

    Originele uitlaat r6 2003

    Ooit wel eens gekocht, maar nooit gebruikt. Wel wat krassen, dat is niet van vallen, maar van het ding 100-en keren verleggen. :) Prijs? Ik zou zeggen, doe eens een bod.
  6. D

    Omega steekringratelset

    Verkocht: Aangezien ik deze set weinig thuis gebruik mag deze in de verkoop. Bestaat uit de maten 8-10-12-13-14-15-16-17-18-19 Ze zijn nu nog steeds te koop als set ; goedkoopste wat ik kon vinden was €138,- (heb er zelf wel meer voor betaald toen, zelfs met korting ;( )...
  7. D

    Blauw-wit pak en laarzen

    Wegens verkoop motor: Mijn oude heerlijk zittende pak en laarzen Pak rev-it , oud / gebruikt met gratis vliegjes. Maat 56. Ik ben zelf 1.87 en 93 kg. Zat mij perfect met t-shirt /koltrui of onderkleding. Laarzen Alpinestars, pas 2e hands gekocht maat 45. Goed gebruikt , maar niets...
  8. D

    Schade topkuip R1 1998-1999

    Topkuip is ooit gerepareerd, maar niet zo heel erg netjes. Hij bleef bij 260 in ieder geval nog heel :) Leuk voor je circuitfiets oid. Vraagprijs €25,-
  9. D

    Monozit ducati 900

    Glasvezel kont welke ooit op een 900 sl heeft gezeten. Niet de mooiste, niet de nieuwste maar wel goed bruikbaar. Vraagprijs van 5 tientjes
  10. D

    R1 1998 blauw €2795,--

    Beste MF-ers, Deze motor heb ik vier maanden geleden verkocht en is dus nu al gejat. Gelieve jullie medewerking om deze terug te vinden of eventueel op te letten als de onderdelen te koop worden gezet. Enkele kenmerken, de velgen hebben kleine r1 stickertjes en in de achtervelg zitten 2...
  11. D

    Bridgestone BT014 190 breed

    Aangezien de velgen van de R1 bij de spuiter liggen en de banden er dus af moesten, hierbij te koop: Bridgestone battlax BT014 190/50/17 Minimale profieldiepte = 3,3 mm dotcode 1206 Voorband krijg je er ook bij maar die heeft dus al een dotcode van 1003. Bridgestone bt 012 120/70/17...
  12. D

    Open luchtfilters BMC

    Zoals op de foto. Open filters voor een fzr 1000 of yzf 750 , incl k&n reinigingvloeistof en olie. Vraagprijs; €90,- Ze zullen misschien op andere modellen ook passen. Gat carbaansluiting ongeveer 58mm , hart op hart afstand ongeveer 85mm, hoogte totaal 90mm
  13. D

    HJC IS-MAX Sysyteemhelm m85

    Systeem helm IS-max. Ik zelf vind het een perfecte helm, alleen is hij mij net te klein; een uur later zie je de naden nog op mijn hoofd staan. (ja ik weet het; als er haar zou zitten zie je der niks van.) Met geintregeerd zonnevizier. Hij zat bij de vorige motor. Hij is door de vorige...
  14. D

    YZF 750/1000 voor een prikkie

    Ik wil hier eens een balletje opgooien of er belangstelling is voor mijn YZF. Ik heb namelijk mijn zinnen gezet op een andere motor. Ik ben er eigenlijk ook zeker van welke en ik kan de yzf daar ook inruilen. Nu krijg je bij verschillende zaken een aardige korting als je niks in te ruilen...
  15. D

    XJ 600 1993 Bodemprijs €550,-

    Bij deze dus te koop. Ik heb deze motor vorig jaar gekocht om te kijken of het zou bevallen om hier elke dag mee naar mijn werk te rijden. En ja, dat bevalt eigenlijk een stuk beter als in het koekblik. Ik zou er nu graag 1 kopen met iets meer windbescherming en iets meer vermogen en...
Terug
Bovenaan Onderaan